Forum - Ana Sayfa Takvim S?k Sorulan Sorular Arama

Zurück   Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar > Haberler > Anasayfa Haberler
SİTE ANA SAYFA Galeri Kayıt ol Yardım Ajanda Oyunlar Bugünki Mesajlar

Anasayfa Haberler Sivas Haberler



Son 15 Mesaj : Hatıra defteri           »          Sitemizin Ozanları           »          Hangi Model Cep Telefonu?           »          Atatürk'ün Çocukluğu'na Ait Hikayeler           »          Şehzade Osman           »          Antilop İle Akrebin Dostluğu           »          Karagöz İle Hacivat Konuşmaları 2           »          SEVDİM İŞTE....           »          NEFRET ETTİM İŞTE!!!!!           »          AFORİZMALAR (SAÇMALAMLAR)-1           »          SEÇKİNLER/SEÇİLMİŞLER DÜNYASI           »          Hatalarımızdan Dersler Alabilmek Ümidiyle.           »          Araf Suresi 172-173. Ayetler.( Ben Sizin Rabbiniz Değil Miyim)           »          İnancımızı Kullananların Artık Tuzağına Düşmeyelim.           »          ULAŞ-Yapalı
Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil
Alt 16.12.2008, 17:42   #1
Sivaslilar.Net
Site Habercisi
NO AVATAR
 
Sivaslilar.Net Şuan Sivaslilar.Net isimli Üye şimdilik offline Konumundadır

Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.847
Tecrübe Puanı: 977 Sivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz sein
Standart Sivas'ın Başkanıyım



Yerel seçimler yaklaşırken partilerde adaylar konusunda ince eğirip sık dokumaya başladı. Kimi partilerde adaylar direkt olarak belirlenirken, kimilerinde ise temayül yoklamaları ile partilinin belediye başkanlarının durumu ile ilgili nabzı tutuldu.

İşte bunlardan birisi de hafta sonunda AK Parti’de yaşandı. AK Parti il’in yanı sıra tüm ilçelerde temayül yoklamaları yaptı. AK Parti Genel Merkezinden gelen müfettişler, il ve ilçe binalarında oluşturulan sandıklarla delegelerinin nabzını tuttular.
Elbette ki bir parti acısından temayül yoklaması çok önemli. Belediye Başkanının çalışma süresi içerisinde yaptıklarının bu yoklama en büyük göstergesi oluyor.
Belediye Başkanı Sami Aydın’da hafta sonunda temayülden geçti. Sandıklar açıldı ve başkanın yaptıklarının göstergesi ortaya çıktı
Temayülden çıkan sonuca göre Sivas’ta başarılı hizmetlere imza atan Belediye Başkanı Sami Aydın, sandıktan çıkan sonuçlara göre yüzde 78lik bir oy oranı ile herkesin takdirini kazandığını bir kez daha ortaya koydu. Şimdi gözler AK Parti Genel Merkezine çevrildi.
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan karar verecek. Bir süre önce katıldığı toplantılarda “ Gidin Sivas’ı görün. Belediye Başkanlığı ve çalışma nasıl olur, Gidin Sivas’ı görün “ diye seslenen Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın rotasının elbette Sami Aydın’dan taraf olacağına kesin gözüyle bakılırken, Temayülün ardından görüşlerini aldığımız Belediye Başkanı Sami Aydın “ Temayül yoklamasıyla ilgili hiçbir endişem yoktur. Yaptıklarımız ortada. Ben kişilerin değil Sivas’ın belediye başkanıyım. Sivas her şeyin en güzeline, en iyisine layık. Modern belediyecilik hizmetleri ile Sivas ve Sivaslıya hizmette sınır tanımadık, tanımayacağız“ dedi.
Sivaslilar.Net isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 16.12.2008, 18:04   #2
LaEdri
Usta Yiğido
 
LaEdri - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
LaEdri Şuan LaEdri isimli Üye şimdilik offline Konumundadır

Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 6.011
Tecrübe Puanı: 1342 LaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDI
Standart Cevap: Sivas'ın Başkanıyım

Partisini sevmesem de adamın hakkını vermek lazım.Çok iyi çalışıyor.Başkanlık onun hakkı.Zaten aday olursa en az yüzde 65_75 arası bir oy oranı bekliyorum ben.
__________________
Hani o, babasına ve kavmine, “Ne bu tapınıp durduğunuz heykeller?” demişti.(Enbiya-52)
LaEdri isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 16.12.2008, 19:41   #3
EyüphanAydın
Yasaklı
 
EyüphanAydın - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
EyüphanAydın Şuan EyüphanAydın isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 22.05.2010 11:45

Üyelik Tarihi: 25.01.2008
Yaş: 33
Mesajlar: 9.219
Tecrübe Puanı: 0 EyüphanAydın ist ein wunderbarer AnblickEyüphanAydın ist ein wunderbarer AnblickEyüphanAydın ist ein wunderbarer AnblickEyüphanAydın ist ein wunderbarer AnblickEyüphanAydın ist ein wunderbarer AnblickEyüphanAydın ist ein wunderbarer AnblickEyüphanAydın ist ein wunderbarer AnblickEyüphanAydın ist ein wunderbarer Anblick
Standart Cevap: Sivas'ın Başkanıyım

Benim görüşüm Sivas'a kim daha iyi hizmet edicekse o gelsin,Şu anda Sami Aydın Sivas'a büyük katkılar sağlamıştır.

İnşallah bu şeçimlerdede o kazanır.
EyüphanAydın isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 16.12.2008, 23:27   #4
seva
Usta Yiğido
 
seva - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
seva Şuan seva isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 31.08.2010 20:51

Üyelik Tarihi: 04.02.2008
Yaş: 41
Mesajlar: 15.375
Tecrübe Puanı: 2232 seva kann auf vieles stolz seinseva kann auf vieles stolz seinseva kann auf vieles stolz seinseva kann auf vieles stolz seinseva kann auf vieles stolz seinseva kann auf vieles stolz seinseva kann auf vieles stolz seinseva kann auf vieles stolz seinseva kann auf vieles stolz sein
Standart Cevap: Sivas'ın Başkanıyım

iyi olan hakkıyla kazansın derim...
__________________
Allahım gönlümde olanı hakkımda hayırlı eyle,
Hakkımda hayırlı olana gönlümü razı eyle.


[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]


CANDA ÖZÜR OLMAZ...
seva isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 16.12.2008, 23:49   #5
eyuphulagu
Usta Yiğido
NO AVATAR
 
eyuphulagu Şuan eyuphulagu isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 29.01.2015 20:16

Üyelik Tarihi: 09.07.2008
Mesajlar: 527
Tecrübe Puanı: 709 eyuphulagu FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Sivas'ın Başkanıyım

Alıntı:
Sivaslilar.Net Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster


Yerel seçimler yaklaşırken partilerde adaylar konusunda ince eğirip sık dokumaya başladı. Kimi partilerde adaylar direkt olarak belirlenirken, kimilerinde ise temayül yoklamaları ile partilinin belediye başkanlarının durumu ile ilgili nabzı tutuldu.

İşte bunlardan birisi de hafta sonunda AK Parti’de yaşandı. AK Parti il’in yanı sıra tüm ilçelerde temayül yoklamaları yaptı. AK Parti Genel Merkezinden gelen müfettişler, il ve ilçe binalarında oluşturulan sandıklarla delegelerinin nabzını tuttular.
Elbette ki bir parti acısından temayül yoklaması çok önemli. Belediye Başkanının çalışma süresi içerisinde yaptıklarının bu yoklama en büyük göstergesi oluyor.
Belediye Başkanı Sami Aydın’da hafta sonunda temayülden geçti. Sandıklar açıldı ve başkanın yaptıklarının göstergesi ortaya çıktı
Temayülden çıkan sonuca göre Sivas’ta başarılı hizmetlere imza atan Belediye Başkanı Sami Aydın, sandıktan çıkan sonuçlara göre yüzde 78lik bir oy oranı ile herkesin takdirini kazandığını bir kez daha ortaya koydu. Şimdi gözler AK Parti Genel Merkezine çevrildi.
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan karar verecek. Bir süre önce katıldığı toplantılarda “ Gidin Sivas’ı görün. Belediye Başkanlığı ve çalışma nasıl olur, Gidin Sivas’ı görün “ diye seslenen Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın rotasının elbette Sami Aydın’dan taraf olacağına kesin gözüyle bakılırken, Temayülün ardından görüşlerini aldığımız Belediye Başkanı Sami Aydın “ Temayül yoklamasıyla ilgili hiçbir endişem yoktur. Yaptıklarımız ortada. Ben kişilerin değil Sivas’ın belediye başkanıyım. Sivas her şeyin en güzeline, en iyisine layık. Modern belediyecilik hizmetleri ile Sivas ve Sivaslıya hizmette sınır tanımadık, tanımayacağız“ dedi.
BU HABERİN DOĞRULUGUNU İNANIN BİLEMİYORUM.Site Habercisi Sivas Yeni Ülke Gazetesinden alıntı bir haber yayınlamış.Niye böyle bir kanıya vardığıma gelince:Bir kere yapılan Temayül Yoklamasının Sonuçları açıklanmadı.Sonuçlar sandığa atıldı ve KAPATILDI.Ak Parti Merkezine gönderildi.Burada açılacak ve değerlendirilecekmiş.Ak Partinin Adayı 19 Aralıkta başbakan tarafından kamuoyuna açıklanacağı duyuruldu.Temayül Yoklaması Sonuçları Ak Parti Genel Merkezinde aılıp Başbakan tarafından değerlendirileceğine göre Yeni Ülke Gazetesi Temayül Yoklamasının Sonuçlarını nereden biliyor aklım almıyor..BU HABERİN DOĞRULUĞUNA PEK İNANMIYORUM.Diğer Sivas Gazetelerinde ve Sivas İnternet Sitelerine göre İSE Temayül Y oklaması Sami AYDIN'ın aleyhine sonuçlanmış.ŞİMDİ HANGİ HABERE İNANALIM.Ben yENİ ÜLKENİN VE DİĞER GAZETELERİN BU KONUDAKİ HABERLERİNİN HİÇBİRİSİNE İNANMIYORUM.Sonuçlar açıklanınca kimin aday gösterileceğini hep birlikte göreceğiz.UMARIM SİVAS'A LAYIK BİRİNİ ADAY GÖSTERİRLER.BEN DIŞARDAN BİRİSİNİN ADAY GÖSTERİLMESİNE ŞİDDETLE KARŞIYIM.UMARIM KAZANAN SİVAS OLUR...HERŞEY SİVAS İÇİN....
eyuphulagu isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 17.12.2008, 00:19   #6
esmerdursun
Yeni Yiğido
 
esmerdursun - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
esmerdursun Şuan esmerdursun isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 09.11.2009 09:56

Üyelik Tarihi: 21.11.2008
Mesajlar: 22
Tecrübe Puanı: 0 esmerdursun FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Sivas'ın Başkanıyım

Gerçekende sivas belediyesi göğsümümzü kabartıyor başkana teşkür ediyorum
yeni hedeflerinde başarılar diliyorum. Allah doğru çalışanın yanındadır.

Buradan bir anımı örnek olarak anlatmadan geçemiyeceğim.Ankarada köyümüz koopertifi işi için Tarım Bakanlığına gitmem lazımdı yanımdada saygıdeger bir belde başkanı vardı mecburen taksi ile gittik ben fazla gitmediğimden önceki yıllara kıyasla ankarayı daha gelişmiş tam bir avrupa şehrinden farkı kalmamış bir güzellikte hata birçok yerlerden daha güzel olarak hayranlıkla ve böyle giderse hayallerin başkenti olur diye düşünürken taksici düşüncelerimin farkına varmışcasına Yahu arkadaş ben bu başkanı ve partisini sevmem ama gel görki
oylarımızı zorunan alıyo bizden dedi .Nasıl? diye sordum görüyorsun değişimi Allah için,hakkını vermemiz mutlaka gerekli dedi işte o zaman bu başkanın yıllardırAnkara gibi bir yerde nasıl tutunduğunu anladım anladımki güneş balçıkla sıvanmaz derlerken doğru demişler demekki artık Türkiye isime değil iş yapana değer veriyor. Sayın başkan eğer sizde bu kriterleri yerine getirmişseniz zannetmeyinki sivas halkı Ankara halkı gibi düşünmez artık devir hizmeti takdir etme devridir hizmet alan memnunsa herşey tamamdır.
Hizmetinizin reklam edilmesine hiç luzümda yok bildiğim kadarıyla beediyenin yaptığı hizmetler en şeffaf hizmetlerdendir alenidir gerisi vatandaşın takdirine
kalmıştır. Buradan tüm siavas genelinde başkan adaylarına başarılar diliyorum hak eden doğru olan kazansın kazanan sivasımız olsun.
esmerdursun isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 17.12.2008, 14:28   #7
Efe Cemil Şeker
Yiğido
 
Efe Cemil Şeker - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Efe Cemil Şeker Şuan Efe Cemil Şeker isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 09.10.2009 12:25

Üyelik Tarihi: 11.12.2007
Yaş: 47
Mesajlar: 120
Tecrübe Puanı: 690 Efe Cemil Şeker FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Sivas'ın Başkanıyım

Ak Parti Teşkilatı Aydın'ı Başarısız Buldu !

Hafta sonunda yapılan Mevcut Belediye Başkanı Sami Aydın'la yola devam mı yok sa tamam mı şeklinde AKP İl yönetimi, ilçe yönetimi, kadın kolları, gençlik kolları, Bele diye Encümeni ve İl Daimi encümeninin oy kullandığı temayül yoklaması ile ilgili sonuçlar Sivas il teşkilatından aldığımız bilgilere göre sonuçlandı.

Yapılan temayül sonucunda Belediye Başkanı Sami Aydın'la tamam kararı çıktı. Alınan bilgiye göre Aydın için yapılan oylama sonrasında % 28 başarılı çıkarken % 72 başarısız çıktı.
Şimdi gözler AKP Genel Başkanı ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın verece ği karara çevrildi.
AKP İl Başkanı Zeki Kılıç'ın temayül sonrası Ankara'daki görüşmelerinin nasıl sonuçlanacağı merak konusu...
__________________
Ne Anlattığınız Değil,Karşınızdakinin Ne Anladığı Önemlidir.
Efe Cemil Şeker isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 17.12.2008, 20:47   #8
Abdurrahman 58
Usta Yiğido
 
Abdurrahman 58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Abdurrahman 58 Şuan Abdurrahman 58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 17.06.2016 17:24

Üyelik Tarihi: 15.06.2006
Yaş: 36
Mesajlar: 4.132
Tecrübe Puanı: 1156 Abdurrahman 58 ist jedem bekanntAbdurrahman 58 ist jedem bekanntAbdurrahman 58 ist jedem bekanntAbdurrahman 58 ist jedem bekanntAbdurrahman 58 ist jedem bekanntAbdurrahman 58 ist jedem bekannt
Standart Cevap: Sivas'ın Başkanıyım

Bu sene Büyük birlik partisi geçmiş yılların acısını çıkarıp Merkez ve ilçe belediyelerinde hakettiği yere gelecektir.Hele hele Sami aydın aday olmazsa BBP %80 i bile bulabilir.
__________________
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]

EZAN DİNMEZ DİYEN,BAYRAK İNMEZ DİYEN,ŞEHİT ÖLMEZ DİYEN BİRİLERİ VAR ...!!!
Abdurrahman 58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 20.12.2008, 20:43   #9
yerliturkuaz
Usta Yiğido
 
yerliturkuaz - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
yerliturkuaz Şuan yerliturkuaz isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 28.03.2012 10:23
Yeti: Bloody Orca Slap Champion!
Üyelik Tarihi: 05.09.2008
Yaş: 41
Mesajlar: 2.017
Tecrübe Puanı: 866 yerliturkuaz ist ein wunderbarer Anblickyerliturkuaz ist ein wunderbarer Anblickyerliturkuaz ist ein wunderbarer Anblickyerliturkuaz ist ein wunderbarer Anblickyerliturkuaz ist ein wunderbarer Anblickyerliturkuaz ist ein wunderbarer Anblickyerliturkuaz ist ein wunderbarer Anblick
Standart Cevap: Sivas'ın Başkanıyım

Her ne kadar İstanbul'da olsam Başkanımız sivas'a yapılan yatırımların bir çoğu kendisi tarafından gerçekleştirilmiştir. Bu konuda tebri kederim fakat diğer konularda ne yaptı bunu bilsek başka yorumlarda yapabilirdik...
__________________
Zamanını en iyi değerlendiren zaman benim diyendir...

Sevmek yürek işidir yüreğin yoksa sen niye yaşıyorsun?
yerliturkuaz isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 20.12.2008, 21:10   #10
hamitgüneyli
Usta Yiğido
 
hamitgüneyli - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
hamitgüneyli Şuan hamitgüneyli isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 24.09.2014 21:46

Üyelik Tarihi: 09.01.2008
Yaş: 54
Mesajlar: 772
Tecrübe Puanı: 752 hamitgüneyli FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Sivas'ın Başkanıyım

5 yıldır sivasa gitmemiştim taki bu geçen kurban bayramınakadar çok güzel şeyler yapılmış sivasta inanın hayranlıkla gezdim oraları her yer çok güzel olmuş emeği geçen herkese çok teşekkür ederim burda önemli olan parti deyil çalışan adam lazım bu nedenle bende başkanı desdekliyorum
hamitgüneyli isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesaj?n?z? De?i?tirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Açık

Hizli Erisim


WEZ Format +2. ?uan Saat: 23:15.


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.