|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
| Anasayfa Haberler Sivas Haberler |

|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#23 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() H_Turan Şuan
Son Aktivite: 14.10.2014 18:19
Üyelik Tarihi: 23.05.2009
Mesajlar: 1.879
Tecrübe Puanı: 812
![]() |
Alıntı:
Sami Aydın Devletten Ak parti belediyesi olduğu için daha çok para alıyordu bu gerçeği her kez bilir Hükümet partisinden olan belediyeler daha çok alır büyükşehir olan belediyeler en çok alır bu da hizmeti etkiler şimdi diyeceksin Niye İzmir ak partinin değil niye ödenek alıyor veya hizmet yapılıyor diye Çünkü Büyükşehir ayrıca Anamuhalefet partisi mecliste bu da yeterli. Ak parti kendi partisinden olmayan belediye başkanına destek verirmi sonra kendisi diğer seçimleri kazanamaz ![]() Doğan Ürgüp Elinden Geleni Yapıyor zaten kendiside dedi Ben Başkanın emanetiyim onun bilincindeyim demişti seçildiğinde bu yüzden güveniyorum elinden geleni yapacaktır ama kimse boşuna Sami Aydın dönemindeki olan hizmetleri beklemesin. Yerel yönetimler ödenek yasasını baksanız daha iyi anlarsınız İllerin nüfusuna göre kaç alıyor sonra büyükşehirler ne kadar alıyor ayrıca hükümetten kaç alıyor o da hükümet partisi olunca oluyor bunu araştırmanızı tavsiye ederim.
__________________
Konu H_Turan tarafından (02.07.2009 Saat 20:22 ) değiştirilmiştir.. Sebep: Arka Arkaya Mesajlar Yazdığınızdan Dolayı Flood Önleyici Devreye Girdi.Mesajlar Sistem Tarafından Otomatik Olarak Birleştirilmiştir.. |
|
|
|
|
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|