|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
| Anasayfa Haberler Sivas Haberler |

|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#1 |
|
Site Habercisi
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sivaslilar.Net Şuan
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.847
Tecrübe Puanı: 977
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Dün Sivas’ta öğleden sonra kesilen elektrikler hayatı durma noktasına getirdi. Öğlen saat 13.00 sularında kesilen elektrikler şehir merkezinde saat 17.00’da geldi. Bildirimsiz yapılan kesinti özellikle esnafları çıldırttı. ÇEDAŞ tarafından bir türlü bitirilemeyen ve aylardır elektrik kesintisi uygulanan Sivas’ta dün elektrikler yine kesildi. Öğleden sonra yaklaşık 4 saat kesilen elektrikler vatandaşları çileden çıkarırken, birçok iş ve işlem aksadı. Jeneratörü olanlar jeneratörlerini çalıştırırken, jeneratörü olmayanlar çaresiz elektriğin gelmesini bekledi. VATANDAŞ MUHATAP BULAMADI Öte yandan yaşanan sorunun ne olduğunu ve elektriğin ne zaman geleceğini merak eden vatandaşlar Elektrik Arızalarının bildirildiği 186 ve ÇEDAŞ’ın 215 08 10 numaralı telefonlarını aradı. Ancak 186 Elektrik Arızanın devamlı meşgul olduğu gözlenirken, diğer telefonu ise karşıdan hiç kimse açmadı. Vatandaş karşısında muhatap göremeyince siniri katlanarak arttı. Aylardır tesis ve bakım çalışmalarını tamamlayamayan ÇEDAŞ’ın ise bildirimsiz bu kesinti için nasıl bir açıklama yapacağı ise şimdiden merak konusu oldu. Sivas Hürdoğan |
|
|
|
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|