Alıntı:
aysima58 Nickli Üyeden Al?nt?
zaman aşımı diye bişiy olamaz bu çok ciddi bir olaydır nasıl böyle bi karar verebilir devlet aklım almıyor
arkadaşlar ortada bir yanlış anlaşılma yok 37 tane can var burda yakılarak alınmış üstelik ve hiç bir günahları yok 37 tane yuva yıkıldı 37 tane ailenin evlatları yetim ve öksüz kaldı 37 tane fidan koparıldı bu toprağın bağrından buna zaman aşımı denemez mümkün değil hesabını kendisimi vericek bu devletki zaman aşımı diyip kestirip atıyo be insan canı bu kadarmı ucuz bu kadarmı basit herşey o ateşle kendilerine yaklaşılsa acaba ne yaparlar emiinmim herşeyimi size vereyim yeterki canım zarar vermeyin diycekler allaha havaal ediyorum ve yazıklar olsun diyorum kınıyorum çok hemde şiddetle kınıyorum aşkolsun bizim devletimize hiç yakışmadı hemde hiç.
|
Malesef bu ülkede ucuz olan tek şey İNSAN HAYATI!