|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Arama | Bugünki Mesajlar | Forumlar? Okundu Kabul Et |
| Anasayfa Haberler Sivas Haberler |

![]() |
|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#11 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() LaEdri Şuan
Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 6.011
Tecrübe Puanı: 1341
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alıntı:
Ama aynı adam sabah dışarda su içse,yemek yese laf atıyor,hakaret ediyor..En az laf söyleyen içinden küfür ediyor..Çünkü saygı anlayışınız bu sizin.Örf dediğin nedir? Din midir? Ayet midir? Değişemez mi?..Adetmiş,para deyin,niyetler belli olsun..
__________________
Hani o, babasına ve kavmine, “Ne bu tapınıp durduğunuz heykeller?” demişti.(Enbiya-52) |
|
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 2 Kullanıcı LaEdri'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#12 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() LaEdri Şuan
Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 6.011
Tecrübe Puanı: 1341
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sen zaten muhatap olma zaten..Ben zihniyeti,sen kişileri eleştirirsin..Fark olsun yani!
__________________
Hani o, babasına ve kavmine, “Ne bu tapınıp durduğunuz heykeller?” demişti.(Enbiya-52) |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar LaEdri'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#13 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Abdurrahman 58 Şuan
Son Aktivite: 17.06.2016 17:24
Üyelik Tarihi: 15.06.2006
Yaş: 36
Mesajlar: 4.132
Tecrübe Puanı: 1156
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sen küçük insan olarak geleneği sürdüren davulcuları,mehmetçikleri eleştirdin bense geleneğimi savundum çok bilmiş küçük insan..
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pusula_58 Şuan
Son Aktivite: 28.08.2013 14:51
Üyelik Tarihi: 19.05.2008
Mesajlar: 1.304
Tecrübe Puanı: 813
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alıntı:
|
|
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 2 Kullanıcı Pusula_58'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#15 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() LaEdri Şuan
Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 6.011
Tecrübe Puanı: 1341
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alıntı:
__________________
Hani o, babasına ve kavmine, “Ne bu tapınıp durduğunuz heykeller?” demişti.(Enbiya-52) |
|
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar LaEdri'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#16 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() sivaslınet Şuan
Son Aktivite: 02.03.2016 05:48
Üyelik Tarihi: 11.09.2011
Mesajlar: 2.221
Tecrübe Puanı: 762
![]() |
Demokrasilerdeki özgürlük anlayışı sınırı, bir başkasının özgürlük anlayışı sınırının başladığı yerde biter.
Bu, sadece demokrasiler için değil, insan hakları kurallarıdır aynı zamanda. İnsan hakları kuralları ise; insan olabilmenin ölçülerdir.
__________________
Ezberlerimizin yerini bilgiler almalı.. |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar sivaslınet'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#17 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() LaEdri Şuan
Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 6.011
Tecrübe Puanı: 1341
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Töre,gelenek..
Kan davası da töre diye yapılmıyor mu? Namus cinayetleri töre diye yapılmıyor mu? Berdeller de töremizin bir parçası değil mi? 13 yaşındaki kızını gelin veren de töre değil mi? O zaman bu törelere neden ceza uygulanıyor..
__________________
Hani o, babasına ve kavmine, “Ne bu tapınıp durduğunuz heykeller?” demişti.(Enbiya-52) |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 2 Kullanıcı LaEdri'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#18 |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Arif Coşkun Şuan
Son Aktivite: 10.05.2016 18:12
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 63
Mesajlar: 27.868
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Benim bildiğim askere giderken köy gibi yerlerde o anki tertipler topluca yemeğe davet edilir büyükler ziyaret edilir el öpülür hellalık alınır, adettendir harçlık verilirdi. Şimdiki gibi çevreye korku salarcasına arabaların camlarıdan salkım saçak sarkarak gecenin birinde ikisinde ilkel bir şekilde bağırıp çığırarak mahalleyi rahatsız ederek tam gaz tur atılmazdı. Bazı şeyleri çok abartıyoruz.
Keza düğün konvoylarıda aynı şekilde gece demeden gündüz demeden aynı şeyi yapmaktadır. Bu gürültü kirliliği için güvenlik birimleri yada hangi kurumu ilgilendiriyorsa gerekli caydırıcı cezaları uygulamadığı sürece bu konuları daha çok konuşuruz. Kanunumuz var ama göz yumanımız da var, uygulayanımız yok malesef. Böyle şeyleri bir avrupa ülkesinde yapında görelim neler oluyor?
__________________
"Dilin düşüncenden önce haraket etmesin" |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 2 Kullanıcı Arif Coşkun'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#19 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() LaEdri Şuan
Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 6.011
Tecrübe Puanı: 1341
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alıntı:
En az yüzyıllık mazisi olması gerekmez mi? Bu memlekete araba ne zaman geldi,kornası ne zaman çıktı,konvoy oluşturacak kadar çok arabamaız kaç yıldır var da bu saygısızlığı gelenek diye bana savunuyorsun..Sormazlar mı!
__________________
Hani o, babasına ve kavmine, “Ne bu tapınıp durduğunuz heykeller?” demişti.(Enbiya-52) |
|
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar LaEdri'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#20 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() besyo_cu Şuan
Son Aktivite: 30.11.2015 22:13
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 2.884
Tecrübe Puanı: 1060
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bence güzel bir adet, en yakınını askere gönderiyorsun uzun bir süre görmeyeceksin ve belkide o en yakının şehadet şerbetini içecek o yüzden bırakın gençleri diledikleri gibi eğlensinler.
Bu ülkede gençler askere; davulla, zurnayla, korna sesleri ile, halaylar eşliğinde sevinçle gururla askere gitsin de varsın her asker dönemi sabaha kadar uykusuz kalalım.
__________________
www.sivasspor.com |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar besyo_cu'e Teşekkür Ediyor... |
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
| Seçenekler | Arama |
| Stil | |
|
|