|
|
|
|
#1 |
|
Tecrübeli Yiğido
![]() ![]() ![]() Ayşegül1967 Şuan
Son Aktivite: 01.07.2012 21:41
Üyelik Tarihi: 04.09.2009
Yaş: 40
Mesajlar: 418
Tecrübe Puanı: 656
![]() |
Metin
![]() sandalli doğrudur evet sevgide kimseyi zorlamaya hakkımız yok zaten bir an sadece garipsedim diyelim...yada ben bütün Sivaslıların Sivassporu tuttuğunu zannederek büyük bir yanılgıya düşmüşüm tabi Sivaslı olup olmadığınızıda bilmiyorum..neyse kusura bakmayın (; |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar Ayşegül1967'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#2 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Klimasuyu Şuan
Üyelik Tarihi: 01.05.2009
Mesajlar: 8.602
Tecrübe Puanı: 1487
![]() |
Sivasspor'u da seviyoruz tabii Ayşegül...
Ama bu veledde ha deyince bırakılmıyor... ![]() Sevmek suç mu? ![]() |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar Klimasuyu'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#3 |
|
Tecrübeli Yiğido
![]() ![]() ![]() Ayşegül1967 Şuan
Son Aktivite: 01.07.2012 21:41
Üyelik Tarihi: 04.09.2009
Yaş: 40
Mesajlar: 418
Tecrübe Puanı: 656
![]() |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() sandalli Şuan
Son Aktivite: 21.04.2016 18:58
Üyelik Tarihi: 19.02.2006
Mesajlar: 38.277
Tecrübe Puanı: 4582
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bir cümle nerelere tasindi, ben elbette Sivassporluyum, bunun tartismasi bile yapilmaz ama Sivas´ta büyük cogunlugun tuttugu bir ikinci takim vardir. Yadirgamanizi yadirgadim.
__________________
Yağmurlar Islanıyor
|
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar sandalli'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#5 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Klimasuyu Şuan
Üyelik Tarihi: 01.05.2009
Mesajlar: 8.602
Tecrübe Puanı: 1487
![]() |
|
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar Klimasuyu'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#6 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Klimasuyu Şuan
Üyelik Tarihi: 01.05.2009
Mesajlar: 8.602
Tecrübe Puanı: 1487
![]() |
Sivasspor'u da severiz BJK'yıda tutarız ama şunu samimiyetimle söylüyorum BJK-Sivasspor maçında SİVASSPOR'u desteklerim..!
|
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar Klimasuyu'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#7 |
|
Tecrübeli Yiğido
![]() ![]() ![]() Ayşegül1967 Şuan
Son Aktivite: 01.07.2012 21:41
Üyelik Tarihi: 04.09.2009
Yaş: 40
Mesajlar: 418
Tecrübe Puanı: 656
![]() |
|
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar Ayşegül1967'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#8 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 58_SEMİH_58 Şuan
Son Aktivite: 03.10.2014 21:26
Üyelik Tarihi: 27.10.2008
Yaş: 32
Mesajlar: 1.646
Tecrübe Puanı: 810
![]() |
İstanbul yalakası degil MEMLEKET hastasıyız....!!!!!
__________________
Hadi
Herşeyi Yıkalım Geride Ne Kaldıgına Bakalım... |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar 58_SEMİH_58'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#9 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Klimasuyu Şuan
Üyelik Tarihi: 01.05.2009
Mesajlar: 8.602
Tecrübe Puanı: 1487
![]() |
|
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar Klimasuyu'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#10 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 58_SEMİH_58 Şuan
Son Aktivite: 03.10.2014 21:26
Üyelik Tarihi: 27.10.2008
Yaş: 32
Mesajlar: 1.646
Tecrübe Puanı: 810
![]() |
Ne oldu zararı mı var ki
![]()
__________________
Hadi
Herşeyi Yıkalım Geride Ne Kaldıgına Bakalım... |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar 58_SEMİH_58'e Teşekkür Ediyor... |
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|