|
|
|
|
#1 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() qio Şuan
Son Aktivite: 02.04.2012 22:41
Üyelik Tarihi: 02.05.2009
Yaş: 41
Mesajlar: 4.029
Tecrübe Puanı: 1029
![]() |
Mehmet abi sen güzel canını sıkma , burda kimse senin kalbini kırmak istemez buna eminim. Alt tarafı futbol birbirimizi kırmaya değer mi ? İsteyen istediği takımı tutsun , onların canı sağolsun.
__________________
"Merkez-i Hâke Atsalar da bizi ; Kürre-i Arz'ı patlatır çıkarız !" |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar qio'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#2 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() sandalli Şuan
Son Aktivite: 21.04.2016 18:58
Üyelik Tarihi: 19.02.2006
Mesajlar: 38.277
Tecrübe Puanı: 4582
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Abi bu sevgiyi icinde yasamayan biri bu siiri nasil yazsin. Nisan 2009´da yazdigim siiri tekrar sizinle paylasmak istedim. Saygilarimla.
Sivasspor Yeni bir tarih yaz, coştur Sivası, Yeşil sahalarda koş Sivasspor, Sen oldun gönlümün en güzel hazı, Yenip rakipleri coş Sivasspor. Kırmızı beyazı giymiş sırtına, Aldırmaz hakemin yanlı kartına, Koşarken benzersin arap atına, Her zaman her yerde hoş Sivasspor. Yiğido peşinde coşturur seni, Mutlu eder attığın gollerin beni, Türkiye liginin lideri yeni, Artık engelleri aş Sıvasspor. Yönetim taraftar el ele vermiş, Tüm dünya Sivas`ın gücünü görmüş, Yiğidom yoluna karanfil sermiş, Yıkıp bentlerini taş Sivasspor. Korkuyor Sivas´a gelen her rakip, Üç büyük peşinden yapıyor takip, Bulunmaz liglerde sen gibi ekip, Çok zaman atarsın beş Sivasspor. Takdir eder herkes güçlü ahtını, Yıkamaz hiç kimse senin tahtını, Güldür artık şu Sivas`ın bahtını, Sivas`tan başkası boş Sivasspor. Hasan Ilter
__________________
Yağmurlar Islanıyor
|
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar sandalli'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#3 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() qio Şuan
Son Aktivite: 02.04.2012 22:41
Üyelik Tarihi: 02.05.2009
Yaş: 41
Mesajlar: 4.029
Tecrübe Puanı: 1029
![]() |
Geçmiyorki sensiz günümüz
Ne para , pul , mülkte gözümüz Aleme bedel bizim ölümüz. Şıık Şıık Şııık Sivasspor ![]()
__________________
"Merkez-i Hâke Atsalar da bizi ; Kürre-i Arz'ı patlatır çıkarız !" |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar qio'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#4 |
|
Yiğido
![]() ![]() sivas_sevdamiz Şuan
Son Aktivite: 22.09.2012 12:47
Üyelik Tarihi: 01.10.2006
Mesajlar: 109
Tecrübe Puanı: 732
![]() |
Şunu unutma!
Bir gün gelicek. O günün sabahına beraber uyanacağız. Sacin oksanacak ve bir opücükle uyandirilacaksin. Gözlerimiz gözyasını unutacak. Omur boyu birbirimizin olacagiz.. ve ben SENi.. Ömür boyu sevecegim!.. |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar sivas_sevdamiz'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#5 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() besyo_cu Şuan
Son Aktivite: 30.11.2015 22:13
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 2.884
Tecrübe Puanı: 1061
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sev ama belli etme,gör ama hissettirme,dokun ama hissetme,düşün ama hayal etme,AŞKI tat ama ACI çekme...
__________________
www.sivasspor.com |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar besyo_cu'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#6 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() tatli-dilli Şuan
Son Aktivite: 23.10.2009 23:37
Üyelik Tarihi: 31.07.2008
Yaş: 44
Mesajlar: 2.699
Tecrübe Puanı: 925
![]() |
Sevemedim ayrılığı gel alışamadım,
bak gözlerime bağışla bitmesin...
__________________
İnsanın bir yarısı nedense hep eksik
ve o eksiği tamamlayayım derken, var olan aşınıyor zamanla... |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar tatli-dilli'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#7 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() besyo_cu Şuan
Son Aktivite: 30.11.2015 22:13
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 2.884
Tecrübe Puanı: 1061
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Acımasız olan ne sensin ne de ben, Bize gümüş tepsiyle sunulan hüzünlü bir hayat sadece Ve kabul etmesi zor olan bu ayrılıklara katlanmak sanırım. İnsan yaşamın değerini Yüzü ve kalbi güldüğünde anlıyor Anlıyor ki ölüm sadece toprağa girmek değil Ve nefesi kesilene kadar yaşadığı her şeyin Gözlerinin önünden geçmesi değil. Ölüm sensizliğin sadece yaşarken verilen cezası güzel dost...
__________________
www.sivasspor.com |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar besyo_cu'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#8 |
|
Yasaklı
ömer yalcin Şuan
Son Aktivite: 21.05.2010 17:13
Üyelik Tarihi: 23.06.2009
Yaş: 54
Mesajlar: 10.620
Tecrübe Puanı: 0
![]() |
Cok tatlisin sekerim....................... .......
|
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar ömer yalcin'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#9 |
|
Alt Forum Yöneticisi
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() kronik Şuan
Son Aktivite: 14.12.2020 17:41
Üyelik Tarihi: 01.05.2008
Mesajlar: 7.292
Tecrübe Puanı: 1419
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
yatağın tomurcuk gülle dolsun
__________________
ummadıklarım adam olurken, adam dediklerim insan bile olamamış! |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar kronik'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#10 |
|
Navigator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kardelencicegi Şuan
Üyelik Tarihi: 27.10.2008
Yaş: 59
Mesajlar: 48.623
Tecrübe Puanı: 5521
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lanet olsun icimdeki bu insan sevgisine.
__________________
|
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar Kardelencicegi'e Teşekkür Ediyor... |
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|