|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
| Cep Telefonu Cep Telefonu İle ilgili Paylaşımlar |

| Anketimiz: Hangi Cep Telefonu Modeli? | |||
| LG |
|
20 | 4,76% |
| Motorola |
|
11 | 2,62% |
| Nokia |
|
250 | 59,52% |
| Philips |
|
5 | 1,19% |
| Samsung |
|
66 | 15,71% |
| Siemens |
|
11 | 2,62% |
| Sony Ericsson |
|
43 | 10,24% |
| Toshiba |
|
8 | 1,90% |
| Panasonic |
|
3 | 0,71% |
| HTC |
|
1 | 0,24% |
| Blackberry |
|
0 | 0% |
| IPhone |
|
2 | 0,48% |
| Katılımcı sayısı: 420. Sizin Bu Ankette Oy kullanma Yetkiniz Bulunmuyor | |||
![]() |
|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#171 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() arikarinkuchi Şuan
Son Aktivite: 28.09.2015 23:05
Üyelik Tarihi: 01.04.2007
Yaş: 33
Mesajlar: 4.399
Tecrübe Puanı: 1145
![]() ![]() |
Alıntı:
parça varki o daha beterdir ![]() tabi atmakda olmaz 60 a bulduysan yaptırda onunda sonu aynı gibi duruyo ![]()
__________________
S ivaslıyız Hepimiz.. İ nançlı TüRK Genciyiz V atana Millete Sahip Çıkan A nasına Bacısına Saygı Duyan S ivaslı Yigidolarız Biz..!!! |
|
|
|
|
|
|
#172 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ONuR Şuan
Son Aktivite: 18.05.2012 17:33
Üyelik Tarihi: 13.11.2008
Yaş: 36
Mesajlar: 2.170
Tecrübe Puanı: 861
![]() |
Alıntı:
Yani ben sert bi şekilde oturmasaydım telefon hala taş gibi olacaktı İzmirde yaptırmadım Sivasta yaptırırım dedim pişman oldum Koskoca Sivasta ekran yok ![]() |
|
|
|
|
|
|
#173 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() arikarinkuchi Şuan
Son Aktivite: 28.09.2015 23:05
Üyelik Tarihi: 01.04.2007
Yaş: 33
Mesajlar: 4.399
Tecrübe Puanı: 1145
![]() ![]() |
Alıntı:
dehşet bi ses var ![]() bide şöyle bir şey var kalitesi aynı olmuyor aynı telefon bi sağlam çıkıyor bi bozuk ama parası modelide aynı test etmeden piyasaya sürüyorlar heralde ![]()
__________________
S ivaslıyız Hepimiz.. İ nançlı TüRK Genciyiz V atana Millete Sahip Çıkan A nasına Bacısına Saygı Duyan S ivaslı Yigidolarız Biz..!!! |
|
|
|
|
|
|
#174 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ONuR Şuan
Son Aktivite: 18.05.2012 17:33
Üyelik Tarihi: 13.11.2008
Yaş: 36
Mesajlar: 2.170
Tecrübe Puanı: 861
![]() |
Alıntı:
Aslında telefondan cok memnunum.Şarzı durumu gerçekten güzel.Geceleri açık olduğu halde 4-5 gün rahat gidiyodu.Ama iste.. Dicem o ki piyasa da o kadar çin malı telefon var.Keşke bi o kadar da yedek parçası olsa ![]() |
|
|
|
|
|
|
#175 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() arikarinkuchi Şuan
Son Aktivite: 28.09.2015 23:05
Üyelik Tarihi: 01.04.2007
Yaş: 33
Mesajlar: 4.399
Tecrübe Puanı: 1145
![]() ![]() |
Alıntı:
yapmamışlar işte ama belkide vardır da biz bulamıyok ![]() bide telefon hangisiydi marka model olarak
__________________
S ivaslıyız Hepimiz.. İ nançlı TüRK Genciyiz V atana Millete Sahip Çıkan A nasına Bacısına Saygı Duyan S ivaslı Yigidolarız Biz..!!! |
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ONuR Şuan
Son Aktivite: 18.05.2012 17:33
Üyelik Tarihi: 13.11.2008
Yaş: 36
Mesajlar: 2.170
Tecrübe Puanı: 861
![]() |
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
Tecrübeli Yiğido
![]() ![]() ![]() can99 Şuan
Son Aktivite: 16.08.2010 20:01
Üyelik Tarihi: 18.07.2008
Mesajlar: 214
Tecrübe Puanı: 676
![]() |
sony ericsson
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() arikarinkuchi Şuan
Son Aktivite: 28.09.2015 23:05
Üyelik Tarihi: 01.04.2007
Yaş: 33
Mesajlar: 4.399
Tecrübe Puanı: 1145
![]() ![]() |
__________________
S ivaslıyız Hepimiz.. İ nançlı TüRK Genciyiz V atana Millete Sahip Çıkan A nasına Bacısına Saygı Duyan S ivaslı Yigidolarız Biz..!!! |
|
|
|
|
|
#179 |
|
Usta Yiğido
TURNAM Şuan
Son Aktivite: 28.04.2010 12:10
Üyelik Tarihi: 13.10.2009
Mesajlar: 2.044
Tecrübe Puanı: 0
![]() |
samsun
) |
|
|
|
|
|
#180 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 65serdal58 Şuan
Son Aktivite: 07.05.2016 10:20
Üyelik Tarihi: 17.04.2009
Yaş: 43
Mesajlar: 7.612
Tecrübe Puanı: 1389
![]() |
nokia n 79
|
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 2 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 2 Misafir) | |
|
|