|
|
#11 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() tatli-dilli Şuan
Son Aktivite: 23.10.2009 23:37
Üyelik Tarihi: 31.07.2008
Yaş: 44
Mesajlar: 2.699
Tecrübe Puanı: 925
![]() |
bu bat'i ben yapmadim sadece ekledim resmi internetten, hani görüntülü daha güzel olur diye, birgün yapinca cekip eklim bari : ))
__________________
İnsanın bir yarısı nedense hep eksik
ve o eksiği tamamlayayım derken, var olan aşınıyor zamanla... |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() sonbahar5803 Şuan
Son Aktivite: 21.09.2009 13:57
Üyelik Tarihi: 26.09.2005
Mesajlar: 1.078
Tecrübe Puanı: 870
![]() ![]() ![]() |
Ben de bu batı bir türlü sevemedim.
Bizim köylerde bilmezler zaten. İlk kez Sivas merkezden olan arkadaşlar vasıtasıyla tanıştım bu yemekle. Kaybettiğim hiç birşey olmadığını anladım. ![]() Yine de yapanın ellerine sağlık. Emek gerektiren birşey.
__________________
İnsan yaklaştığınca yaklaştığından ayrı Belli ki, yakınımız yoktur ALLAH’tan gayrı... |
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|