|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
| Anasayfa Haberler Sivas Haberler |

![]() |
|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#21 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() sandalli Şuan
Son Aktivite: 21.04.2016 18:58
Üyelik Tarihi: 19.02.2006
Mesajlar: 38.277
Tecrübe Puanı: 4582
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ben asla baska birinin giyidigi corabi giymem, yok corap giymeden iceri birakmazlarsa baska camiiye giderim. Baskasinin giyidigi corabi giymek günümüzde cok büyük bir risk. Müslümanlar ayakkabilarini ve coraplarini temiz tutarlarsa bu sorun kendiliginden ortadan kalkar, yada namaz icin ekstra giyilmemis temiz coraplar yanlarinda tasinira daha iyi olur. Ama buna kim uyar?
__________________
Yağmurlar Islanıyor
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() LaEdri Şuan
Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 6.011
Tecrübe Puanı: 1342
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alıntı:
![]() E zaten kimse dönüşümlü olarak çorap giymeyi kabul etmez..
__________________
Hani o, babasına ve kavmine, “Ne bu tapınıp durduğunuz heykeller?” demişti.(Enbiya-52) |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() altuntas58 Şuan
Son Aktivite: 11.10.2012 20:24
Üyelik Tarihi: 29.08.2006
Yaş: 72
Mesajlar: 38.469
Tecrübe Puanı: 4582
![]() |
Bence bu uygulama uzun süre devam eder ihtiyaclı olanlar alırsa daha güzel olur
__________________
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Cley Şuan
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 8.021
Tecrübe Puanı: 10
![]() |
Bazı arkadaşlar giyilen çorabın geri bırakılacağı gibi anlamış galiba.
__________________
Edep ile gelen Saygı ile karşılanır |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() besyo_cu Şuan
Son Aktivite: 30.11.2015 22:13
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 2.884
Tecrübe Puanı: 1061
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her fırsatta Dünyaya temizliği Türkler öğretti diye övünür dururuz ancak en kutsal yerimiz olan Camimizde ki böyle bir uygulama ise nereden nereye geldiğimizin en açık göstergesi.
Daha namazın , Caminin ne oldugunu anlayamayıyorsak demekki biz çok şeyleri yitirmişiz...
__________________
www.sivasspor.com |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() sivaslii58 Şuan
Son Aktivite: 12.10.2009 19:05
Üyelik Tarihi: 07.06.2009
Mesajlar: 582
Tecrübe Puanı: 682
![]() |
Bence de cok güzel bi uygulama.Uzun sürse bari...
Ya bilmiyorum ama temizlik imandan gelir..Sonucta namaz kilmaya camiye geliyosan ya temiz coraplarla gel ya da yaninda yedek bi corabin olsun dimi ama...![]() |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sivaslisandy-58 Şuan
Son Aktivite: 11.04.2011 22:11
Üyelik Tarihi: 02.05.2009
Yaş: 52
Mesajlar: 8.657
Tecrübe Puanı: 1492
![]() |
tek is temiz corap olsa!
giyilen ayakkabilar bile ayagi kokutabilir yani o zaman ne yapacaklar;yanlarinda temiz corap tasimalari gerekiyor tek care bu bilincli insan böyle bir uygulamayi zaten yapmaliydi! ve simdi tartisilmaya bile gerek kalmazdi...!?
__________________
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Yiğido
![]() ![]() Veli Bircan Şuan
Son Aktivite: 13.11.2011 00:28
Üyelik Tarihi: 06.02.2007
Mesajlar: 160
Tecrübe Puanı: 725
![]() |
Hayırlısı Olsun...Güzel Bir Uygulma
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 65serdal58 Şuan
Son Aktivite: 07.05.2016 10:20
Üyelik Tarihi: 17.04.2009
Yaş: 43
Mesajlar: 7.612
Tecrübe Puanı: 1390
![]() |
haklısın kardeşim,,aynen katılıyorum
|
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 2 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 2 Misafir) | |
|
|