|
|
#31 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ABDULLAH DUMAN Şuan
Son Aktivite: 18.01.2016 12:29
Üyelik Tarihi: 09.08.2006
Mesajlar: 3.552
Tecrübe Puanı: 1087
![]() ![]() ![]() |
Alıntı:
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
__________________
Biz ki, Tunada Abdest Alıp, Viyana Önlerinde Namaz Kılanların Evlatlarıyız ! |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sweetgirl Şuan
Son Aktivite: 01.05.2015 23:50
Üyelik Tarihi: 13.08.2005
Mesajlar: 3.307
Tecrübe Puanı: 1115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alıntı:
Igne vurulmakla kan vermeyi bir tutma lütfen ![]() ona bakarsan bende cok igne vurundum hatta serum verildi ameliyat oldum Ameliyat olurken narkozdan uyandim (hemsireler panige girdi ) Ama söyle düsünüyorum uzun bir hortumu koluma baglamislar ve benden kan aliyorlar... ben yapamam
__________________
GÜLÜ SEVEN DIKENINE KATLANIR |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Yasaklı
EyüphanAydın Şuan
Son Aktivite: 22.05.2010 11:45
Üyelik Tarihi: 25.01.2008
Yaş: 33
Mesajlar: 9.219
Tecrübe Puanı: 0
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Böyle bir organizasyona destek verdiğiniz için teşekkür etmeyi borç bilirim.Böyle bir hayat kurtarma operasyonunu İstanbul'da gerçekleştirirsek çok iyi olur.
Halen toplumumuzun bilinlenmemesi kan vermemenin en büyük sebebidir.Eğerki İstanbul'da toplu olarak kan verilecekse bende varım. Yanlış hatırlamıyorsam 18 yaşından küçükler kan veremiyor,Eğerki yanlış biliyorsam öyle birşey yoksa bende her zaman bir başkasına kan vermeye hazırım. |
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sweetgirl Şuan
Son Aktivite: 01.05.2015 23:50
Üyelik Tarihi: 13.08.2005
Mesajlar: 3.307
Tecrübe Puanı: 1115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alıntı:
hadiii hadiiii 18 yasindan kücükler veremiyor diye bahane bulma ![]() sende benim gibi korkuyon demi ![]()
__________________
GÜLÜ SEVEN DIKENINE KATLANIR |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Yasaklı
EyüphanAydın Şuan
Son Aktivite: 22.05.2010 11:45
Üyelik Tarihi: 25.01.2008
Yaş: 33
Mesajlar: 9.219
Tecrübe Puanı: 0
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alıntı:
![]() Ben sadece birisinden duyduğumu ilettim.Yoksa niye vermeyeyim. Vereceğim 2 damla kan bende olsada yaşıyacağım olmasada.Yarının garantisi yok ama yinede veririm. Eğer İstanbul'da böyle bir organizasyon olucaksa seve seve ![]() Ha birde Demirden korksaydık trene binmezdik..!![]() |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() seva Şuan
Son Aktivite: 31.08.2010 20:51
Üyelik Tarihi: 04.02.2008
Yaş: 41
Mesajlar: 15.375
Tecrübe Puanı: 2232
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ne çok ihtiyacı olan insanlar var ama veren el az inşallah bu sayı artar......
__________________
Allahım gönlümde olanı hakkımda hayırlı eyle, Hakkımda hayırlı olana gönlümü razı eyle. [Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...] CANDA ÖZÜR OLMAZ... |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() altuntas58 Şuan
Son Aktivite: 11.10.2012 20:24
Üyelik Tarihi: 29.08.2006
Yaş: 72
Mesajlar: 38.469
Tecrübe Puanı: 4582
![]() |
Kan bağışlamak bir insanlık görevidir bu görevden kacmamız söz konusu bile olamaz kaldıki kan veren her insan daha sağlıklı oluyor
__________________
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() gezgin_58 Şuan
Son Aktivite: 10.03.2026 10:42
Üyelik Tarihi: 09.10.2008
Yaş: 43
Mesajlar: 642
Tecrübe Puanı: 712
![]() |
ben kan bagası yaparım ama tanıgım kısılere kızalay gıbı benım kanımı baskalarına parayla satıyor bunu herkes bılıyo ama radyada duydugum an gıder verırım
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() sevgim 58 Şuan
Son Aktivite: 09.06.2015 00:53
Üyelik Tarihi: 02.11.2008
Yaş: 49
Mesajlar: 3.916
Tecrübe Puanı: 1052
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bende bagislamak isterdim ama malesef türkiyede degilim. Ben sürekli bagisliyorum en azindan sende iki defa. ARKADASLAR LÜTFEN KORKMAYAIN BAGISLAYIN !!!
FARKINDA OLMADAN HAYAT KURTALIN !!!
__________________
LÜTFEN!!! YERLERE TÜKÜRMEYINIZ, TÜKÜRECEK O KADAR SURAT VARKEN !! |
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ABDULLAH DUMAN Şuan
Son Aktivite: 18.01.2016 12:29
Üyelik Tarihi: 09.08.2006
Mesajlar: 3.552
Tecrübe Puanı: 1087
![]() ![]() ![]() |
Alıntı:
BEN EN SON 9 AY ÖNCE EHLİYET ALIRKEN VERMİŞTİM HEMŞİRE SENİN DAMARLAR BAYAĞI KALIN SENDEN KAN KOLAYCA ALINIR DEMİŞTİ BENDE ABLA İĞNE YAPILMAM AMA İSTEDİĞİN KADAR KAN VERİRİM DEMİŞTİM HEMŞİRE GÜLMEKTEN İĞNEYİ Bİ TARAFIMA BATIRIYORDU AZ DAHA ![]()
__________________
Biz ki, Tunada Abdest Alıp, Viyana Önlerinde Namaz Kılanların Evlatlarıyız ! |
|
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
| Öldükten sonra Organlarınızı Bağışlarmısınız ? | FatihCan | Anketler | 134 | 24.08.2010 00:49 |
| KAN BAĞIŞI KAMPANYASI | Sivaslilar.Net | Anasayfa Haberler | 1 | 14.06.2007 14:51 |