|
|
|
|
#1 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() filografozan Şuan
Son Aktivite: 30.06.2014 00:13
Üyelik Tarihi: 05.04.2010
Yaş: 56
Mesajlar: 3.298
Tecrübe Puanı: 922
![]() |
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
__________________
BAKİ KALAN BU KUBBEDE BİR HOŞ SADA İMİŞ... |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 4 Kullanıcı filografozan'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#2 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() doğan bulut58 Şuan
Son Aktivite: 13.03.2015 00:32
Üyelik Tarihi: 11.05.2010
Mesajlar: 7.612
Tecrübe Puanı: 1350
![]() |
ikinci bahar yaşıyor gönlüm
hep hüsrana uğruyor gönlüm hep aynı nakarat aynı şiir bıktım artık yeter diyor gönlüm
__________________
|
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 2 Kullanıcı doğan bulut58'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#3 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() cilem_58 Şuan
Son Aktivite: 30.03.2014 01:36
Üyelik Tarihi: 05.07.2010
Mesajlar: 1.225
Tecrübe Puanı: 706
![]() |
iyiki varsin canimm sensiz ben nefes alamamki
|
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 3 Kullanıcı cilem_58'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#4 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() doğan bulut58 Şuan
Son Aktivite: 13.03.2015 00:32
Üyelik Tarihi: 11.05.2010
Mesajlar: 7.612
Tecrübe Puanı: 1350
![]() |
![]()
__________________
|
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 4 Kullanıcı doğan bulut58'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#5 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() doğan bulut58 Şuan
Son Aktivite: 13.03.2015 00:32
Üyelik Tarihi: 11.05.2010
Mesajlar: 7.612
Tecrübe Puanı: 1350
![]() |
yüzünden gülücükler yüreğinden sevgi hanende mutluluk eksik olmasın
mutlu ol yeter
__________________
|
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 4 Kullanıcı doğan bulut58'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#6 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() tulina Şuan
Son Aktivite: 27.03.2011 19:17
Üyelik Tarihi: 04.09.2009
Mesajlar: 4.119
Tecrübe Puanı: 1025
![]() |
Seni görmedigim günler
Karanliktayim, katran gecelerdeyim Cehennem misali bir yerdeyim Bir demir nasil paslanir, bir elma nasil çürürse Iste öyleyim...
__________________
esaret baglarında gül olmaktansa özgürlük dağlarında diken olurum.. |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 2 Kullanıcı tulina'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#7 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() kartal- Şuan
Son Aktivite: 04.02.2012 16:14
Üyelik Tarihi: 23.07.2010
Mesajlar: 1.210
Tecrübe Puanı: 703
![]() |
Ben yine elimdeki sigarayi bitiriyorum sende beni her zamanki gibi yani
__________________
Cam kirigi gibiyim,üstüme basanin canini yakarim... |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 2 Kullanıcı kartal-'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#8 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() goramaz Şuan
Son Aktivite: 15.06.2026 21:25
Üyelik Tarihi: 06.07.2008
Mesajlar: 7.310
Tecrübe Puanı: 1389
![]() |
Bir insanı sevmektense salça tenekesine diktiğim çiçeği severim, giyindiğim elbisemi severim, kitabımdaki harfleri severim, her battığında güneşi, yağdığında yağmuru sarıldığında bana çocuklarımı severim birtaşı bile severim de artık bir insanı sevmem.
En güzel aşk karşılıksızaşktır diyerek nicesinin peşinden gözyaşı döktüm. Aşk aşk diyerek hep bizi uyuttular sevgilininbir kaşına bir gözüne birendamına yıllarım geçip gitti.''Beşere duyulan aşk Mevlaya göz yaşı ile dönmedkçe aşk değildir'' belki bu da bir teselli ama... Yalnızlık daha güzel.
__________________
Hoştur bana senden gelen, Ya hil'at ü yahut kefen, ya goncagül ya da diken, kahrın da hoş lütfun da hoş.
|
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 3 Kullanıcı goramaz'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#9 |
|
Navigator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kardelencicegi Şuan
Üyelik Tarihi: 27.10.2008
Yaş: 59
Mesajlar: 48.623
Tecrübe Puanı: 5521
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
[quote=goramaz;581861]Bir insanı sevmektense salça tenekesine diktiğim çiçeği severim, giyindiğim elbisemi severim, kitabımdaki harfleri severim, her battığında güneşi, yağdığında yağmuru sarıldığında bana çocuklarımı severim birtaşı bile severim de artık bir insanı sevmem. En güzel aşk karşılıksızaşktır diyerek nicesinin peşinden gözyaşı döktüm. Aşk aşk diyerek hep bizi uyuttular sevgilininbir kaşına bir gözüne birendamına yıllarım geçip gitti. ''Beşere duyulan aşk Mevlaya göz yaşı ile dönmedkçe aşk değildir'' belki bu da bir teselli ama... Yalnızlık daha güzel. [i]Tsk canim Cok anlamli tam benim duygularimin tercumani olmus bu yazi. [Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
__________________
|
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar Kardelencicegi'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#10 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ŞAHBEY Şuan
Son Aktivite: 08.10.2010 14:10
Üyelik Tarihi: 16.07.2010
Yaş: 63
Mesajlar: 868
Tecrübe Puanı: 669
![]() |
RABBİM ONU KORUSUN...
__________________
حمد لله رب العلمين Elhamdü lillâhi rabbil'alemin..... |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 2 Kullanıcı ŞAHBEY'e Teşekkür Ediyor... |
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|