Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Yöresel Yemekler (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=350)
-   -   Arabaşı Gemerek / Yeniçubuk (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=22594)

Vatanist 27.11.2008 00:01

Cevap: Arabaşı Gemerek / Yeniçubuk
 
[QUOTE=kronick;339793][B][COLOR="DarkOrange"]sen yap da beni davet et bakalım ben mersin deyim hodri meydan :D :D :D[/COLOR][/B][/QUOTE]

Hocam Kapım Sonuna Kadar Açık Adresi vereyim Mezitli Atatürk Mahallesi Hasret Sitesi Katı Noyu Gelecem dersen söylerim Toprağıma herzaman kapım açık Anam La Hanıma Söylerim Hemn Hazırlarlar

Yanlız Benim Ufak Bir Kızım Var Bugün Kır Günlük Olduda Gelirken Çeğrek Getirmeyi Unutma Bilin Bizim Oraların Adetidir :D Çok yüssüz Oldum Sanırım He :D:D:D:D

kronik 27.11.2008 00:06

Cevap: Arabaşı Gemerek / Yeniçubuk
 
[quote=Vatanist;339848]Hocam Kapım Sonuna Kadar Açık Adresi vereyim Mezitli Atatürk Mahallesi Hasret Sitesi Katı Noyu Gelecem dersen söylerim Toprağıma herzaman kapım açık Anam La Hanıma Söylerim Hemn Hazırlarlar

Yanlız Benim Ufak Bir Kızım Var Bugün Kır Günlük Olduda Gelirken Çeğrek Getirmeyi Unutma Bilin Bizim Oraların Adetidir :D Çok yüssüz Oldum Sanırım He :D:D:D:D[/quote]
[B][COLOR=darkorange]pişkinliğinde bu kadarı yani pes doğrusu Allah hayırlı ömürler versin [IMG]http://www.hizliresim.com/2008/11/27/310.png[/IMG] analı,babalı büyüsün inşallah [IMG]http://www.hizliresim.com/2008/11/27/307.gif[/IMG][/COLOR][/B]

sandalli 27.11.2008 01:06

Cevap: Arabaşı Gemerek / Yeniçubuk
 
Bedava arapasi sadece internette var, ceyrek altin 70 YTL, sen bu parayla bir ay arapasi yersin, bence gitme.:)

kronik 27.11.2008 08:47

Cevap: Arabaşı Gemerek / Yeniçubuk
 
[B][COLOR=darkorange]şöyle yapalım madem ikimizde mersin'deyiz sen bize gel ben ne çeyrek isterim ne de başka bir hediye :D[/COLOR][/B]

seva 27.11.2008 11:31

Cevap: Arabaşı Gemerek / Yeniçubuk
 
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img255.imageshack.us/img255/2884/arabas1qx7.jpg[/IMG][/URL]

sandalli 27.11.2008 11:46

Cevap: Arabaşı Gemerek / Yeniçubuk
 
[QUOTE=kronick;339911][B][COLOR=darkorange]şöyle yapalım madem ikimizde mersin'deyiz sen bize gel ben ne çeyrek isterim ne de başka bir hediye :D[/COLOR][/B][/QUOTE]

Kronick sen cimrisimisin,.........................

kronik 27.11.2008 21:28

Cevap: Arabaşı Gemerek / Yeniçubuk
 
[quote=sandalli;339953]Kronick sen cimrisimisin,.........................[/quote]
[B][COLOR=darkorange]cimri olsam evime davet edermiyim yaa ayıp ettin şimdi bak çok kırıldım . ordan cimri gibi mi görünüyorum ?:D bu arada seva ellerine sağlık ne de güzel sunum yapmışsın öyle ;)[/COLOR][/B]

Vatanist 06.12.2008 00:45

Cevap: Arabaşı Gemerek / Yeniçubuk
 
[QUOTE=kronick;340401][B][COLOR=darkorange]cimri olsam evime davet edermiyim yaa ayıp ettin şimdi bak çok kırıldım . ordan cimri gibi mi görünüyorum ?:D bu arada seva ellerine sağlık ne de güzel sunum yapmışsın öyle ;)[/COLOR][/B][/QUOTE]

Abi herşeyin şakası herzaman buyur gel toprak görmek bana ayrı bir haz veriyor ben beklerim başım üstünde yerin var derlerya aynen öyle

EyüphanAydın 06.12.2008 10:52

Cevap: Arabaşı Gemerek / Yeniçubuk
 
[B]Görünüşü çok güzel,Tadıda umuyorumki o kadar güzeldir.[/B]


WEZ Format +2. ?uan Saat: 21:49.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.