![]() |
Cevap: Büyüklerimizin anlatımları
[YOUTUBE]watch?v=zkxC5JLesvk[/YOUTUBE]
[QUOTE=sandalli;535892][YOUTUBE]watch?v=zkxC5JLesvk[/YOUTUBE][/QUOTE] [YOUTUBE]v=zkxC5JLesvk[/YOUTUBE] [QUOTE=sandalli;535892][YOUTUBE]watch?v=zkxC5JLesvk[/YOUTUBE][/QUOTE] [YOUTUBE]zkxC5JLesvk[/YOUTUBE] |
Cevap: Büyüklerimizin anlatımları
[QUOTE=sandalli;535892][YOUTUBE]watch?v=zkxC5JLesvk[/YOUTUBE]
[YOUTUBE]v=zkxC5JLesvk[/YOUTUBE] [YOUTUBE]zkxC5JLesvk[/YOUTUBE][/QUOTE] [B]Çabaladım açılmıyor,ne var acaba ?tahmşnmi etmemiz gerekıyor.:)[/B] |
Cevap: Büyüklerimizin anlatımları
[QUOTE=gönlüm58;535904][B]Çabaladım açılmıyor,ne var acaba ?tahmşnmi etmemiz gerekıyor.:)[/B][/QUOTE]
Yotoube Türkiye´de yasak, belki ondandir. |
Cevap: Büyüklerimizin anlatımları
bu bahsettiğin eşkiya kayalara gittikbiz.Erzincan tarafında değil, imranlının doğusunda gezerken oraya da gittik.büyükler anlatırdı hep
|
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 03:25. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.