Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Anasayfa Haberler (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   DOKTOR BALIKLARIMIZ ÇALINIYOR (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=13048)

Fatih Bayrak 15.08.2007 00:21

DOKTOR BALIKLARIMIZ ÇALINIYOR
 
[IMG]http://www.turkiyegazetesi.com.tr/images/news/342747_2.gif[/IMG]

[COLOR="Blue"]Türkiye’nin Sivas’taki dünyaca ünlü “‘doktor balıkları” ‘ ülkelerine götüren
Japonlar, hem şifa merkezleri kurdu, hem de bu balıklar için Tokyo’da müze
açtı. Yağlı balık olarak bilinen Garrarufa adlı balıklar daha çok deri hastalığı
tedavisinde kullanılıyor. Hastalıklı bölgeleri ısıran balıklar özellikle de halen
çaresi olmayan sedef hastalığına şifa oluyor. Balıkları kısa sürede çoğaltan
Japonlar, şimdi bunları kendi özel projeleriymiş gibi dünyaya pazarlamaya
başladı. Mezopotamya kökenli bir balık türü olan Garrarufa, Anadolu’nun
yüksek kesimlerindeki termal kaynaklarda ve uzantılarında yaşıyordu.[/COLOR]

Kaynak:Türkiye Gazetesi

FurkaN 15.08.2007 09:29

-->: DOKTOR BALIKLARIMIZ ÇALINIYOR
 
[B]Şikayet etsinler hakalrını arasınlar, böyle sızlanmayla ellerine bir şey geçmez...[/B]

Bln-Fatih58 15.08.2007 10:11

--->: DOKTOR BALIKLARIMIZ ÇALINIYOR
 
Vay hainler vay, birde utanmdan pazarlamaya calisiyorlar

Bilmiyorum5 15.08.2007 10:33

--->: DOKTOR BALIKLARIMIZ ÇALINIYOR
 
istedikleri kadar çalsınlar o balıklar o ortamın dışında yaşayamıyolar önceki yıllarda da almanlar çalmıştı hiç bişey olmadı balıklar öldüü çünkü o balık o su da yaşar BaLIklı çermiğin etrafı sönmüş volkanık dağlarla örtülü o su bu dağlardan cıkıyoo yanı japonlar ve ya başka bır mılleet balıkları goturmekle bısey yapamaz o balıklar orda o su olmadan yasamaz o suyu saglamak ıcın de o volkanık dagları sokup goturmelerı lazım o da ımkansız

serhat3358 15.08.2007 13:00

-->: DOKTOR BALIKLARIMIZ ÇALINIYOR
 
[B][I][U][COLOR="Red"]Bilmiyorum5'e katılıyorum volkanik dağları götüremezler bu inkansız birşey o balıklar ölüyor bence boşu boşuna çalıyorlar HAYVANLARADA YAZIK.[/COLOR][/U][/I][/B]

RaZZcE 15.08.2007 14:53

--->: DOKTOR BALIKLARIMIZ ÇALINIYOR
 
[B]ehh iste sivas bu :)
seviliyor bu baliklar
Calsalarda, Sivas - Doktor Baliklar gibi Meshur olamazlar :)[/B]

altuntas58 17.08.2007 19:22

-->: DOKTOR BALIKLARIMIZ ÇALINIYOR
 
Doktor balıklarımızı calıp götürüyorlar ama şifalı sularımızı götüremiyecekler bu sularda bir çok mineraller bulunuyor bu minarellerin başında selenyum dediğimiz
mineral sedef hastalığına mideye ve bir çok iç hastalıklarına iyi geliyor yani balıklarımızı izinsiz götürenler tedavinin yarısını götürüyorlar yarısı yine bizde kalıyor dünyada eşi benzeri olmayan bu kaplıcamızı dünya capında tescil ettirmeliyiz yunanlılar hacıvata,karagüzümüze balavamıza,folklorumuzun bazı branşlarına kadar sahipleniyorlar şimdide Japonlar bizim dokror balıklarımıza sahip cıkmasınlar bir an önce tedbirimizi almalıyız

HaYKoLiK 18.08.2007 16:54

--->: DOKTOR BALIKLARIMIZ ÇALINIYOR
 
[B]hırsızlar ne demek çalmak yaa yarın öbürgün köpeklerimizide çalar bunlar[/B]

Sivaslisandy-58 03.05.2009 02:17

Cevap: DOKTOR BALIKLARIMIZ ÇALINIYOR
 
calabileceklerini sanmiyorum!?kimse görüp sormuyormu?verenler yine bizdendir ben inanmiyorum cünki buraya almanyayada verdiler avusturyayada ama ömürleri uzun olmuyor.yasadiklari yerlerde kalmali kapali havuzlarda degil.ordada yasayamiyacagindan eminim yinede sivas`a gelecekler tedavi icin!

seva 04.05.2009 14:23

Cevap: DOKTOR BALIKLARIMIZ ÇALINIYOR
 
Balıkların orada yaşamaları imkansız balıkları çalmalarıda imkansız bazı insanlar para için her değerlerini satarlar çalmaları biraz saçma gibi...


WEZ Format +2. ?uan Saat: 07:03.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.