![]() |
DOKTOR BALIKLARIMIZ ÇALINIYOR
[IMG]http://www.turkiyegazetesi.com.tr/images/news/342747_2.gif[/IMG]
[COLOR="Blue"]Türkiye’nin Sivas’taki dünyaca ünlü “‘doktor balıkları” ‘ ülkelerine götüren Japonlar, hem şifa merkezleri kurdu, hem de bu balıklar için Tokyo’da müze açtı. Yağlı balık olarak bilinen Garrarufa adlı balıklar daha çok deri hastalığı tedavisinde kullanılıyor. Hastalıklı bölgeleri ısıran balıklar özellikle de halen çaresi olmayan sedef hastalığına şifa oluyor. Balıkları kısa sürede çoğaltan Japonlar, şimdi bunları kendi özel projeleriymiş gibi dünyaya pazarlamaya başladı. Mezopotamya kökenli bir balık türü olan Garrarufa, Anadolu’nun yüksek kesimlerindeki termal kaynaklarda ve uzantılarında yaşıyordu.[/COLOR] Kaynak:Türkiye Gazetesi |
-->: DOKTOR BALIKLARIMIZ ÇALINIYOR
[B]Şikayet etsinler hakalrını arasınlar, böyle sızlanmayla ellerine bir şey geçmez...[/B]
|
--->: DOKTOR BALIKLARIMIZ ÇALINIYOR
Vay hainler vay, birde utanmdan pazarlamaya calisiyorlar
|
--->: DOKTOR BALIKLARIMIZ ÇALINIYOR
istedikleri kadar çalsınlar o balıklar o ortamın dışında yaşayamıyolar önceki yıllarda da almanlar çalmıştı hiç bişey olmadı balıklar öldüü çünkü o balık o su da yaşar BaLIklı çermiğin etrafı sönmüş volkanık dağlarla örtülü o su bu dağlardan cıkıyoo yanı japonlar ve ya başka bır mılleet balıkları goturmekle bısey yapamaz o balıklar orda o su olmadan yasamaz o suyu saglamak ıcın de o volkanık dagları sokup goturmelerı lazım o da ımkansız
|
-->: DOKTOR BALIKLARIMIZ ÇALINIYOR
[B][I][U][COLOR="Red"]Bilmiyorum5'e katılıyorum volkanik dağları götüremezler bu inkansız birşey o balıklar ölüyor bence boşu boşuna çalıyorlar HAYVANLARADA YAZIK.[/COLOR][/U][/I][/B]
|
--->: DOKTOR BALIKLARIMIZ ÇALINIYOR
[B]ehh iste sivas bu :)
seviliyor bu baliklar Calsalarda, Sivas - Doktor Baliklar gibi Meshur olamazlar :)[/B] |
-->: DOKTOR BALIKLARIMIZ ÇALINIYOR
Doktor balıklarımızı calıp götürüyorlar ama şifalı sularımızı götüremiyecekler bu sularda bir çok mineraller bulunuyor bu minarellerin başında selenyum dediğimiz
mineral sedef hastalığına mideye ve bir çok iç hastalıklarına iyi geliyor yani balıklarımızı izinsiz götürenler tedavinin yarısını götürüyorlar yarısı yine bizde kalıyor dünyada eşi benzeri olmayan bu kaplıcamızı dünya capında tescil ettirmeliyiz yunanlılar hacıvata,karagüzümüze balavamıza,folklorumuzun bazı branşlarına kadar sahipleniyorlar şimdide Japonlar bizim dokror balıklarımıza sahip cıkmasınlar bir an önce tedbirimizi almalıyız |
--->: DOKTOR BALIKLARIMIZ ÇALINIYOR
[B]hırsızlar ne demek çalmak yaa yarın öbürgün köpeklerimizide çalar bunlar[/B]
|
Cevap: DOKTOR BALIKLARIMIZ ÇALINIYOR
calabileceklerini sanmiyorum!?kimse görüp sormuyormu?verenler yine bizdendir ben inanmiyorum cünki buraya almanyayada verdiler avusturyayada ama ömürleri uzun olmuyor.yasadiklari yerlerde kalmali kapali havuzlarda degil.ordada yasayamiyacagindan eminim yinede sivas`a gelecekler tedavi icin!
|
Cevap: DOKTOR BALIKLARIMIZ ÇALINIYOR
Balıkların orada yaşamaları imkansız balıkları çalmalarıda imkansız bazı insanlar para için her değerlerini satarlar çalmaları biraz saçma gibi...
|
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 07:03. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.