Warnung: Illegal string offset 'type' in [path]/includes/class_postbit.php(293) : eval()'d code (Zeile 153)
Şeytandan Mektup - Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar
Forum - Ana Sayfa Takvim S?k Sorulan Sorular Arama

Zurück   Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar > DİN BÖLÜMÜ > Menkıbeler & Dini Hikayeler
SİTE ANA SAYFA Galeri Kayıt ol Yardım Ajanda Oyunlar Bugünki Mesajlar

Menkıbeler & Dini Hikayeler (Menkıbeler & Dini hikayeler burada)



Son 15 Mesaj : Hatıra defteri           »          Sitemizin Ozanları           »          Hangi Model Cep Telefonu?           »          Atatürk'ün Çocukluğu'na Ait Hikayeler           »          Şehzade Osman           »          Antilop İle Akrebin Dostluğu           »          Karagöz İle Hacivat Konuşmaları 2           »          SEVDİM İŞTE....           »          NEFRET ETTİM İŞTE!!!!!           »          AFORİZMALAR (SAÇMALAMLAR)-1           »          SEÇKİNLER/SEÇİLMİŞLER DÜNYASI           »          Hatalarımızdan Dersler Alabilmek Ümidiyle.           »          Araf Suresi 172-173. Ayetler.( Ben Sizin Rabbiniz Değil Miyim)           »          İnancımızı Kullananların Artık Tuzağına Düşmeyelim.           »          ULAŞ-Yapalı
 
 
Seçenekler Arama Stil
Alt 02.09.2008, 07:20   #1
Kaptan-58
Usta Yiğido
 
Kaptan-58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Kaptan-58 Şuan Kaptan-58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 06.08.2013 10:28
Space pacman Champion!
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 40
Mesajlar: 3.049
Tecrübe Puanı: 1074 Kaptan-58 COK SEVILEN BIR KISIKaptan-58 COK SEVILEN BIR KISIKaptan-58 COK SEVILEN BIR KISIKaptan-58 COK SEVILEN BIR KISI
Pfeil Özel Bir Mektup‏

Şeytandan Mektup;
Seni dün günlük islerini yaparken gördüm.
Namaz kilmadan, dua etmeden bir günü daha geçirdin.
Hatta yemek yerken ve yatarken bile dua etmek için vakit ayirmadin.
Çok nankörsün! Seninle gurur duyuyorum.
Benimle oldugun için çok mutlu oldugumu söyleyemem.
Hatirliyormusun? Senelerdir beraberiz ama seni hala sevmiyorum.
Dogruyu söylemek gerekirse:
Senden Allah'tan nefret ettigim için nefret ediyorum.
Allah beni cennetten attigi için bende seni kullaniyorum.
Seni de Allah'in bana yaptiklarini ödetene kadar kullanacagim,
ondan sonra sende defolup gidebilirsin. Biliyormusun aptal.
Allah seni seviyor, ama sen hayatin boyunca benim yanimdaydin.
Bunun içinde seni ödüllendirecegim. Hayatinin berbat olmasini
saglayacagim.
Biz ikimiz beraber kaldikça bu Allah'i çok üzecek.
Zaman senin hayatini kimin yönlendirdigini O'na gösterecek.
Ve bu senin sayende olacak.
Geçirdigimiz güzel günleri hatirla,
insanlari nasil hor görüyorduk, onlara küfür ediyorduk,
çilgin partilere gidiyorduk, hirsizlik yapiyorduk,
nasil iki yüzlü davraniyorduk, sigara kullaniyorduk,
cami'ye gitmiyorduk, dedikodu yapiyorduk.....
Bunlarin hepsini kaybetmek istemezsin degil mi?
Hadi gel aptal! Sonsuza dek beraber yanalim!
Senin için çok seyler düsünüyorum.
Bu mektupu sana ne kadar deger verdigimi söylemek ve hayatinin
büyük bir parçasini kullanmama izin verdigine tesekkür etmek için
yaziyorum. Aptal, bazen sana çok gülüyorum.
Öyle salakliklar yapiyorsunki,
benim bile migdemi bulandiriyorsun.
Sen böyle devam et.
Yeni nesile yalanciligi, aldatmayi, kumari ve cami yerine
diskolara gitmeyi ögret.
Sen bunlari onlarin yaninda yap ki onlarda seni örnek alsinlar.
Zaman sonra onlarda aynisini yapacaklardir.
Çocuklar böyle iste.
Neyse, simdi gitmeliyim ama birkaç saniye sonra tekrar seni
görmeye gelecegim. Azicik aklin olsaydi tövbe etmek için biryerlere
giderdin ve yasayacak oldugun bir kaç seneyi de Allah'la beraber
geçirirdin. Bir kimseyi uyarmak karakterimde yoktur aslinda,
ama seni taniyorum. Sen zaten benim yanimdan ayrilmazsin.
Senin yasinda olan bir insanin hala günah islemeye devam etmesi
saçeditik olsada. Sakin beni yalnis anlama, senden hala nefret
ediyorum, ve bu böyle devam edecek. Beni gerçekten seviyorsan
tabiki bu yaziyi kimseyle paylasmazdin.
Ölüm bizi bulusturana kadar.....

ŞEYTAN

NOT: Eger beni gerçekten seviyorsan bu mektupu kimseyle paylasmazsin..
__________________
Bir moderatör kendi görüşü karşısındaki görüşlere saygı duymuyorsa artık böyle bir sitede bulunmak benim için bir anlam ifade etmiyor. Tarafsız moderatör şart....
Kaptan-58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
 


Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesaj?n?z? De?i?tirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı

Hizli Erisim

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Olay yaratacak mektup banu58 Dünya ve Türkiye'den Haberler 6 08.10.2008 18:59
İngilizceyi Yeni Öğrenen Kişinin Yazdığı Mektup sivaslı_gız Arşiv 7 05.08.2008 07:44
BİR ÖĞRENCİDEN ANNE VE BABASINA MEKTUP (Anne,Baba ve Öğretmenlerimiz lütfen okuyunuz) Sabiha Serin Arşiv 0 07.06.2008 15:45
Hz. Peygamber'e Anlamlı Mektup sonbahar5803 Arşiv 3 24.04.2008 15:27
ANNEYE MEKTUP fratt Arşiv 6 16.01.2008 09:06


WEZ Format +2. ?uan Saat: 23:02.


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.