|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
| Anasayfa Haberler Sivas Haberler |

|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#1 |
|
Site Habercisi
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sivaslilar.Net Şuan
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.847
Tecrübe Puanı: 977
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sadece bir yardımcı hizmetlinin görev yaptığı Toki Şehit Uzman Çavuş Bahattin Erturhan İlköğretim Okulu’nda, öğrenci velileri temizlik yapıyor. Ayda bir okul idaresi ve okul aile birliği üyeleriyle bir araya gelen öğrenci velileri, okulu baştan aşağı temizliyor. Toki Şehit Uzman Çavuş Bahattin Erturhan İlköğretim Okulu, başlattığı bu örnek uygulama ile Sağlık Bakanlığı ve Milli Eğitim Bakanlığı tarafından ortaklaşa düzenlenen ‘Beyaz Bayrak’ uygulamasına başvurdu. Yapılan denetim sonucu temizliğe özen gösteren Toki Şehit Uzman Çavuş Bahattin Erturhan İlköğretim Okulu’na ‘Beyaz Bayrak’ verildi. Öğrenci velileri ve okul idarecilerinin üstün gayretleri sonucu Beyaz Bayrak almaya hak kazanan İlköğretim Okulunun Müdürü Tuncay Çaycı, öğrencilerin daha temiz ve sağlıklı bir ortamda ders işleyebilmeleri için gönüllü velilerle birlikte her ay okulu temizlediklerini söyledi. Okullarının çok büyük olduğunu ve taşımalı öğrencilerinin de bulunduğunu belirten Okul Müdürü Tuncay Çayçı, bir yardımcı hizmetlinin tüm işleri yetiştiremediğini, bu yüzden böyle bir çalışmaya ihtiyaç duyduklarını söyledi. Müdür Yardımcısı Ramazan Baker ise bu çalışmayı düzenli bir sıraya koyarak velilerle birlikte çalıştıklarını, çalışmadan herkesin memnun olduğunu ve aldıkları Beyaz Bayrak’ta bu çalışmanın büyük katkısının olduğunu belirtti. |
|
|
|
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|