Forum - Ana Sayfa Takvim S?k Sorulan Sorular Arama

Zurück   Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar > Arşiv
SİTE ANA SAYFA Galeri Kayıt ol Yardım Ajanda Oyunlar Bugünki Mesajlar

Arşiv Güncelliğini Yitirmiş Konular



Son 15 Mesaj : Hatıra defteri           »          Sitemizin Ozanları           »          Hangi Model Cep Telefonu?           »          Atatürk'ün Çocukluğu'na Ait Hikayeler           »          Şehzade Osman           »          Antilop İle Akrebin Dostluğu           »          Karagöz İle Hacivat Konuşmaları 2           »          SEVDİM İŞTE....           »          NEFRET ETTİM İŞTE!!!!!           »          AFORİZMALAR (SAÇMALAMLAR)-1           »          SEÇKİNLER/SEÇİLMİŞLER DÜNYASI           »          Hatalarımızdan Dersler Alabilmek Ümidiyle.           »          Araf Suresi 172-173. Ayetler.( Ben Sizin Rabbiniz Değil Miyim)           »          İnancımızı Kullananların Artık Tuzağına Düşmeyelim.           »          ULAŞ-Yapalı
Konu Kapatılmıştır
 
Seçenekler Arama Stil
Alt 23.07.2008, 10:57   #1
4Eylul
Tecrübeli Yiğido
 
4Eylul - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
4Eylul Şuan 4Eylul isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 04.11.2009 21:33

Üyelik Tarihi: 21.07.2008
Mesajlar: 319
Tecrübe Puanı: 687 4Eylul BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Pfeil Temel'in Yeri

Zamanın en büyük mafya babası çok ağır bir suçtan yargılanmaktadır ve idamı istenmektedir. Jüri üyeleri içinde bizim Temel de var. Mafyanın adamları mahkemeden önce Temel’i bir kenara çekmişler;
“-Ne yap et babanın idam kararını müebbete çevir. Yoksa sonun olur...”
Temel’i bir korku almış. Dava başlamış ve günlerce devam etmiş... Nihayet jüri kararı okumuş;
“-Müebbet hapis...”
Bunu duyan babanın adamları Temel’e koşmuş;
-Aferin sana Temel. Bu işi nasıl becerdin?...
“-Hiç sormayın... Jüridekiler beraat beraat diye tutturdu... Müebbete çevirene kadar akla karayı seçtim...”
4Eylul isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif
Alt 23.07.2008, 11:16   #2
ahmet kaya 58
Yiğido
 
ahmet kaya 58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
ahmet kaya 58 Şuan ahmet kaya 58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 08.02.2014 17:11

Üyelik Tarihi: 28.08.2006
Yaş: 68
Mesajlar: 75
Tecrübe Puanı: 732 ahmet kaya 58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart -->: Temel'in Yeri

Resepsiyon
Temel Londra'da otelin birinin odasında kara kara düşünüyor.' ulan' diyor
- Ben aşağıdan içki isterken Laz olduğum anlaşılır mi acaba?
Geçiyor aynanın karşısına ve prova yapıyor....
- Bana bir fvisku,,,,,yok böyle anlarlar
- Bana bir raki......'yok' diyor 'böyle de anlarlar'
- Bana bir bira....Tamam diyor böyle iyi anlamazlar......Ve aşağıya iniyor. Masaya dirseklerini dayıyor ve sesleniyor.
-Barmen bana bir bira.
Barmen Temeli biraz süzdükten sonra soruyor:
- Birader sen Laz misin?
Temel:
- Uuuy nasıl anladın diyor;
- Çünkü burası resepsiyon, bar karşıda
ahmet kaya 58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif
Konu Kapatılmıştır


Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesaj?n?z? De?i?tirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı

Hizli Erisim


WEZ Format +2. ?uan Saat: 08:07.


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.