|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
| Dünya ve Türkiye'den Haberler Dünya ve Türkiye'deki tüm haberleri burada bulabilirsiniz |

| Anketimiz: Türkiye Mayın Temizlemekten Aciz bir ülkemi? | |||
| Kesinlikle yalnış verilmemeli. |
|
42 | 87,50% |
| Evet normaldir verilebilir. |
|
1 | 2,08% |
| Fikrim yok. |
|
5 | 10,42% |
| Katılımcı sayısı: 48. Sizin Bu Ankette Oy kullanma Yetkiniz Bulunmuyor | |||
![]() |
|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#31 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Klimasuyu Şuan
Üyelik Tarihi: 01.05.2009
Mesajlar: 8.602
Tecrübe Puanı: 1487
![]() |
Alıntı:
Darbe konusuna gelince eğer darbe yapılırsa başta A.Öcalan olmak üzere yakalanan tüm pkklılar asılacağından hiç şüphen olmasın kardeşim... |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() barikat58 Şuan
Son Aktivite: 06.04.2016 17:19
Üyelik Tarihi: 03.01.2007
Mesajlar: 15.450
Tecrübe Puanı: 2257
![]() |
Alıntı:
darbe diyosun sonrada tüm pkklılar asılır diyorsun.madem askeriyenin darbe yapmasından anladıgın buysa yapsınlar hay hay.ben devlete hükümete yapılan darbeden bahsediyorum pkk ne alaka şimdi pkk ya darbe yapıyorda benmi tutuyorum.tendürekte orda eruhta orda şemdinlide orda buyursun gitsinler yolları açık ![]() |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Klimasuyu Şuan
Üyelik Tarihi: 01.05.2009
Mesajlar: 8.602
Tecrübe Puanı: 1487
![]() |
Alıntı:
ŞEHİTLERİMİZE kelle demekle olmuyor bu işler....... |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() barikat58 Şuan
Son Aktivite: 06.04.2016 17:19
Üyelik Tarihi: 03.01.2007
Mesajlar: 15.450
Tecrübe Puanı: 2257
![]() |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Klimasuyu Şuan
Üyelik Tarihi: 01.05.2009
Mesajlar: 8.602
Tecrübe Puanı: 1487
![]() |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() seva Şuan
Son Aktivite: 31.08.2010 20:51
Üyelik Tarihi: 04.02.2008
Yaş: 41
Mesajlar: 15.375
Tecrübe Puanı: 2232
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alıntı:
__________________
Allahım gönlümde olanı hakkımda hayırlı eyle, Hakkımda hayırlı olana gönlümü razı eyle. [Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...] CANDA ÖZÜR OLMAZ... |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Arif Coşkun Şuan
Son Aktivite: 10.05.2016 18:12
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 63
Mesajlar: 27.868
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ne darbe olsun nede darbeyi gerektirecek şeyler. Evet Ordu bu ülkenin sigortasıdır. güvencesidir. Topraklarımızı düşmana karşı korumakla beraber, ülkenin birliiğini, beraberliğini ve Cumhuriyeti korumaklada sorumludur.
Son zamanlarda orduyu siyasete çekip, onu yıpratmak, halkın göüzünde güvenini yitirme küçük düşürme gayretlerine girişilmiştir, Bu ordu geçmişiyle büyük savaşların galip gelen ordusudur, Büyük Önder Mustafa Kemal'in Türkiye Cumhuriyeti ordusudur. Bu tutum içine girenleri nefretle kınıyorum... Lütfen ordudan elinizi çekin !!!
__________________
"Dilin düşüncenden önce haraket etmesin" |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Cley Şuan
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 8.021
Tecrübe Puanı: 10
![]() |
Artık Allah Allah hücuum diyerek savaş bitti. Savaş ekonomik ve teknolojik. Türk Ordusu teknolojinin neresinde her bişeyimiz dışardan alınıyor ve sistemlerini bile kendimiz yükleyemiyoruz. Kafalarını darbe hesaplarına yoran insanlar böyle şeylere yorsaydı kendi mayınımızı kendimiz temizlerdik.
__________________
Edep ile gelen Saygı ile karşılanır |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() HaZaN Şuan
Son Aktivite: 14.05.2013 14:36
Üyelik Tarihi: 03.11.2008
Mesajlar: 16.918
Tecrübe Puanı: 2345
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Daha bugün 6 tane şehit verdik. Ne için? Bu toprakların birliği bütünlüğü için.
Öyleyse bu topraklarda yarım asır kalacak bir İsrailin ne işi var, benim anlamadığım bişey var kendi ülkesindeki her türlü fişleme işlerini ve darbe işelerini yapan, siyasetçilerini temizleyen ve buna rağmen halen göz bebeğimiz olan ordumuz mayınları temizleyemiyor. ALLAH(cc) korusun bi savaş olsa savaş esnasında asker mayınlı araziye gelse oradamı duracak ileriye gidemeyecek mi bu asker. veya böyle bi durumda ben mayınları temizleyemem demek Türk ordusuna yakışır mı, yoksa genel kurmay bunu siyaset olsun diyemi yapıyor?
__________________
Huzuru kendi içimizde bulamassak başka yerde aramak boştur.
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Arif Coşkun Şuan
Son Aktivite: 10.05.2016 18:12
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 63
Mesajlar: 27.868
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alıntı:
Madem Katil İsrail'le böyle içli dışlı olacaktın, Davos'taki o tutumun ne idi ? Seçim arefesinde, türbünleremi oynuyordun yoksa? Bu mayın işini kendimiz yapabilecekken, neden böyle birşeyi 44 yıllığına o toprakları vermeyi düşünüyorsun? Yeri geldimi "askerlik yan gelip yatma yeri değil" diyorsun. Orduda Başbakanlığın emrindedir diyorsun, Sonrada asker mayın işini yapamıyor diye suçu orduya atıyorsun !!! Bunun adı olsa olsa yönetim aciziyatı denir başka bir şey gelmiyor aklıma!!!
__________________
"Dilin düşüncenden önce haraket etmesin" |
|
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
| Şuanda Ne Dinliyosunuz...? | PusatBjk58 | Forum oyunları | 17875 | 16.06.2014 20:28 |
| Renk Testi ile karakterinizi bulun! | seva | Serbest Kürsü | 4 | 07.06.2009 10:03 |
| Müslüman Evrimcilerin Cevaplamaları Gereken Konular | kaanansay | Muhtelif konular | 3 | 27.04.2009 14:17 |
| İRAN : İSRAİL GAZZE'YE TEKRAR SALDIRACAK | yiğidoturan | Serbest Kürsü | 6 | 24.01.2009 11:54 |
| ISMI ANILMAYAN ELÇILER | seva | Peygamberler Tarihi | 1 | 14.12.2008 20:20 |