Forum - Ana Sayfa Takvim S?k Sorulan Sorular Arama

Zurück   Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar > Haberler > Anasayfa Haberler
SİTE ANA SAYFA Galeri Kayıt ol Yardım Ajanda Oyunlar Bugünki Mesajlar

Anasayfa Haberler Sivas Haberler



Son 15 Mesaj : Hatıra defteri           »          Sitemizin Ozanları           »          Hangi Model Cep Telefonu?           »          Atatürk'ün Çocukluğu'na Ait Hikayeler           »          Şehzade Osman           »          Antilop İle Akrebin Dostluğu           »          Karagöz İle Hacivat Konuşmaları 2           »          SEVDİM İŞTE....           »          NEFRET ETTİM İŞTE!!!!!           »          AFORİZMALAR (SAÇMALAMLAR)-1           »          SEÇKİNLER/SEÇİLMİŞLER DÜNYASI           »          Hatalarımızdan Dersler Alabilmek Ümidiyle.           »          Araf Suresi 172-173. Ayetler.( Ben Sizin Rabbiniz Değil Miyim)           »          İnancımızı Kullananların Artık Tuzağına Düşmeyelim.           »          ULAŞ-Yapalı
Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil
Alt 02.07.2009, 23:02   #21
can99
Tecrübeli Yiğido
 
can99 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
can99 Şuan can99 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 16.08.2010 20:01

Üyelik Tarihi: 18.07.2008
Mesajlar: 214
Tecrübe Puanı: 677 can99 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: 93'te Hayatını Kaybedenler Anıldı

Alıntı:
Yiğiter Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster
Güzel bir yazı buldum,okumak isteyenlere tavsiye edilir.Tamamen alıntıdır.

YIL 1993....

Aslında 1993 yılı cumhuriyet tarihinde unutulması mümkün olamayan bir yıl olarak belleklerimize kazınmış durumda..

bu yıl kara bir leke olarak anımsanacak, toplumun üzerinde bıraktığı derin ve unutulmaz etkileri ile üzerinden asırlarda geçse unutulmayacaktır,

tıpkı kerbela olaylarının üzerinden yüz yıllar geçmesine karşın unutulmaması gibi..

1993 yılında ne oldu..?

24 ocak 1993 tarihinde uğur mumcu faili meçhul edildi,

kullanılan c-4 patlayıcı o tarihlerde sadece bir kurum tarafından kullanılmaktaydı,

c-4 patlayıcı ilk defa ülkemizde bir terör eyleminde kullanılıyordu,

o tarihlerde uğur mumcu pkk ile alakalı çok önemli bulgulara ulaşmış,

bu konudaki bulguları teyid etmek amaçlı bir kurum ve bir kaç gazeteci meslektaşı ile paylaşmıştı..

16 Şubat 1993 günü Nevşehir Cezaevi'ndeki PKK, Dev-Sol ve TİKKO militanları askeri elbiseler giydirilerek firar ettirildi.

17 Şubat 1993'te Jandarma Genel Komutanı Orgeneral Eşref Bitlis uçak kazası ile öldürüldü..Eşref Bitlis'in öldürülmesinden 3 gün sonra İstanbul Bayrampaşa Cezaevi'nde tutuklu PKK, Dev-Sol ve TİKKO militanları, infaz koruma memuru elbisesi giydirilerek yine firar ettirildiler.

24 Mayıs 1993 günü Bingöl'de 33 asker şehit edildi..

Pir Sultan Abdal Derneği'nin Sivas'ta etkinlik düzenlemeye başladığı 30 Haziran 1993 günü bazı JİTEM'ciler hazırladıkları 'İslami bildiriler'i Sivas Emniyet Müdürlüğü'nün faksından basına göndermeye başladı. Bu bildirilerde iki önemli tema işleniyordu: Biri Aziz Nesin'in dinsiz olması, ikincisi de Şeytan Ayetleri kitabını Aydınlık Dergisi'nin yayınlamasıydı...

tarihler 2 temmuz'a yaklaştıkça sıvas geriliyor olayın alt yapısı hazırlanıyordu,

nevşehir ve bayrampaşa cezaevinde firar ettirilen terör mahkumlarından ses seda yoktu..!

sıvas'a 1 temmuz gecesi gelenlerin 3 tane oteldeki yerleri ayırtılmış ve kimlik kayıtlarının tutulması talimatı verilmişti.

otel çalışanlarının ifadelerinden anlaşılacağı gibi çoğu siyah gözlük takan konukların nerede ise tamamı kirli sakallıydı.

2 temmuz 1993 günü madımak tertibi hayata geçiriliyordu..

günler öncesinden ısıtılan sıvas o gün fokur fokur kaynıyordu bir kaç camiden çıkan insanlar madımak'a kanalize ediliyor,

önlerindeki kirli sakallı siyah gözlüklü adamların attıkları sloganlar ile madımaka varılıyor,

sözüm ona ordaki keferelere ölüm yeminleri ediliyordu,

kalabalığın madımak'a yönlenmesinden tedirgin bile olmayan güvenlik güçleri herhangi bir reaksiyonda bulunmuyordu,

mesela o durumda 10 tane güvenlik görevlisi havaya ateş açsa bütün kalabalık dağılacakken amirlerinden bu türden bir emir almayan güvenlik güçleri olayların patlak vermesini çaresizce seyrediyordu..

otelin ateşe verilmesi bile o kalabalığa karşı sert bir karşılık verilmesi konusunda bir emir yada telkinde bulunmasını sağlamıyordu..

olayların patlak verdiği anlarda polis kameraları kayıtta değil,

iha kamera kayıtlarıda ortadan kayboluyordu..

tıpkı kalabalığı oraya yönlendiren kirli sakallı siyah gözlüklü siyahlı elbiseler giyen adamlar gibi herşey kayboluyordu,

37 can diri diri yakılıyor failler ortadan kayboluyor ve tertipleyenlerin planları gerçekleşiyordu,

geçen yıl adapazarında dtp'nin bir düğün salonunda yaptığı etkinlik'te şehir halkı düğün salonunu ve içindekilerini yakma girişiminde bulunmuştu,

olay 4.5 saat sürmüş duyarlı güvenlik güçleri havaya ateş açmış can siperane olayın gerçekleşmesine engel olmuşlardı..

madımak olayında planlarını kusursuz gerçekleştirenler bu defa 5 temmuz 1993 günü başbağlarda,

terör örgütlerinin daha çok spor ayakkabılar kullandıkları militanlarının aksine ayaklarında kunduralar,

yüzlerinde maskeler ile köyden topladıkları insanları camii'ye toplayarak hunharca katlediyorlardı..

1993 yılı madımak, başbağlar ve gazi mahallesinde alevi yurttaşların çoğunlukta olduğu kahvehanenin taranması ile dolu dolu geçiyordu..

trenin geçişini birileri doya doya seyrediyordu,

topluma bazı nifak tohumları titizlik ile serpiliyordu,

şimdilerde 20 yaşında olan o gün 4 yaşında olan madımak zede olan birinin yakınına göre yobazlardı o oteli ateşe verenler,

17 mehmetçiğimizin şehid olduğu dağlıca saldırısından sonraki gün, kırşehir mucurdan kırıkkale keskin arasında bir tertip hayata geçirilmeye başlar,

akşam saatlerinde keskin halkı bir kaç kişinin öncülüğünde toplanmaya başlar teröre lanet, terör örgütü hakkında sloganlar atılır ve git gide kalabalıklaşırlar, aralarında birileri kalabalığı karayoluna doğru yolu kapatmak konusunda parlak bir fikir ortaya atar,

bu sırada kırşehir mucurda dinlenme molası veren 2 diyarbakır otobüsü kırıkkaleye doğru haraket eder,

mucurdan kurumsal hattından keskindeki arkadaşını arayan esrarengiz kişi tahmini olarak 23.50'de emanetler keskin'de olur diyordu..

o saate kadar dağılmayan kalabalık yolu keser ve 2 otobüsü içindekiler ile birlikte yakılma fikri hayata konulmaya karar verilir,

o saate kadar gerilen ve altyapı olarak her türlü vahşice reaksiyona hazır olan samimi insanları 65 yaşlarında iki yaşlı adam engellemeye çalışır,

o yaşlı adamlar bizim ölümüzü çiğnemeden yapamazsınız diyordu gözü dönmüş kalabalığa..

tertip iki duyarlı insanın aşırı çabası sayesinde gerçekleşemiyordu,

madımak ve başbağlarda tertiplere hayatını verenler, olanları korku içinde seyreden diyarbakır otobüsündeki yolcular kadar şanslı değillerdi..

madımak'a son ana kadar geleceği bilinen ama son anda aldığı duyumlar ile gelmekten vazgeçen fikri sağlar'da aslında çok şanslıydı..

bedrettin dalan'a yapılacak ergenekon dalgasını mit istanbul sorumlusu metin çetinbaş haber vermiş dalan vınlamıştı,

madımak'a geleceği bilinen bir kaç önemli kişi orada olacakları tertipleyenler tarafından uyarılmışlardı,

demekki orada olacaklar birileri tarafından önceden biliniyordu..!

tıpkı dink cinayeti ve danıştay saldırısının önceden bilindiği gibi..!

özetle 1993 yılında 33 askerimizin şehid olduğu olayda dönemin genel kurmay başkanı doğan güreş ihmalleri konusunda itirafta bulundu,

madımak'ı yobazlar yaktı diyelim,

başbağlar katliamın kim yaptı..?

gazi mahallesindeki kahvehaneyi kim taradı..?

aslında o yıl bütün eylemleri aynı merkez farklı maşaları kullanarak yaptı,

ergenekon'un 3. iddianamesinde yer verilecek delillerde bunların yanıtlarını hepimiz göreceğiz,

mesela madımak ile alakalı ortaya çıkacak yeni video görüntüleri ve fotoğraflar faillerin kimler olduğu konusunda,

madımak ve başbağlar arasındaki organik bağın ne kadar kuvvetli olduğunu göreceğiz..

ortaya çıkacak gelişmelerden sonra belkide 2010 yılının 2 temmuz etkinlikerine katılanlar 2009 etkinliklerinde faillerin yobazlar olduğunu düşündükleri için utanacaklar
yobaz nedemektirki bi söylermisiniz. böyle birşeye yobazlık demek yanlışmı??? yobazlık bir mezhepmidirde yobazlar yaptı diyenler utanıcak denmis yazıda. yazının yazarınıda yazsaydınız keşke bilseydik...
can99 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 02.07.2009, 23:03   #22
65serdal58
Usta Yiğido
 
65serdal58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
65serdal58 Şuan 65serdal58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 07.05.2016 10:20

Üyelik Tarihi: 17.04.2009
Yaş: 43
Mesajlar: 7.612
Tecrübe Puanı: 1389 65serdal58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: 93'te Hayatını Kaybedenler Anıldı

ellerine sağlık,,

çok güzel bir yazı

kimin acaba???
65serdal58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 02.07.2009, 23:07   #23
can99
Tecrübeli Yiğido
 
can99 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
can99 Şuan can99 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 16.08.2010 20:01

Üyelik Tarihi: 18.07.2008
Mesajlar: 214
Tecrübe Puanı: 677 can99 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: 93'te Hayatını Kaybedenler Anıldı

Alıntı:
58night_blue Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster
Sene 93'de bir olay olmuş eee bunun bu kadar uzatılmasının alemi ney ölenler dönecek mi yok unutmayız unutturmayız Örümcek agı sarmış beyninizi sen yazmışsın ki o insanların yaşama hakkı yokmu demişsin yıllarcada bunu söyleyip durdunuz söyleyeceksinizde sizleri çok iyi anladım ben ama birgünde 10-15 şehit verince neden bunları ertesi gün unutuyorsunuz neden bunları hatırlatmıyorsunuz be insan o gencecik Asil Türk evlatlarının yaşamaya hakkı yok muydu?

Neden birligimizi bütünlüğümü tutmak için hareket etmiyorsunuzda yok Sivas bizi yaktı tutuşturdu diyorsunuz.Sivas'ın neden kara bir lekesi olarak görüyorsun bunu Sonuçta bunu kimlerin ne için ne amaçla yaptıgı artık yavaş yavaş çıkıyor.Yani anlayacagın köydeki adam gelipde yakmadı o insanlarımızı...

Yazıklar olsun senin gibi Sivaslıya...
bukadar uzatılmasının alemi mi neeee.

senede birkez anma törenleri düzenleniyor ve siz buna karşı çıkıyorsunuz. sizi rahatsız eden olay nedir. unutulurmu sanıyorsunuz. eğerki öyle düsünüyorsanız kendinizi kandırıyorsunuz sizde unutmazsınız kimsede unutmaz böyle bir olay yaşanmış ve herkes bunu biliyorsa bu anma törenleri sivasın adını lekelemek anlamına gelmez.

evet hemen hergün sehit veriyoruz ve içimiz aglıyor anıyoruz sehitlerimizi ama söylediginiz çok mantıksız hiçbir tarih yoktur sehit vermedigimiz. yılın her gününde sehidimiz vardır hergün anma törenleri düzenlenmeli demeye getiriyorsunuz galiba ve farkındasınızdır ki böyle birseyin olması imkansız.

sehitlerimize kelle hesabı yapanların aksine hergün anıyoruz sehitlerimizi...
can99 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 02.07.2009, 23:09   #24
LaEdri
Usta Yiğido
 
LaEdri - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
LaEdri Şuan LaEdri isimli Üye şimdilik offline Konumundadır

Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 6.011
Tecrübe Puanı: 1341 LaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDI
Standart Cevap: 93'te Hayatını Kaybedenler Anıldı

Alıntı:
can99 Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster
yobaz nedemektirki bi söylermisiniz. böyle birşeye yobazlık demek yanlışmı??? yobazlık bir mezhepmidirde yobazlar yaptı diyenler utanıcak denmis yazıda. yazının yazarınıda yazsaydınız keşke bilseydik...
Yazının tamamını okuduysanız,"yobaz" kelimesindeki ince ayrıntıyı da görmüş olmanız lazım!

Bu sıradan bir insan,yazar değil!
__________________
Hani o, babasına ve kavmine, “Ne bu tapınıp durduğunuz heykeller?” demişti.(Enbiya-52)
LaEdri isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 02.07.2009, 23:13   #25
qio
Usta Yiğido
 
qio - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
qio Şuan qio isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 02.04.2012 22:41

Üyelik Tarihi: 02.05.2009
Yaş: 41
Mesajlar: 4.029
Tecrübe Puanı: 1029 qio FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: 93'te Hayatını Kaybedenler Anıldı

Kimimiz olgun birer İnsandık o yıllarda, kimimiz ise daha ufacıktık. Kimimiz ise doğmamıştık..
Yüz yıllar boyunca, Anadolu Topraklarında var olduk bizler.. Her zaman alnımız ak bir şekilde, asla Din, Dil, Irk ayrımı yapmadan, ister Hristiyan olsun, ister Yahudi,ister turk,ister kurt, ister Arap, ister Ezidi..
İnancı, İdolojisi, Kökeni ne olursa olsun, asla tanımadığımız, bilmediğimiz farklılıklara saldırmadık.. Bizler biliyorduk ki, Anadolu, tüm Dünya farklılıkları ile güzeldir.. Anadolu bir mozaiktir..

Sıcak bir Temmuz Günü.. Sivas'ın kurak yollarından akın akın canlar akıyordu Banaz'a, Sivas ellerine..
Bir umutla, sevinçle, Pirimizi anmanın mutluluğu ile, o Hümanist, Halkçı, İnsan-i Kamil'i anmak için yollara düşmüştük..
Onun Türkülerini söyleyerek tuttuk Sivas'ın yollarını belkide.. Onun fikirleri, onun İdolojileri ile sevdik birbirimizi ve mücadeleye girdik... Onun özüne konarak çıktık yola ve yine onun özüyle devam ettik yolumuzda...
Aleviydik.. Kimine göre Katli Helal olan bir Toplum, kimine göre Kızılbaş.. Kimine göre ise Veledi Zina idik..
Bizi böyle tanımladılar yüzyıllarca..
Bizi Ebussuud Efendilerin Fetvaları ile, Din elden gidiyor diye Anadolunun dört bir yanında yok etmeye kalktılar..
Şeyhülislamlar, Din Adamları ile Halkı yüzyıllarca Camilerde kışkırttılar bize karşı..
Köylerde yaşıyorduk bizler.. Dağ başlarında, dağ eteklerinde, verimli ovalardan uzak, ama halimize şükrederek, her şeye rağmen ne olursan ol gel diyerek yaşıyorduk..
Türküler, Ağıtlar kopardı Köylerimizden..
Düşman ilan ettiler bizi.. Dinsiz dediler.. Kestikleri yenmez, uğursuz, katli vacip dediler..
Maraş ellerinde Sinemaya bomba attılar.. Kızılbaşlar Sinemayı Bombaladı diye iftira attılar..
Malatyada sulara zehir atmaya kalktılar, Kızılbaşlar Sularımızı zehirledi diye söylenti çıkardılar..
Sivasta Pirimizi anıyorken, bu şehir muhafazakar, Alevi Şenliği yapılamaz dediler..
Yüzyıllarca bize karşı olan nefreti ve Kin'i, Rahmetli Aziz NESİN'in bir konuşmasını bahane ederek, Pir Sultan Heykelini, Türkülerimizi, Semahlarımızı bahane ederek kustular...

Pirimizin Heykelini hazmedemediler.. Kaldırmak istediler.. Valiliğe gittiler.. Sivaslı, Banaz Köyünden olan Pirimizin o güzel heykelini, kendi Memleketinde yıktılar.. Sürüklediler Otele doğru... Ve binlerce sözde Müslüman, Allahu Ekber diye bağırıp, Oteli Ateşe verdiler Heykeli parçalayarak.... Anadolunun aydın, sanatçı, şair, müzisyenlerine, Türkiyenin geleceğine engel koydular..


Yine katledildik.. Yine karalamalara maruz kaldık.. Kimileri Yavuz Sultan Selim'in Alevi Kırımları ile övünürken, kimileri de Sivasda yaşamını yitiren aydınlarımız için Allahsız tanımını yapıyordu..
Maraş'ın sokaklarında Kızıllar Moskovaya diye bağıranlar, bugün onların takipçileri, Katledilenler Bölücü, Ülkenin huzurunu bozan Komünistlerdi tanımını yapmaktadır.. Zavallıca..

Çorum Sokakların, Çorumun ıssız köşelerinde ağaçlara astılar gençlerimizi...
Maraşda bir evin Bodrum katında, Masum bir Alevi gencinin kanını akıttılar Kazanlara..
Ağaçlara çivilediler.. Hamile kadınlarımızın karnı deşildi.. Genç kızlarımız dağlara kaldırıldı..
Bebekler katledildi hunharca.. Yaşlı nenelerin gözleri oyuldu.. Ve Sivas...
2 Ay sonra Roni adında bir Oğlu olacaktı Hasret Gültekinin.. Şelpe tekniğini bizlere tanıtan o güzel İnsan, Kimbilir daha ne eserler verecekti bizlere.. Korayımız.. Ufak yaşlarda Bağlamayı öğrenen Koray, kimbilir ne Türkülerle ağlatacaktı Yüreğimizi..
Muhlis Akarsunun besteleri, Nesimi Çimenin, Asım Bezircilerin sesi, yüreği, sevgisi..

Ama bizler unutmadık..
Bugün 2 Temmuz hatırlamamak, unutmak geçmişe ihanettir..
2 Temmuzu unutmak, dedelerimize, atalarımıza yapılan kıyımları unutmaktır..
2 Temmuzu unutmak, Hasretin Türkülerine, Nesimi Çimen'in, Muhlis Akarsunun sazına yüz çevirmektir..
Asım Bezircinin, Uğur Kaynarların yolunu bilmemektir 2 Temmuz'u unutmak..


2 Temmuz'u unutmayalım..
Unutturmayalım..
Sivas'ın acısı hala yüreğimizde..
Gazi, Çorum, Malatya, Maraş gibi..
Yüreğimizden atmayalım Sivas'ı, Madımağı....

alıntıdır .....
__________________
"Merkez-i Hâke Atsalar da bizi ; Kürre-i Arz'ı patlatır çıkarız !"
qio isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 02.07.2009, 23:20   #26
65serdal58
Usta Yiğido
 
65serdal58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
65serdal58 Şuan 65serdal58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 07.05.2016 10:20

Üyelik Tarihi: 17.04.2009
Yaş: 43
Mesajlar: 7.612
Tecrübe Puanı: 1389 65serdal58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: 93'te Hayatını Kaybedenler Anıldı

yüreğine sağlık kardeşim......
65serdal58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 02.07.2009, 23:26   #27
qio
Usta Yiğido
 
qio - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
qio Şuan qio isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 02.04.2012 22:41

Üyelik Tarihi: 02.05.2009
Yaş: 41
Mesajlar: 4.029
Tecrübe Puanı: 1029 qio FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: 93'te Hayatını Kaybedenler Anıldı

Yorum yapan arkadaşları faşizan tavırlarından ötürü kınıyorum. Allah böyle acıları kimseye yaşatmasın , insanları objektif olmaya davet ediyorum.
__________________
"Merkez-i Hâke Atsalar da bizi ; Kürre-i Arz'ı patlatır çıkarız !"
qio isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 02.07.2009, 23:52   #28
65serdal58
Usta Yiğido
 
65serdal58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
65serdal58 Şuan 65serdal58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 07.05.2016 10:20

Üyelik Tarihi: 17.04.2009
Yaş: 43
Mesajlar: 7.612
Tecrübe Puanı: 1389 65serdal58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: 93'te Hayatını Kaybedenler Anıldı

sen ben olmuşuz artık...

herkes biribirini okumadan yorum yapmaya başlamış
65serdal58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 02.07.2009, 23:56   #29
madımak_58
Usta Yiğido
 
madımak_58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
madımak_58 Şuan madımak_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 16.10.2012 12:47

Üyelik Tarihi: 15.07.2008
Yaş: 40
Mesajlar: 1.068
Tecrübe Puanı: 768 madımak_58 COK SEVILEN BIR KISImadımak_58 COK SEVILEN BIR KISImadımak_58 COK SEVILEN BIR KISImadımak_58 COK SEVILEN BIR KISI
Standart Cevap: 93'te Hayatını Kaybedenler Anıldı

Öncelikle yukarıda ki yazın için teşekkürler...

Alıntı:
club7house Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster
Yorum yapan arkadaşları faşizan tavırlarından ötürü kınıyorum. Allah böyle acıları kimseye yaşatmasın , insanları objektif olmaya davet ediyorum.


Yorumuna da katılıyorum.Çoğu arkadaşımız yılda 1 gün yapılan anmalardan şikayetçi.Orada yananlardan biri sizinde eşiniz,dostunuz,akrabanız olabilirdi.Elbette ki Unutmayacağız,UNUTTURMAYACAĞIZ !

Alıntı:
Bugün 2 Temmuz hatırlamamak, unutmak geçmişe ihanettir..
2 Temmuzu unutmak, dedelerimize, atalarımıza yapılan kıyımları unutmaktır..
2 Temmuzu unutmak, Hasretin Türkülerine, Nesimi Çimen'in, Muhlis Akarsunun sazına yüz çevirmektir..
Asım Bezircinin, Uğur Kaynarların yolunu bilmemektir 2 Temmuz'u unutmak..
...
__________________
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
madımak_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 03.07.2009, 00:01   #30
GuNaY
Super-Moderator
 
GuNaY - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
GuNaY Şuan GuNaY isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 03.11.2013 23:42
Pool Jam Champion!
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 45
Mesajlar: 1.475
Tecrübe Puanı: 10 GuNaY hat eine strahlende ZukunftGuNaY hat eine strahlende ZukunftGuNaY hat eine strahlende ZukunftGuNaY hat eine strahlende ZukunftGuNaY hat eine strahlende ZukunftGuNaY hat eine strahlende ZukunftGuNaY hat eine strahlende ZukunftGuNaY hat eine strahlende ZukunftGuNaY hat eine strahlende ZukunftGuNaY hat eine strahlende ZukunftGuNaY hat eine strahlende Zukunft
Standart Cevap: 93'te Hayatını Kaybedenler Anıldı

Otelde; yangından, dumandan ve diğer şekillerde ölenlere Allah'tan rahmet diliyorum...
__________________
Kızıl Bir Güneşin Önünde Mavi Bir Yelkendir Hayat,

Alır Götürür Seni Bilinmeyen Derinliklere.

Sevda Mavidir, Mavi ise Umut,

Sen Yüreğini Hep MAVİ Tut...
GuNaY isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesaj?n?z? De?i?tirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Açık

Hizli Erisim


WEZ Format +2. ?uan Saat: 07:20.


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.