|
|
#21 | |
|
Tecrübeli Yiğido
![]() ![]() ![]() can99 Şuan
Son Aktivite: 16.08.2010 20:01
Üyelik Tarihi: 18.07.2008
Mesajlar: 214
Tecrübe Puanı: 677
![]() |
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 65serdal58 Şuan
Son Aktivite: 07.05.2016 10:20
Üyelik Tarihi: 17.04.2009
Yaş: 43
Mesajlar: 7.612
Tecrübe Puanı: 1389
![]() |
ellerine sağlık,,
çok güzel bir yazı kimin acaba??? |
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Tecrübeli Yiğido
![]() ![]() ![]() can99 Şuan
Son Aktivite: 16.08.2010 20:01
Üyelik Tarihi: 18.07.2008
Mesajlar: 214
Tecrübe Puanı: 677
![]() |
Alıntı:
senede birkez anma törenleri düzenleniyor ve siz buna karşı çıkıyorsunuz. sizi rahatsız eden olay nedir. unutulurmu sanıyorsunuz. eğerki öyle düsünüyorsanız kendinizi kandırıyorsunuz sizde unutmazsınız kimsede unutmaz böyle bir olay yaşanmış ve herkes bunu biliyorsa bu anma törenleri sivasın adını lekelemek anlamına gelmez. evet hemen hergün sehit veriyoruz ve içimiz aglıyor anıyoruz sehitlerimizi ama söylediginiz çok mantıksız hiçbir tarih yoktur sehit vermedigimiz. yılın her gününde sehidimiz vardır hergün anma törenleri düzenlenmeli demeye getiriyorsunuz galiba ve farkındasınızdır ki böyle birseyin olması imkansız. sehitlerimize kelle hesabı yapanların aksine hergün anıyoruz sehitlerimizi... |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() LaEdri Şuan
Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 6.011
Tecrübe Puanı: 1341
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alıntı:
![]() Bu sıradan bir insan,yazar değil! ![]()
__________________
Hani o, babasına ve kavmine, “Ne bu tapınıp durduğunuz heykeller?” demişti.(Enbiya-52) |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() qio Şuan
Son Aktivite: 02.04.2012 22:41
Üyelik Tarihi: 02.05.2009
Yaş: 41
Mesajlar: 4.029
Tecrübe Puanı: 1029
![]() |
Kimimiz olgun birer İnsandık o yıllarda, kimimiz ise daha ufacıktık. Kimimiz ise doğmamıştık..
Yüz yıllar boyunca, Anadolu Topraklarında var olduk bizler.. Her zaman alnımız ak bir şekilde, asla Din, Dil, Irk ayrımı yapmadan, ister Hristiyan olsun, ister Yahudi,ister turk,ister kurt, ister Arap, ister Ezidi.. İnancı, İdolojisi, Kökeni ne olursa olsun, asla tanımadığımız, bilmediğimiz farklılıklara saldırmadık.. Bizler biliyorduk ki, Anadolu, tüm Dünya farklılıkları ile güzeldir.. Anadolu bir mozaiktir.. Sıcak bir Temmuz Günü.. Sivas'ın kurak yollarından akın akın canlar akıyordu Banaz'a, Sivas ellerine.. Bir umutla, sevinçle, Pirimizi anmanın mutluluğu ile, o Hümanist, Halkçı, İnsan-i Kamil'i anmak için yollara düşmüştük.. Onun Türkülerini söyleyerek tuttuk Sivas'ın yollarını belkide.. Onun fikirleri, onun İdolojileri ile sevdik birbirimizi ve mücadeleye girdik... Onun özüne konarak çıktık yola ve yine onun özüyle devam ettik yolumuzda... Aleviydik.. Kimine göre Katli Helal olan bir Toplum, kimine göre Kızılbaş.. Kimine göre ise Veledi Zina idik.. Bizi böyle tanımladılar yüzyıllarca.. Bizi Ebussuud Efendilerin Fetvaları ile, Din elden gidiyor diye Anadolunun dört bir yanında yok etmeye kalktılar.. Şeyhülislamlar, Din Adamları ile Halkı yüzyıllarca Camilerde kışkırttılar bize karşı.. Köylerde yaşıyorduk bizler.. Dağ başlarında, dağ eteklerinde, verimli ovalardan uzak, ama halimize şükrederek, her şeye rağmen ne olursan ol gel diyerek yaşıyorduk.. Türküler, Ağıtlar kopardı Köylerimizden.. Düşman ilan ettiler bizi.. Dinsiz dediler.. Kestikleri yenmez, uğursuz, katli vacip dediler.. Maraş ellerinde Sinemaya bomba attılar.. Kızılbaşlar Sinemayı Bombaladı diye iftira attılar.. Malatyada sulara zehir atmaya kalktılar, Kızılbaşlar Sularımızı zehirledi diye söylenti çıkardılar.. Sivasta Pirimizi anıyorken, bu şehir muhafazakar, Alevi Şenliği yapılamaz dediler.. Yüzyıllarca bize karşı olan nefreti ve Kin'i, Rahmetli Aziz NESİN'in bir konuşmasını bahane ederek, Pir Sultan Heykelini, Türkülerimizi, Semahlarımızı bahane ederek kustular... Pirimizin Heykelini hazmedemediler.. Kaldırmak istediler.. Valiliğe gittiler.. Sivaslı, Banaz Köyünden olan Pirimizin o güzel heykelini, kendi Memleketinde yıktılar.. Sürüklediler Otele doğru... Ve binlerce sözde Müslüman, Allahu Ekber diye bağırıp, Oteli Ateşe verdiler Heykeli parçalayarak.... Anadolunun aydın, sanatçı, şair, müzisyenlerine, Türkiyenin geleceğine engel koydular.. Yine katledildik.. Yine karalamalara maruz kaldık.. Kimileri Yavuz Sultan Selim'in Alevi Kırımları ile övünürken, kimileri de Sivasda yaşamını yitiren aydınlarımız için Allahsız tanımını yapıyordu.. Maraş'ın sokaklarında Kızıllar Moskovaya diye bağıranlar, bugün onların takipçileri, Katledilenler Bölücü, Ülkenin huzurunu bozan Komünistlerdi tanımını yapmaktadır.. Zavallıca.. Çorum Sokakların, Çorumun ıssız köşelerinde ağaçlara astılar gençlerimizi... Maraşda bir evin Bodrum katında, Masum bir Alevi gencinin kanını akıttılar Kazanlara.. Ağaçlara çivilediler.. Hamile kadınlarımızın karnı deşildi.. Genç kızlarımız dağlara kaldırıldı.. Bebekler katledildi hunharca.. Yaşlı nenelerin gözleri oyuldu.. Ve Sivas... 2 Ay sonra Roni adında bir Oğlu olacaktı Hasret Gültekinin.. Şelpe tekniğini bizlere tanıtan o güzel İnsan, Kimbilir daha ne eserler verecekti bizlere.. Korayımız.. Ufak yaşlarda Bağlamayı öğrenen Koray, kimbilir ne Türkülerle ağlatacaktı Yüreğimizi.. Muhlis Akarsunun besteleri, Nesimi Çimenin, Asım Bezircilerin sesi, yüreği, sevgisi.. Ama bizler unutmadık.. Bugün 2 Temmuz hatırlamamak, unutmak geçmişe ihanettir.. 2 Temmuzu unutmak, dedelerimize, atalarımıza yapılan kıyımları unutmaktır.. 2 Temmuzu unutmak, Hasretin Türkülerine, Nesimi Çimen'in, Muhlis Akarsunun sazına yüz çevirmektir.. Asım Bezircinin, Uğur Kaynarların yolunu bilmemektir 2 Temmuz'u unutmak.. 2 Temmuz'u unutmayalım.. Unutturmayalım.. Sivas'ın acısı hala yüreğimizde.. Gazi, Çorum, Malatya, Maraş gibi.. Yüreğimizden atmayalım Sivas'ı, Madımağı.... alıntıdır .....
__________________
"Merkez-i Hâke Atsalar da bizi ; Kürre-i Arz'ı patlatır çıkarız !" |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 65serdal58 Şuan
Son Aktivite: 07.05.2016 10:20
Üyelik Tarihi: 17.04.2009
Yaş: 43
Mesajlar: 7.612
Tecrübe Puanı: 1389
![]() |
yüreğine sağlık kardeşim......
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() qio Şuan
Son Aktivite: 02.04.2012 22:41
Üyelik Tarihi: 02.05.2009
Yaş: 41
Mesajlar: 4.029
Tecrübe Puanı: 1029
![]() |
Yorum yapan arkadaşları faşizan tavırlarından ötürü kınıyorum. Allah böyle acıları kimseye yaşatmasın , insanları objektif olmaya davet ediyorum.
__________________
"Merkez-i Hâke Atsalar da bizi ; Kürre-i Arz'ı patlatır çıkarız !" |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 65serdal58 Şuan
Son Aktivite: 07.05.2016 10:20
Üyelik Tarihi: 17.04.2009
Yaş: 43
Mesajlar: 7.612
Tecrübe Puanı: 1389
![]() |
sen ben olmuşuz artık...
herkes biribirini okumadan yorum yapmaya başlamış |
|
|
|
|
|
#29 | ||
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() madımak_58 Şuan
Son Aktivite: 16.10.2012 12:47
Üyelik Tarihi: 15.07.2008
Yaş: 40
Mesajlar: 1.068
Tecrübe Puanı: 768
![]() ![]() ![]() ![]() |
Öncelikle yukarıda ki yazın için teşekkürler...
Alıntı:
Yorumuna da katılıyorum.Çoğu arkadaşımız yılda 1 gün yapılan anmalardan şikayetçi.Orada yananlardan biri sizinde eşiniz,dostunuz,akrabanız olabilirdi.Elbette ki Unutmayacağız,UNUTTURMAYACAĞIZ ! Alıntı:
...
__________________
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Super-Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() GuNaY Şuan
Son Aktivite: 03.11.2013 23:42
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 45
Mesajlar: 1.475
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Otelde; yangından, dumandan ve diğer şekillerde ölenlere Allah'tan rahmet diliyorum...
__________________
Kızıl Bir Güneşin Önünde Mavi Bir Yelkendir Hayat,
Alır Götürür Seni Bilinmeyen Derinliklere. Sevda Mavidir, Mavi ise Umut, Sen Yüreğini Hep MAVİ Tut... |
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|