|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
| Cep Telefonu Cep Telefonu İle ilgili Paylaşımlar |

| Anketimiz: Hangi Cep Telefonu Modeli? | |||
| LG |
|
20 | 4,76% |
| Motorola |
|
11 | 2,62% |
| Nokia |
|
250 | 59,52% |
| Philips |
|
5 | 1,19% |
| Samsung |
|
66 | 15,71% |
| Siemens |
|
11 | 2,62% |
| Sony Ericsson |
|
43 | 10,24% |
| Toshiba |
|
8 | 1,90% |
| Panasonic |
|
3 | 0,71% |
| HTC |
|
1 | 0,24% |
| Blackberry |
|
0 | 0% |
| IPhone |
|
2 | 0,48% |
| Katılımcı sayısı: 420. Sizin Bu Ankette Oy kullanma Yetkiniz Bulunmuyor | |||
![]() |
|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#161 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ONuR Şuan
Son Aktivite: 18.05.2012 17:33
Üyelik Tarihi: 13.11.2008
Yaş: 36
Mesajlar: 2.170
Tecrübe Puanı: 861
![]() |
|
|
|
|
|
|
#162 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sivaslisandy-58 Şuan
Son Aktivite: 11.04.2011 22:11
Üyelik Tarihi: 02.05.2009
Yaş: 52
Mesajlar: 8.657
Tecrübe Puanı: 1492
![]() |
Alıntı:
"PEOPLE`S REPUBLIC OF CHINA" CIN HALK CUMHURIYETI YALAN SÖYLEMISLER YA ![]() ![]()
__________________
|
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ONuR Şuan
Son Aktivite: 18.05.2012 17:33
Üyelik Tarihi: 13.11.2008
Yaş: 36
Mesajlar: 2.170
Tecrübe Puanı: 861
![]() |
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Yeni Yiğido
![]() 58ÖREN58 Şuan
Son Aktivite: 04.09.2010 23:43
Üyelik Tarihi: 19.08.2009
Mesajlar: 32
Tecrübe Puanı: 619
![]() |
tabıkıde nokıa ustune telefon yok cok kullanıslı bence
__________________
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() sevgim 58 Şuan
Son Aktivite: 09.06.2015 00:53
Üyelik Tarihi: 02.11.2008
Yaş: 49
Mesajlar: 3.916
Tecrübe Puanı: 1052
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
BENCE SONY ERICSSON .....................
![]()
__________________
LÜTFEN!!! YERLERE TÜKÜRMEYINIZ, TÜKÜRECEK O KADAR SURAT VARKEN !! |
|
|
|
|
|
#166 |
|
Yasaklı
ömer yalcin Şuan
Son Aktivite: 21.05.2010 17:13
Üyelik Tarihi: 23.06.2009
Yaş: 54
Mesajlar: 10.620
Tecrübe Puanı: 0
![]() |
keske made in türkey telonu olsaydida onu önerseydim ama nerde
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() arikarinkuchi Şuan
Son Aktivite: 28.09.2015 23:05
Üyelik Tarihi: 01.04.2007
Yaş: 33
Mesajlar: 4.399
Tecrübe Puanı: 1145
![]() ![]() |
nokia çok sağlam ama ben yinede kırmayı başarıyorum
![]() bugün arka kapak kırıldı hafıza kartı arkada olduğu için sürekli çıkarıyorum tabi sonunda kırıldı nokia telefon alacaklar'' 7210 süpernova ''sakın almasınlar ![]()
__________________
S ivaslıyız Hepimiz.. İ nançlı TüRK Genciyiz V atana Millete Sahip Çıkan A nasına Bacısına Saygı Duyan S ivaslı Yigidolarız Biz..!!! |
|
|
|
|
|
#168 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ONuR Şuan
Son Aktivite: 18.05.2012 17:33
Üyelik Tarihi: 13.11.2008
Yaş: 36
Mesajlar: 2.170
Tecrübe Puanı: 861
![]() |
Alıntı:
Zamanında böyle demiştim.Biraz değiştirmek istiyorum Telefon arka cebimdeydi.Sandalyeye oturdum..Hersey normal.. Sandalyeden kalkıp uyumak için yatağıma gidiyorum.Uyumadan öncede kitap okuma alışkanlığımı devam ettirmek için telefonumu çıkarıyorum.O da ne ? Ekrana garip haller olmuş,kırılmış Şuan Sivastayım neredeyse bütün telefoncuları dolastım ama Sivasta bu telefona ait ekran bulamadım telefon suan masada aksesuar olarak durmakta ..Haa birde olurya telefonculukla ugrasan olur,tanıdığı,akarabası telefoncu olan olur..Lütfen bana ulaşssın şuna bi ekran ayarlayalım ![]() |
|
|
|
|
|
|
#169 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() arikarinkuchi Şuan
Son Aktivite: 28.09.2015 23:05
Üyelik Tarihi: 01.04.2007
Yaş: 33
Mesajlar: 4.399
Tecrübe Puanı: 1145
![]() ![]() |
Alıntı:
parçası çok zor bulunur hele birde dokunmatik ekran sa telefonu at gitsin daha işe yaramaz ![]() çünkü çin malı olup dokunmatik ekran olanlar genellikle ekranı patlar ve daha işe yaramaz ... zaten ekran patlama seviyesine geldiyse o telefonun hoparlörlerde çoktan gitmiştir tek tek onlarda patlar ![]() tabi bu dokunmatik ekransa böyle eğer normal ekransa bi umut şansın var yeni ekran bulmak için ![]()
__________________
S ivaslıyız Hepimiz.. İ nançlı TüRK Genciyiz V atana Millete Sahip Çıkan A nasına Bacısına Saygı Duyan S ivaslı Yigidolarız Biz..!!! |
|
|
|
|
|
|
#170 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ONuR Şuan
Son Aktivite: 18.05.2012 17:33
Üyelik Tarihi: 13.11.2008
Yaş: 36
Mesajlar: 2.170
Tecrübe Puanı: 861
![]() |
Alıntı:
telefon denizden çıktığında da, denizden yeni çıkan levrek gibi canlıydı Hoparlörde fln bi sorun yoktu HaTTa sesi dahada iyi çıkmaya basladı Tuz iyi geldi sanırım. Neyse ister ekran kırıldı.Kırıldığında İzmirdeydim.Ufak bi telefoncu gezmesinden sonra her yer bana 60 lira fiyat biçti ekran için.Yani ekran var Bende her nedense Sivasta yaptırırım diye düşündüm.Bilseydim burda ekran olmadığını 60 değil 100 olsa dahi yaptırırdım.![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 5 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 5 Misafir) | |
|
|