|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
| Anasayfa Haberler Sivas Haberler |

![]() |
|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#1 |
|
Site Habercisi
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sivaslilar.Net Şuan
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.847
Tecrübe Puanı: 977
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Adalet ve kalkınma partisi Sivas milletvekilleriyle halkı bir araya getiren vekil halk buluşması uzun bir aradan sonra bugün gerçekleştirildi. Vekil halk buluşmasının bugün ki konuğu ise Selami Uzun’du. “YÜZÜMÜZÜN AKIYLA ÇIKTIK” Vatandaşların sorunlarını dinlemeden önce gündeme dair açıklamalarda bulunan Uzun, son günlerde gündemi belirleyen anayasa değişikliği paketini değerlendirerek bu işten yüzümüzün akıyla çıktık ifadesini kullandı. Vekil halk buluşması Selami uzun’unun vatandaşları dinlemesiyle devam etti. Tv58 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() doğan bulut58 Şuan
Son Aktivite: 13.03.2015 00:32
Üyelik Tarihi: 11.05.2010
Mesajlar: 7.612
Tecrübe Puanı: 1351
![]() |
iyi ya damekki seçim yaklaştı yoksa halkı hatırlamazlarda hiç bir faydaları olmadı sivasa kusura bakmasınlar da uyuyorlar şimdilik
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Tecrübeli Yiğido
![]() ![]() ![]() h.a.y. Şuan
Son Aktivite: 30.01.2012 23:26
Üyelik Tarihi: 10.04.2009
Mesajlar: 232
Tecrübe Puanı: 652
![]() |
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Salim58 Şuan
Üyelik Tarihi: 11.05.2009
Yaş: 59
Mesajlar: 59.381
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Akşam izledim halk buluşmasından çok referandum konularından bahsediyordu.halkın taleplerini Sayın Vekilimiz bol bol not tutarak kayda aldı. sonuç orasını bilmiyorum....
__________________
Asil İnsan İdare Eder, Aciz İnsan Şikayet Eder, Basit İnsan İftira Eder, Dürüst İnsan Sabreder... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tecrübeli Yiğido
![]() ![]() ![]() MUTLU İTİK Şuan
Son Aktivite: 13.07.2015 18:04
Üyelik Tarihi: 21.10.2006
Yaş: 46
Mesajlar: 230
Tecrübe Puanı: 742
![]() |
Ben kendi adıma içinde dabecilerin yargılanması da olsa kesinlikle evet oyu vermeyeceğim. Çünkü darbecilerden neredeyse yaşayan kalmadı yargılansalar dahi mahkeme sürelerinde yaşlılıktan hüküm giymeyecekler bu kadarmı körsünüz. Bu madde göz boyamak için koyulmuş bu pakete madem buların isimleri AK gelirken şeffaflktan bahsederek geldiler maddeleri halka tek tek oylamaya sunsunlar görelim şeffaflıklarını.
En basiti dnıştaya yapılacak atamaları tamamını ne cüretle te bir elden değiştirme hakkını istiyorlar yargı nasıl bağımsız olacak. Üniversitelerde bile yeni bir kadro alınacağı zaman sınav yapılır ardından mülakat mülakata 5 hoca seçilir birisi kadronun verildiği yerin müdürüdür kesn kalan 4 hoca ise kesinlikl birbirleri ile neredeyse konuşmayan karşıt görüş kişilerdir ki tek kişinin veyada tek görüşün istediği değil gerçkten başarılı ve hakedenler kazansın diyedir. |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Tecrübeli Yiğido
![]() ![]() ![]() h.a.y. Şuan
Son Aktivite: 30.01.2012 23:26
Üyelik Tarihi: 10.04.2009
Mesajlar: 232
Tecrübe Puanı: 652
![]() |
Alıntı:
hayır o kadar kör değilim. Darbecilerin artık yargılanması benim için önemlidir.en azından yaptıklarının suç olduğu bilinecek. kimse darbeye devrim diyemesin artık.bahsettiğin diğer duruma gelince zaten şu durumda da adam kayırma var. danıştay şu an bağımsız mı anamuhalafet gibi davranıyor.iktidarın yargya mudahalesini ben de istemem ama dediğim gibi yargının da haddinden fazla iktidara hükmetmesini de istemem |
|
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|