|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
| Anasayfa Haberler Sivas Haberler |

![]() |
|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#1 |
|
Site Habercisi
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sivaslilar.Net Şuan
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.847
Tecrübe Puanı: 977
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() İsrail'in, yardım gemilerine yaptığı saldırı, Sivas'ta 54 Sivil Toplum Kuruluşu tarafından protesto edildi. Filistin'e yardım götürmek amacıyla yola çıkan 'Yolumuz Filistin, Yükümüz İnsani Yardım' gemi konvoyuna İsrail askerleri tarafından yapılan saldırı, Sivas'ta da tepkiyle karşılandı. Sivas'ta toplam 54 Sivil Toplum Kuruluşu ve siyasi parti temsilcisi, ortak bir açıklama yaparak saldırıyı kınadı. Cumhuriyet Meydanı'nda toplanan binlerce kişi, ellerinde Türk ve Filistin bayraklarıyla İsrail aleyhine slogan attı. Kalabalık, "Ordu göreve, Mehmetçik İsrail'e" sloganı attı. Bir vatandaş, bir köpek resminin yanına 'İsrail köpeği ecelin olmayalım' yazılı pankart taşıdı. Protesto eylemine kadın erkek, yaşlı ve çocuk çok sayıda kişi katıldı. Protesto sırasında sivil toplum örgütleri adına bir açıklama yapan İHH Sivas Gönüllüsü Özcan Duman, saldırıyı şiddetle kınadıklarını ifade etti. Duman, saldırıda yaralananların Türkiye'ye getirilmesini istediklerini söyledi. Mazlum-Der Sivas Şube Başkanı Av. Mehmet Sevim de uluslararası kara sularında yolu Filistin, yükü insani yardım olan gemi konvoyuna saldırması nedeniyle, İsrail'in uluslararası arenada yok sayılması gerektiğini vurguladı. Konuşmalar ve atılan sloganların ardından kalabalık, olaysız bir şekilde dağıldı. (Cihan Haber Ajansı) |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 5 Kullanıcı Sivaslilar.Net'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#2 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() titizyiğido Şuan
Son Aktivite: 02.06.2012 23:55
Üyelik Tarihi: 03.06.2008
Yaş: 46
Mesajlar: 1.270
Tecrübe Puanı: 788
![]() |
Sivasta ve yurdun bir çok yerinde bu tepkiyi gösteren herkesten allah razı olsun........
__________________
CESARETİN BİTTİĞİ YERDE ESARET BAŞLAR....................... |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 3 Kullanıcı titizyiğido'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#3 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() sandalli Şuan
Son Aktivite: 21.04.2016 18:58
Üyelik Tarihi: 19.02.2006
Mesajlar: 38.277
Tecrübe Puanı: 4582
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
yahudi’ye lanet (2 )
Bre kana susamış geni bozuk yaratık Anlaşılan dinmemiş sızlayan kuyruk acın Sabrı fazla zorladın yeter yeter be artık Bundan sonra zehirdir deva diye ilacın _____Savaş mı istiyorsun bre gerzek embesil _____Bize göre İsrail ruhu çürümüş fosil semitist mi istedin ne semitisti ulan Kökünüzün bitmesi nezdimde daha şirin Az mı geldi dünyaya yaydığınız o yalan Ne ölünden fayda var ne de makbuldür dirin _____Sivrinek cürmünce bu Millete çatansın _____Sana merhamet eden insanlıktan utansın Ağzında salya köpük kudurdukça kudurdun Senden daha masumdur yerde kıvrılan yılan Hangi çılgın akılla gidip gemiyi vurdun, Ey melanet virüsü tescilli klu klan _____Asır geçse tükenmez sana olan bu kinim _____Boşa mel’un demedi yüce Kur’anda dinim Bre ebleh sürüsü zannetme ki susarım Artık hesap görmeli o gün işte bu gündür Tek hücrem seni sevse kanser diye keserim Kökün kuruduğunda o gün bana düğündür _____Ateş olsan ne çıkar tüküreyim çapına _____Bir Türk biler bedeldir sırtlanların topuna Bre kudurmuş uyuz kime bu baş kaldırış Kan delisi gözlerle aldınız gardınızı Daha dün değil miydi Kanuni’ye yalvarış Vay yazık ki ona da kurtardı ardınızı _____Size müstahak olan tırmık gibi kaşağı _____Ey israil değerin yarasadan aşağı Bre hâd bilmez lain bre sefil yahudi Çıkartması şart oldu saklandığın irin’den Şerefsizlik adındır buyur meydana haydi Çakala yem yapalım sıyrılacak derinden _____Neslimiz asil bizim şanlı budun Gökbörü _____Ey iblisin uşağı beşeriyet nankörü Almanya’dan boşuna sürülmedi ırkınız Topunuzu anlatan hangi haşerat türü Aç kalmış köpeklerden kaldı mı bir farkınız Hitler’i seviyorum işte bundan ötürü _____Eyvah eyvah ki eyvah işleri kaldı yarım _____Tamamlasaydı eğer dinerdi intizârıım Kısasa kısas gerek bu devlete düşen hak Camiye bevledenler layık sivri odun’a Tükensin bu mahlukta güney doğuya merak Paşam senden tek arzum öyle vurun ki buna _____Namlulardan gelmeli bunlara bu aç kunduzlara aş _____Ne omuzda baş kalsın ne de taş üstünde taş Bu melanet kavimin her zaman aynı huyu Hem mazluma saldırır hem de basar fizahı Ya İlahi kurusun yecüc mecüc’ün soyu Ancak kabirde yapsın ettiğine izahı _____İnsanlığa ödüldür bunların sefil kanı _____Çıldırtıyor alemi bunların hezeyanı Yine ağla feryat et sonra coniyi çağır Kirletmeye devam et iğrenç cisminle yeri Ama şunu anla ki kurtarmaz tek bir bağır Yaşadıkça düşmandır tek kalsa da Makberî _____Bre soysuz bekleme nahâk yere inayet _____Sanma Türk’ü ürkütür bu ******** cinayet Makberî – Ahmet Akkoyun…
__________________
Yağmurlar Islanıyor
|
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 3 Kullanıcı sandalli'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#4 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dilsad Hatun Şuan
Son Aktivite: 29.10.2010 20:09
Üyelik Tarihi: 27.12.2008
Mesajlar: 4.441
Tecrübe Puanı: 1144
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Son nefesimize kadar duyaralim insallah , Türkiyede olmak isterdik ama bizlerde burdan prostestolara katilmaz Allah'in izniyle !
__________________
"ATAM IZINDEYIZ" 1453! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Salim58 Şuan
Üyelik Tarihi: 11.05.2009
Yaş: 59
Mesajlar: 59.381
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Yurdun heryerindeki bu tepki hergün her saat artarak devam edecek.
Katil israili köşeye sıkıştırmanın zamanı geldi. Artık kaçacak yeri kalmadı... Zerre kadar haklıyım diyecek yüzü yok artık..
__________________
Asil İnsan İdare Eder, Aciz İnsan Şikayet Eder, Basit İnsan İftira Eder, Dürüst İnsan Sabreder... |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar Salim58'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#6 |
|
Tecrübeli Yiğido
![]() ![]() ![]() h.a.y. Şuan
Son Aktivite: 30.01.2012 23:26
Üyelik Tarihi: 10.04.2009
Mesajlar: 232
Tecrübe Puanı: 652
![]() |
Zaten İHH temsilcisi bugün yaptığı konuşmada bunu beklediğini belirtti. Kamuoyu oluşturup dışişlerine baskı yapılması hedefleniyor.
ben de çıkıp eylem varsa katılayım dedim ama yozgatta yoktu malesef..Sivastaki kardeşlerimden ricam lütfen manevi olarak da yalnız bırakmayalım kardeşlerimizi.. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tecrübeli Yiğido
![]() ![]() ![]() tayfun5883 Şuan
Son Aktivite: 13.12.2013 12:39
Üyelik Tarihi: 10.09.2006
Yaş: 50
Mesajlar: 276
Tecrübe Puanı: 750
![]() |
sizleri inşallah bir günde şehit cenazesinde görürüz
|
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|