|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
| Anasayfa Haberler Sivas Haberler |

![]() |
|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#1 |
|
Site Habercisi
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sivaslilar.Net Şuan
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.847
Tecrübe Puanı: 977
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ulusulararası fast food zinciri ile aralarındak fark tek bir harf Yaklaşık 6 ay önce kent meydanında bulunan dükkânlardan birine MC Donalds geleceği yönündeki söylentiler tepkileri de beraberinde getirmişti. Tarihi eserlerin arasında Mc Donalds’ın ne kadar şık duracağı tartışma konusu olurken vatandaşlar, il dışından bir fir-manın MC Donalds açabileceğini ancak kent meydanında değil başka bir yer seçilebilece-ğini ifade etmişti. Aradan geçen süreç içerisinde gösterilen bu tepkiler haklılığını gösterdi ve MC Donalds kent meydanında açılmadı. Ancak Uluanak Mahallesi’nde MC Donalds’ın eksikliği giderildi. Fastfood satışı yapılan iş yerini her ne kadar il dışından bir firma açmasa ve ismi NC Donalds olsa da, MC Donalds’ın yerini aratmı-yor. Özellikle öğrenciler tarafından yoğun ilgi gösteren NC Donalds, dünyaca ünlü marka-nın Sivas’taki şubesi gibi hizmet veriyor. Sivaspostasi |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 6 Kullanıcı Sivaslilar.Net'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#2 |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Salim58 Şuan
Üyelik Tarihi: 11.05.2009
Yaş: 59
Mesajlar: 59.381
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Öğrencilerden başka uğrayanda olmaz zaten..
__________________
Asil İnsan İdare Eder, Aciz İnsan Şikayet Eder, Basit İnsan İftira Eder, Dürüst İnsan Sabreder... |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 4 Kullanıcı Salim58'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#3 |
|
Tecrübeli Yiğido
![]() ![]() ![]() h.a.y. Şuan
Son Aktivite: 30.01.2012 23:26
Üyelik Tarihi: 10.04.2009
Mesajlar: 232
Tecrübe Puanı: 652
![]() |
Bizim güzel Türkçemizin suyu mu çıktı yabancı isimli işyerleri açılıyor. Mc donalda gidip tıkınırsa bizim millet israil de tepenize iner işte böyle...
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() titizyiğido Şuan
Son Aktivite: 02.06.2012 23:55
Üyelik Tarihi: 03.06.2008
Yaş: 46
Mesajlar: 1.270
Tecrübe Puanı: 788
![]() |
her şeyin çakması bizde..................
__________________
CESARETİN BİTTİĞİ YERDE ESARET BAŞLAR....................... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() serhat_58 Şuan
Son Aktivite: 04.07.2016 13:48
Üyelik Tarihi: 12.12.2006
Yaş: 39
Mesajlar: 5.024
Tecrübe Puanı: 1216
![]() |
hem mc donaldsi yuhlar larlar sonrada bizim muslumanlar ordan cikmaz
__________________
“Hesaba cekilmeden önce kendinizi hesaba cekin. Amelleriniz tartilmadan önce tartiniz.” (Hz.Ömer) |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() aysima58 Şuan
Son Aktivite: 07.12.2015 00:23
Üyelik Tarihi: 19.03.2010
Mesajlar: 12.478
Tecrübe Puanı: 1842
![]() |
istanbulda aklıma gelmezki sivasta gelsin benim çok şükür çocuklarımda hiç gitmezler ama işte olmasa daha iyi değilmi arkadaşlar.
|
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar aysima58'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#7 |
|
Yeni Yiğido
![]() bug_osgur Şuan
Son Aktivite: 05.11.2010 04:38
Üyelik Tarihi: 15.10.2009
Mesajlar: 11
Tecrübe Puanı: 0
![]() |
cumuriyetin temelini attığımız bir şehirde böyle geri kafalı insanlar oldukça bu şehirr kayserinin ilçesi olma yolunda dewam ediyor .... meydanda açılmazmış meydan da nerde dükkan varda açacak adamlar istasyon caddesinde açar açacaksa ... neden gelmiyor bu firmalar mc donald burger king bu şehre dürümcüleriniz iş yapsın diyee ama geri kafa işte halk ondan bu hale gelmiş yaa saten her alanda bu sivaslıların kanında varr biribirini çekememek kayserililer biribirni tutarlar şehielerini geliştirirler sivaslılar birbirinin kuyusunu kazırlar ...
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Arif Coşkun Şuan
Son Aktivite: 10.05.2016 18:12
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 63
Mesajlar: 27.868
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Benim anlayamadığım kent meydanında neden açılamayacağı. Yer ve şartlar uygun olduğu zaman istenilen her yerde açılabilir, ne sakıncası varmış bunun ?
Şuda bir gerçekki, en güzel kaliteli ürünleri sun Türkçe isimde, fakat kalite olarak biraz daha düşük yabancı isimdeki bir yer daha çok ilgi görüyor, buda yabancı özentisi, yabancıysa daha kalitelidir inancı. Artık bu düşüncenin yıkılması gerekir.
__________________
"Dilin düşüncenden önce haraket etmesin" |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ela58 Şuan
Son Aktivite: 09.06.2010 20:35
Üyelik Tarihi: 01.03.2010
Mesajlar: 6.922
Tecrübe Puanı: 1293
![]() ![]() ![]() |
nc yerine tr donalds olsaymış illa yabacıya özenti olsunda
__________________
...hayat yolunDa ÇIplaq aYAkLA yürüME .HAYaL kırıklLARI ayaĞına baTIP caNINI aCITabilR...!!! |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar ela58'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#10 |
|
Tecrübeli Yiğido
![]() ![]() ![]() h.a.y. Şuan
Son Aktivite: 30.01.2012 23:26
Üyelik Tarihi: 10.04.2009
Mesajlar: 232
Tecrübe Puanı: 652
![]() |
belediye başkanına baskı yapalım arkadaşlar yeter artık . en büyük cadelerimizde yabancı isimli işyerleri. Yavuz Bülent BAKİLER hemşehrimizin güzel bir tesbiti var: Sanki dükkan camlarına yapışmış sülükler gibi duruyor o yabancı isimler.
|
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|