|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
| Anasayfa Haberler Sivas Haberler |

![]() |
|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#1 |
|
Site Habercisi
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sivaslilar.Net Şuan
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.847
Tecrübe Puanı: 977
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Tamamlandığı takdirde Ankara-Sivas arası yolculuğu 3,5 saate düşürecek olan hızlı tren projesi çalışmaları sürüyor. İhalesi 2008 yılında yapılan ve Yozgat- Sivas birinci etabının temeli geçen yıl atılan projede çalışmalarda şu ana kadar Yerköy- Sivas hattı %5 oranında tamamlandı. Kamulaştırma çalışmaları ise sürüyor. Cumhuriyet tarihinden bu yana Sivas için yapılan en büyük yatırım diye adlandırılan hızlı tren projesinde Yerköy- Sivas hattındaki bedeli 830 milyon TL. Ankara-Sivas hattının tamamı ise 1,5 miyar TL yani yaklaşık 1 milyon dolara mal olacak. Her ne kadar Kayseri için de ayrı bir hızlı tren projesi geliştirilse de AKP camiası hızlı tren projesinin Sivas’a özel bir proje olduğunu ifade ediyor. Sivaspostası |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() doğan bulut58 Şuan
Son Aktivite: 13.03.2015 00:32
Üyelik Tarihi: 11.05.2010
Mesajlar: 7.612
Tecrübe Puanı: 1351
![]() |
iyi inşallah biter ama zor ben inanmıyorum biteceğine inşallah yanılırım
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tecrübeli Yiğido
![]() ![]() ![]() h.a.y. Şuan
Son Aktivite: 30.01.2012 23:26
Üyelik Tarihi: 10.04.2009
Mesajlar: 232
Tecrübe Puanı: 652
![]() |
bir yılda yüzde 5'i tamamlanıyorsa 20 yıl sonra hızlı trenimize kavuşmuş olacağız demektir.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Salim58 Şuan
Üyelik Tarihi: 11.05.2009
Yaş: 59
Mesajlar: 59.381
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bu bitene kadar bende Başkenti terkederim. bu gidişle binmekte nasip olmaz heralde.
![]()
__________________
Asil İnsan İdare Eder, Aciz İnsan Şikayet Eder, Basit İnsan İftira Eder, Dürüst İnsan Sabreder... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Navigator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _DuMaN_58 Şuan
Son Aktivite: 04.02.2016 20:29
Tournaments Won: 3Üyelik Tarihi: 20.08.2006
Yaş: 34
Mesajlar: 9.619
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sanmıyorum ki 2015de bitecek. Hayırlısı
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() aysima58 Şuan
Son Aktivite: 07.12.2015 00:23
Üyelik Tarihi: 19.03.2010
Mesajlar: 12.478
Tecrübe Puanı: 1842
![]() |
neyse küsme salim bey bitince ben sizi bindirir başkente gezmeye gönderirim kele ellaam terkedinci gezmeye hiç gelmiycen özlersin başkentini görmeye gelirsin ne buldunuzsa berbat ankarada ben hiiiç sevemedim şu başkenti neden bilmiyorum.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Salim58 Şuan
Üyelik Tarihi: 11.05.2009
Yaş: 59
Mesajlar: 59.381
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ben Başkenti sevdim nedense.serin havası var sıcak siyaset gündemi vs.
Ben gitmeden seferler başlasada bari Sivasa gitmek nasip olsa.hemde trene ilk defa binmiş olurum. hayırlısı ömrümüz olursa görür bineriz belki.
__________________
Asil İnsan İdare Eder, Aciz İnsan Şikayet Eder, Basit İnsan İftira Eder, Dürüst İnsan Sabreder... |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Navigator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _DuMaN_58 Şuan
Son Aktivite: 04.02.2016 20:29
Tournaments Won: 3Üyelik Tarihi: 20.08.2006
Yaş: 34
Mesajlar: 9.619
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Salim abi nie ilk defa olsun. Konya - Ankara arası daha önce biter konyaya gelirsin
![]() |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() aysima58 Şuan
Son Aktivite: 07.12.2015 00:23
Üyelik Tarihi: 19.03.2010
Mesajlar: 12.478
Tecrübe Puanı: 1842
![]() |
abuuuuu ben hayatımda bu yıl sivasa giderken trenle gideyim dedim dağıtım varmış otobüsler uçaklar doluymuş trenle gittik ankarada elmadağda aktarma yaptılar bizi otobüs aldı ırmak ilçesine getirdi orada beş buçuk saat ikinci trenin gelmesini bekledik beklerken bir bayan yolcu hakkın rahmetine kavuştu kardeşlerime dedimki allahtan bir zorluk daha çıkmazsa bir daha hayatım boyunca trene asla binmem isterse üsküdar ümraniye arası olsun yine binmem çocuklar kahkahalrla bana güldüler yahu aklınız varsa trenden uzak durun derim ben .
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Salim58 Şuan
Üyelik Tarihi: 11.05.2009
Yaş: 59
Mesajlar: 59.381
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Konya ligden düşmeden biterse geliriz tabi bari destek olda düşmesin.
![]()
__________________
Asil İnsan İdare Eder, Aciz İnsan Şikayet Eder, Basit İnsan İftira Eder, Dürüst İnsan Sabreder... |
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
| 50 bini aşkın kişi tek yürek oldu: ‘Madımak Müze olmalı’ | abircan | Serbest Kürsü | 114 | 07.09.2009 02:11 |
| 'KADIN GİBİ KADIN' nasıl oluyor ? | diamond | Serbest Kürsü | 4 | 11.04.2009 12:38 |
| Fatih Oldu! | Sivaslilar.Net | Anasayfa Haberler | 48 | 06.02.2009 12:59 |
| PİYASALAR TEPKİLİ | Sivaslilar.Net | Anasayfa Haberler | 14 | 11.12.2008 20:34 |
| 21 Aralık 2012 FOTON KUŞAĞI ETKİSİ ve NİBİRU... | bayatlı kenan58 | Dünya ve Türkiye'den Haberler | 2 | 26.07.2008 11:57 |