|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
| Serbest Kürsü Serbest Konular |

|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#10 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() bilal kose Şuan
Son Aktivite: 16.02.2015 14:33
Üyelik Tarihi: 18.11.2008
Yaş: 52
Mesajlar: 27.062
Tecrübe Puanı: 3351
![]() |
AK Parti'den başkanlık sistemi açıklaması
"Gündemimizde böyle bir tartışma yok" 14 Eylül 2010 Salı, 14:32:49 .Adalet ve Kalkınma Partisi Genel Başkan Yardımcısı Ömer Çelik, Genel Merkez'de yapılan MYK toplantısına gelişinde gazetecilerin sorularını yanıtladı. Başkanlık sistemi ile ilgili iddialar hakkında konuşan Çelik şunları söyledi: "Başkanlık sistemi ile ilgili tartışma Türkiye'de sürekli olarak bir panik havası içerisinde yapılıyor. Rahmetli Özal zamanında da konuşuldu. Bazı TV programlarında başkanlık sistemi gibi bir gündem varmış gibi konuşuluyor. Ne bugünkü MYK'da ne başka bir yerde somut olarak Türkiye başkanlık sistemine nasıl geçer diye bir tartışma yapılmayacak. Bu sistem tartışmalarının yapılması TBMM'nin iç tüçzüğünden tutunda Başkanlık sistemine kadar Türkiye'nin entellektüel hayatı açısından hem siyasi hayatı açısından önemlidir. Bunlar çünkü Türkiye'de siyasi sistemi, siyasi algılamayı geliştiren şeylerdir. Ama maalesef Türkiye'de yine sistemle ilgili tartışma yaptığınızda, yine belli çevreler bunu bir rejim sorununa çevirmeye çalışıyor. Türkiye'nin rejimiyle bir problemi yoktur. Ama sistem konusundaki tartışma bugünde sürer, yarında sürer. Birde başkanlık sistemi, birden bire geçebileceğiniz bir sistem değil, son derece karmaşık süreçlerle işleyen, başka mekanizmalar gerektiren bir süreç. Ama söylediğim gibi hükümetin ve partinin gündeminde dün ve bugün başkanlık sistemi tartışılacakmış somut bir gündem varmış gibi hava yaratılıyor, böyle somut bir gündem yok." |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar bilal kose'e Teşekkür Ediyor... |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
| Kovanları Ayılardan Alarm Sistemi ile Koruyor | Sivaslilar.Net | Haberler | 2 | 17.06.2010 19:04 |
| Mezarlık Bilgi Sistemi Hizmete Girdi | Sivaslilar.Net | Anasayfa Haberler | 31 | 27.09.2009 12:43 |
| Plaka Algılama Sistemi Hazır! | Sivaslilar.Net | Anasayfa Haberler | 4 | 06.01.2009 22:18 |
| Sitemizde Kullandığımız Yeni Sistemi Tanıyın ! | root | Sitemiz Hakkında www.sivaslilar.net | 14 | 07.09.2008 13:29 |
| DİJİTAL ELEKTRONİK | bulutum | Arşiv | 2 | 10.03.2008 19:03 |