Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)
Kütüphane ne oldu ? - Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar
Forum - Ana Sayfa Takvim S?k Sorulan Sorular Arama

Zurück   Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar > Haberler > Anasayfa Haberler
SİTE ANA SAYFA Galeri Kayıt ol Yardım Ajanda Oyunlar Bugünki Mesajlar

Anasayfa Haberler Sivas Haberler



Son 15 Mesaj : Hatıra defteri           »          Sitemizin Ozanları           »          Hangi Model Cep Telefonu?           »          Atatürk'ün Çocukluğu'na Ait Hikayeler           »          Şehzade Osman           »          Antilop İle Akrebin Dostluğu           »          Karagöz İle Hacivat Konuşmaları 2           »          SEVDİM İŞTE....           »          NEFRET ETTİM İŞTE!!!!!           »          AFORİZMALAR (SAÇMALAMLAR)-1           »          SEÇKİNLER/SEÇİLMİŞLER DÜNYASI           »          Hatalarımızdan Dersler Alabilmek Ümidiyle.           »          Araf Suresi 172-173. Ayetler.( Ben Sizin Rabbiniz Değil Miyim)           »          İnancımızı Kullananların Artık Tuzağına Düşmeyelim.           »          ULAŞ-Yapalı
Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil
Alt 28.03.2011, 22:48   #1
Sivaslilar.Net
Site Habercisi
NO AVATAR
 
Sivaslilar.Net Şuan Sivaslilar.Net isimli Üye şimdilik offline Konumundadır

Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.847
Tecrübe Puanı: 977 Sivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz sein
Standart Kütüphane ne oldu ?



Üç yılda Sivaslıların kütüphaneye gitme oranı yüzde 75 azaldı. Tekel binasının yerine yapılması planlanan yeni kütüphaneden halen ses yok. 47. Kütüphaneler Haftası'nın kutlamalarında Müdür Kömürlüoğlu, oranın azalmasını kütüphane binasının yerine bağladı.

2008 yılında Kent Meydanı Düzenleme projesi kapsamında yıkılarak Behrampaşa İlköğretim okulu ek binasına taşınan Kütüphane bir türlü gerçek yerine taşınamadı. Taşınamadı çünkü aradan üç yıldan fazla zaman geçmesine rağmen yeni kütüphane binası yapılamadığı gibi inşaatına dahi başlanamadı. Kütüphane kaldırıldıktan sonra ilk akla gelen Tekel tarafından boşaltılan İstasyon Caddesindeki bina gündeme geldi. Gerek yeri gerekse arsanın müsait olması nedeni ile herkesin ortak fikri olarak gündeme gelen binaya daha sonra kültür merkezi yapmak üzere Belediye talip oldu. Kültür merkezi mi olsun Kütüphanemi olsun tartışması tam bir yıl zaman kaybettirdikten sonra Kültür Bakanlığı kütüphaneden yana tavır koydu ve tahsis kütüphane olarak gerçekleşti. Bakanlık açıklama yaptı, valilik teyit etti. Çekül Vakfı’na Sivas’a uygun bir kütüphane projesi çizimi için yetki verildi ama bir türlü Kütüphane yapım aşamasına getirilemedi. Üç yıldır boş bekleyen Tekel binası kermes binasına dönüştü. İlkbaharın gelip inşaat mevsimin başlaması ile gözlerin çevrildiği Tekel binası, kermesçi kadınları ağırlamaya devam ederken Kütüphane projesinden ses duyulmuyor.
OKUMA ORANI YÜZDE 75 AZALDI
47. Kütüphane Haftası Sivas’ta buruk kutlandı. İl Halk Kütüphanesi’nde düzenlenen kutlama programında konuşan Kütüphane Müdür vekili İsmet Kömürlüoğlu, eski kütüphane binasının yıkılması ve yeni kütüphane binasının henüz yapılmaması nedeniyle kütüphaneye gelen sayısının 155 binden 35 bine düştüğünü söyledi. Sivas’ta vatandaşların kütüphane olan ilgisinden de bahseden Kömürlüoğlu, “Özellikle Cumhuriyet meydanındaki eski kütüphane binasının yıkılarak kütüphanenin şu anda hizmet verdiğimiz Behrempaşa İlköğretim Okulu bahçesine taşınmasından sonra okuyucu sayısında çok ciddi sayıda düşüş yaşandı. Okuyucu sayımız 155 binden 35 bine düştü. Temennimiz yeni İl Halk Kütüphanesi binası yapılmak üzere tahsis edilen eski tekel binasının bir an evvel yapılarak hizmete girmesidir” diye konuştu. Programa Vali Yardımcısı İsmail Karadaş ve İl Kültür ve Turizm Müdürü Kadir Pürlü’de katıldı.

Gazete Izci
Sivaslilar.Net isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 28.03.2011, 23:40   #2
burak5866
Usta Yiğido
 
burak5866 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
burak5866 Şuan burak5866 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 19.08.2021 15:47

Üyelik Tarihi: 10.12.2008
Yaş: 36
Mesajlar: 2.221
Tecrübe Puanı: 863 burak5866 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Kütüphane ne oldu ?

ne olacak yalan oldu.yapılacağınada hayatta inanmıyorum.bence en iyi kütüphane kendi oluştuırduğumuz kütüphanedir.benim kütüphanem bana yeter keşke herkeste okuma bilinci olsa.
__________________
gençliğine güvenip vakit çok erken derken belki elveda bile diyemezsin giderken...
burak5866 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar burak5866'e Teşekkür Ediyor...
Alt 29.03.2011, 07:49   #3
_DuMaN_58
Navigator
 
_DuMaN_58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
_DuMaN_58 Şuan _DuMaN_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 04.02.2016 20:29
Tournaments Won: 3

Üyelik Tarihi: 20.08.2006
Yaş: 34
Mesajlar: 9.619
Tecrübe Puanı: 10 _DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR_DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR_DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR_DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR_DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR_DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR
Standart Cevap: Kütüphane ne oldu ?

Kütüphanelerin sayısının artması lazım. Sadece artması değil kütüphaneyi ziyaret edenlerin de artması lazım. Bunun için insanlarımız teşvik edilmeli. Özellikle öğrenci kardeşlerimiz internette değilde kütüphanelerde araştırmalarını yapmalılar.
__________________
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
_DuMaN_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 29.03.2011, 10:10   #4
SivasLady
Editör
 
SivasLady - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
SivasLady Şuan SivasLady isimli Üye şimdilik offline Konumundadır

Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 45
Mesajlar: 2.501
Tecrübe Puanı: 10 SivasLady kann auf vieles stolz seinSivasLady kann auf vieles stolz seinSivasLady kann auf vieles stolz seinSivasLady kann auf vieles stolz seinSivasLady kann auf vieles stolz seinSivasLady kann auf vieles stolz seinSivasLady kann auf vieles stolz seinSivasLady kann auf vieles stolz seinSivasLady kann auf vieles stolz seinSivasLady kann auf vieles stolz sein
Standart Cevap: Kütüphane ne oldu ?

nedense hep Sivas`imiza söz verilenler tutulmuyor
onca vaad edilenler yerine getirilmiyor,
bizlerde beceremiyoruz belki biraz baski yapsak isler hal olur
ne versa kendimizde var
__________________


Sadece Susmak İstiyorum...
Yalan İnsanları Kaale Almadan...
Haklıyken Haksız Gözüksem Bile Kendimi Savunmadan...
HUZUR Bulmak İstiyorum Gözlerimi Kapayıp Kimseyi Anmadan...
Sessizliği Dinlemek İstiyorum,Yüzüme Gülüp Arkamdan Konuşulanları Duymadan...



SivasLady isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesaj?n?z? De?i?tirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Açık

Hizli Erisim


WEZ Format +2. ?uan Saat: 07:12.


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.