|
|
#11 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() LaEdri Şuan
Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 6.011
Tecrübe Puanı: 1341
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alıntı:
![]()
__________________
Hani o, babasına ve kavmine, “Ne bu tapınıp durduğunuz heykeller?” demişti.(Enbiya-52) |
|
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar LaEdri'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#12 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ÖnceVatan_58 Şuan
Son Aktivite: 15.07.2012 08:54
Üyelik Tarihi: 03.05.2008
Mesajlar: 3.605
Tecrübe Puanı: 1025
![]() ![]() |
|
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 4 Kullanıcı ÖnceVatan_58'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#13 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() mansur58 Şuan
Son Aktivite: 29.07.2014 05:38
Üyelik Tarihi: 15.10.2010
Mesajlar: 1.491
Tecrübe Puanı: 723
![]() |
Sen konuşamazsın bu milletin efendileri yerine koyan zavallılar her şeyi konuşur.
__________________
“belki” ler dünyasında… “keşke” lerle yaşarken… “iyiki” diyeceğimiz insanlarda var |
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() mansur58 Şuan
Son Aktivite: 29.07.2014 05:38
Üyelik Tarihi: 15.10.2010
Mesajlar: 1.491
Tecrübe Puanı: 723
![]() |
Alıntı:
Laiklik taşını fazla taşıyamdılar başlarına düştü. Şimdi de taşın altından bağırıyorlar.
__________________
“belki” ler dünyasında… “keşke” lerle yaşarken… “iyiki” diyeceğimiz insanlarda var |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() NECMEDDİN ÖZBEK Şuan
Son Aktivite: 18.01.2015 21:31
Üyelik Tarihi: 29.06.2010
Yaş: 73
Mesajlar: 9.708
Tecrübe Puanı: 1554
![]() |
bu benim ilk hayal kırıklığım değil sevgili öncevatan58 ne umduk ne bulduk?
__________________
Harabat Ehline Hor Bakma Zakir. Defineye Mâlik Viraneler Var. |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 3 Kullanıcı NECMEDDİN ÖZBEK'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#16 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() sivaslınet Şuan
Son Aktivite: 02.03.2016 05:48
Üyelik Tarihi: 11.09.2011
Mesajlar: 2.221
Tecrübe Puanı: 763
![]() |
Alıntı:
Hem bilinçsizce kullanılan oya saygı duyacaksın, hem de seçilenin ve seçenin ihmalini eleştireceksin. İhmal ve bilinçsizlikten bir doğru çıkarmı? Saygı duyulur mu? Saygı doğruya duyulur. Yanlışa saygı duyulmaz eleştirilir.
__________________
Ezberlerimizin yerini bilgiler almalı.. |
|
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 3 Kullanıcı sivaslınet'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#17 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() LaEdri Şuan
Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 6.011
Tecrübe Puanı: 1341
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alıntı:
![]()
__________________
Hani o, babasına ve kavmine, “Ne bu tapınıp durduğunuz heykeller?” demişti.(Enbiya-52) |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() LaEdri Şuan
Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 6.011
Tecrübe Puanı: 1341
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alıntı:
O oyu veren,kendi oyunu bilinçli görüyorsa saygı duyacaksın.Bitti. Sürekli sürekli insani evrensel değerlerden bahseden biri olarak bu youmunuz da çok çelişkili kaçmış. Ben en son oyumu AKP'ye verdim.Ancak en ufak bir aktif siyasi girişimimi olmadı. AKP'nin Sivas'ı ihmal ettiğini söylüyorum,savunuyorum.Ancak benim için memlekette Sivas'tan daha önde halledilmesi gereken meseleler var.Sivas üstü,İç Anadolu üstü meseleler var.Ben AKP'ye askere haddini bildirsin,statükoculara haddini bildirisni,tyan kafalılara haddini bildirsin diye oy veriyorum.Hiç de pişman değilim..
__________________
Hani o, babasına ve kavmine, “Ne bu tapınıp durduğunuz heykeller?” demişti.(Enbiya-52) |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ÖnceVatan_58 Şuan
Son Aktivite: 15.07.2012 08:54
Üyelik Tarihi: 03.05.2008
Mesajlar: 3.605
Tecrübe Puanı: 1025
![]() ![]() |
Sen daha bir metre ötesini göremiyorsun çıkar kafanı kumdan, Hala bölücülük yapıyorsun siz, biz diye. Eeeeee bay muallim hele tanımla bakalım bu laiklik ne anlama geliyormuş bizde bilelim.
|
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 4 Kullanıcı ÖnceVatan_58'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#20 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() sivaslınet Şuan
Son Aktivite: 02.03.2016 05:48
Üyelik Tarihi: 11.09.2011
Mesajlar: 2.221
Tecrübe Puanı: 763
![]() |
Alıntı:
İşte "bilinç" gerekliliği gelinen bu noktada ispatlanabilir. Nazi Almanyasında faşist iktidar oyla iktidara getirmişti. O verilen oylara saygı gösterilmeli mi? Galiba saygının anlamını bilmiyoruz. Saygı doğruya ve doğruya yakın özellik taşıyan fakat tartışılanlara duyulur. Yanlışa saygı duyulmaz eleştirilir. Saygı= değer verme, yüceltme, hürmet.
__________________
Ezberlerimizin yerini bilgiler almalı.. |
|
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|