|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
| Anasayfa Haberler Sivas Haberler |

![]() |
|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#1 |
|
Site Habercisi
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sivaslilar.Net Şuan
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.847
Tecrübe Puanı: 976
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sivas şehirlerarası otobüs terminalinde asker uğurlama yoğunluğu yaşanıyor. Gençler, yakınları tarafından otogardan yolcu edilirken, arkadaşları da ağızlarına emzik verip, havaya fırlatıyor. Türkiye son günlerde şehit haberleri ile sarsılırken, 1992'ye 3 tertip olarak askerlik yapacak olan gençler memleketleri Sivas'tan coşkuyla uğurlanmaya başladı. Asker adayları ve yakınları halaylar çekip terör örgütü Pkk aleyhine sloganlar atarken, oğullarını vatani görevlerine gönderen anne ve babalar ise duygusal anlar yaşadı. Asker adayları, kent içerisinde uzun araç konvoyları eşliğinde terminale kadar uğurlandı. Otobüse bindirilmeden önce ağzına arkadaşları tarafından emzik verilen asker adayları, daha sonra defalarca kez omuzlarda havaya fırlatıldı. Askerlik vazifesini yerine getirecek olan gençler otobüslerine binerken, yakınları ve arkadaşları İstiklal Marşı okuyup dualar eşliğinde uğurlamada bulundu |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() LaEdri Şuan
Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 6.011
Tecrübe Puanı: 1341
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sevinçlerimizi ne zaman insan gibi kutlamayı öğreneceğiz bilmiyorum..Gecenin bir yarısında ben senin konvoyunu,naralarını,salyalı küfürlerini duymak zorunda mıyım?..Dağdan inmeler!
__________________
Hani o, babasına ve kavmine, “Ne bu tapınıp durduğunuz heykeller?” demişti.(Enbiya-52) |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar LaEdri'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#3 |
|
Navigator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _DuMaN_58 Şuan
Son Aktivite: 04.02.2016 20:29
Tournaments Won: 3Üyelik Tarihi: 20.08.2006
Yaş: 34
Mesajlar: 9.619
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cumhuriyet bayramında çalınan marşları yada bir düğünden gelen sesleri duymak ister miydiniz? Yoksa "kardeşim adam gibi kutlayın ne kutlayacaksanız ses yapmayın" mı dersiniz?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() LaEdri Şuan
Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 6.011
Tecrübe Puanı: 1341
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
İnsanların istirahate çekildiği,ya da uyumaya başaldığı saatler vardır..Bu saatlerin dışında yapılan her lüzümsuz gürültü,asker uğurlaması,düğün konvoyu ya da ne derseniz deyin,edepsizliktir..Gecenin bir yarısı "Sivas size bu gece uyku yoook" diye salya akıtmak,hanzoluktur..Milli bayramları bu kategoriye dahil etmek yanlış..Düğününü,bayramını kutlamak güzeldir,ama edeplice...
__________________
Hani o, babasına ve kavmine, “Ne bu tapınıp durduğunuz heykeller?” demişti.(Enbiya-52) |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar LaEdri'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#5 |
|
Navigator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _DuMaN_58 Şuan
Son Aktivite: 04.02.2016 20:29
Tournaments Won: 3Üyelik Tarihi: 20.08.2006
Yaş: 34
Mesajlar: 9.619
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Düğündü, bayramdı illa ki ses, gürültü olacak. Ben hiç bir düğünde yada asker uğurlamasında üzerime salya akıtan birilerini görmedim. Aşırıya kaçmamak lazım tabi ki ama gürültü ister istemez oluyor.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Abdurrahman 58 Şuan
Son Aktivite: 17.06.2016 17:24
Üyelik Tarihi: 15.06.2006
Yaş: 36
Mesajlar: 4.132
Tecrübe Puanı: 1156
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sen evinde sıcak yatağında rahat rahat uyuyorsan,bu milletin güvenliği için sabahlara dek sınırlarda canı cebinde nöbet tutmaya giden Mehmetçik askere giderkende uykusuz kalacaksın!
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Abdurrahman 58 Şuan
Son Aktivite: 17.06.2016 17:24
Üyelik Tarihi: 15.06.2006
Yaş: 36
Mesajlar: 4.132
Tecrübe Puanı: 1156
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ayrıca dağdan inme nin alası sen ve senin gibi örf'süz adetsiz kişilerdir.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() LaEdri Şuan
Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 6.011
Tecrübe Puanı: 1341
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Onlar senin gibi saygısızların örfü,adeti..
__________________
Hani o, babasına ve kavmine, “Ne bu tapınıp durduğunuz heykeller?” demişti.(Enbiya-52) |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() LaEdri Şuan
Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 6.011
Tecrübe Puanı: 1341
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ramazan'da gecenin 1 buçuğunda başıma davul zurna dikenler de senin gibi zihniyet işte,saygısızlığı,huzursuzluk vermeyi,örf sananalr..
__________________
Hani o, babasına ve kavmine, “Ne bu tapınıp durduğunuz heykeller?” demişti.(Enbiya-52) |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar LaEdri'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#10 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Abdurrahman 58 Şuan
Son Aktivite: 17.06.2016 17:24
Üyelik Tarihi: 15.06.2006
Yaş: 36
Mesajlar: 4.132
Tecrübe Puanı: 1156
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bu ülke senin saçmalık,saygısızlık dediğin o örfü adeti onur saymıştır kendine.Ramazan davulcusunu,asker uğurlamalar bu ülkede yüzyıllardır oluyor. Kınalı kuzular Çanakkale harbine giderken de kına geceleri düzenlenir askerler coşkuyla uğurlanırdı belki senin deden büyük dedende böyle kıl kıl ortalığa sataşırdı.. aklıma başka bişey gelmiyor.
muhatap olma benimle utanıyorum kendi örf ve adetine saçmalık diyen bir zihniyetle iletişim kurmaktan. |
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|