Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)

Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)

Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)

Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)
Sivas'ta Emzikli Asker Uğurlama - Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar
Forum - Ana Sayfa Takvim S?k Sorulan Sorular Arama

Zurück   Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar > Haberler > Anasayfa Haberler
SİTE ANA SAYFA Galeri Kayıt ol Yardım Ajanda Oyunlar Bugünki Mesajlar

Anasayfa Haberler Sivas Haberler



Son 15 Mesaj : Hatıra defteri           »          Sitemizin Ozanları           »          Hangi Model Cep Telefonu?           »          Atatürk'ün Çocukluğu'na Ait Hikayeler           »          Şehzade Osman           »          Antilop İle Akrebin Dostluğu           »          Karagöz İle Hacivat Konuşmaları 2           »          SEVDİM İŞTE....           »          NEFRET ETTİM İŞTE!!!!!           »          AFORİZMALAR (SAÇMALAMLAR)-1           »          SEÇKİNLER/SEÇİLMİŞLER DÜNYASI           »          Hatalarımızdan Dersler Alabilmek Ümidiyle.           »          Araf Suresi 172-173. Ayetler.( Ben Sizin Rabbiniz Değil Miyim)           »          İnancımızı Kullananların Artık Tuzağına Düşmeyelim.           »          ULAŞ-Yapalı
Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil
Alt 25.08.2012, 12:20   #1
Sivaslilar.Net
Site Habercisi
NO AVATAR
 
Sivaslilar.Net Şuan Sivaslilar.Net isimli Üye şimdilik offline Konumundadır

Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.847
Tecrübe Puanı: 976 Sivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz sein
Standart Sivas'ta Emzikli Asker Uğurlama



Sivas şehirlerarası otobüs terminalinde asker uğurlama yoğunluğu yaşanıyor. Gençler, yakınları tarafından otogardan yolcu edilirken, arkadaşları da ağızlarına emzik verip, havaya fırlatıyor.

Türkiye son günlerde şehit haberleri ile sarsılırken, 1992'ye 3 tertip olarak askerlik yapacak olan gençler memleketleri Sivas'tan coşkuyla uğurlanmaya başladı. Asker adayları ve yakınları halaylar çekip terör örgütü Pkk aleyhine sloganlar atarken, oğullarını vatani görevlerine gönderen anne ve babalar ise duygusal anlar yaşadı. Asker adayları, kent içerisinde uzun araç konvoyları eşliğinde terminale kadar uğurlandı. Otobüse bindirilmeden önce ağzına arkadaşları tarafından emzik verilen asker adayları, daha sonra defalarca kez omuzlarda havaya fırlatıldı. Askerlik vazifesini yerine getirecek olan gençler otobüslerine binerken, yakınları ve arkadaşları İstiklal Marşı okuyup dualar eşliğinde uğurlamada bulundu
Sivaslilar.Net isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 2 Kullanıcı Sivaslilar.Net'e Teşekkür Ediyor...
Alt 25.08.2012, 14:13   #2
LaEdri
Usta Yiğido
 
LaEdri - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
LaEdri Şuan LaEdri isimli Üye şimdilik offline Konumundadır

Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 6.011
Tecrübe Puanı: 1341 LaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDI
Standart Cevap: Sivas'ta Emzikli Asker Uğurlama

Sevinçlerimizi ne zaman insan gibi kutlamayı öğreneceğiz bilmiyorum..Gecenin bir yarısında ben senin konvoyunu,naralarını,salyalı küfürlerini duymak zorunda mıyım?..Dağdan inmeler!
__________________
Hani o, babasına ve kavmine, “Ne bu tapınıp durduğunuz heykeller?” demişti.(Enbiya-52)
LaEdri isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar LaEdri'e Teşekkür Ediyor...
Alt 26.08.2012, 06:16   #3
_DuMaN_58
Navigator
 
_DuMaN_58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
_DuMaN_58 Şuan _DuMaN_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 04.02.2016 20:29
Tournaments Won: 3

Üyelik Tarihi: 20.08.2006
Yaş: 34
Mesajlar: 9.619
Tecrübe Puanı: 10 _DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR_DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR_DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR_DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR_DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR_DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR
Standart Cevap: Sivas'ta Emzikli Asker Uğurlama

Alıntı:
LaEdri Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster
Sevinçlerimizi ne zaman insan gibi kutlamayı öğreneceğiz bilmiyorum..Gecenin bir yarısında ben senin konvoyunu,naralarını,salyalı küfürlerini duymak zorunda mıyım?..Dağdan inmeler!
Cumhuriyet bayramında çalınan marşları yada bir düğünden gelen sesleri duymak ister miydiniz? Yoksa "kardeşim adam gibi kutlayın ne kutlayacaksanız ses yapmayın" mı dersiniz?
__________________
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
_DuMaN_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 26.08.2012, 11:42   #4
LaEdri
Usta Yiğido
 
LaEdri - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
LaEdri Şuan LaEdri isimli Üye şimdilik offline Konumundadır

Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 6.011
Tecrübe Puanı: 1341 LaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDI
Standart Cevap: Sivas'ta Emzikli Asker Uğurlama

Alıntı:
_DuMaN_58 Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster
Cumhuriyet bayramında çalınan marşları yada bir düğünden gelen sesleri duymak ister miydiniz? Yoksa "kardeşim adam gibi kutlayın ne kutlayacaksanız ses yapmayın" mı dersiniz?
İnsanların istirahate çekildiği,ya da uyumaya başaldığı saatler vardır..Bu saatlerin dışında yapılan her lüzümsuz gürültü,asker uğurlaması,düğün konvoyu ya da ne derseniz deyin,edepsizliktir..Gecenin bir yarısı "Sivas size bu gece uyku yoook" diye salya akıtmak,hanzoluktur..Milli bayramları bu kategoriye dahil etmek yanlış..Düğününü,bayramını kutlamak güzeldir,ama edeplice...
__________________
Hani o, babasına ve kavmine, “Ne bu tapınıp durduğunuz heykeller?” demişti.(Enbiya-52)
LaEdri isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar LaEdri'e Teşekkür Ediyor...
Alt 26.08.2012, 20:56   #5
_DuMaN_58
Navigator
 
_DuMaN_58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
_DuMaN_58 Şuan _DuMaN_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 04.02.2016 20:29
Tournaments Won: 3

Üyelik Tarihi: 20.08.2006
Yaş: 34
Mesajlar: 9.619
Tecrübe Puanı: 10 _DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR_DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR_DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR_DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR_DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR_DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR
Standart Cevap: Sivas'ta Emzikli Asker Uğurlama

Düğündü, bayramdı illa ki ses, gürültü olacak. Ben hiç bir düğünde yada asker uğurlamasında üzerime salya akıtan birilerini görmedim. Aşırıya kaçmamak lazım tabi ki ama gürültü ister istemez oluyor.
__________________
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
_DuMaN_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 27.08.2012, 09:14   #6
Abdurrahman 58
Usta Yiğido
 
Abdurrahman 58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Abdurrahman 58 Şuan Abdurrahman 58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 17.06.2016 17:24

Üyelik Tarihi: 15.06.2006
Yaş: 36
Mesajlar: 4.132
Tecrübe Puanı: 1156 Abdurrahman 58 ist jedem bekanntAbdurrahman 58 ist jedem bekanntAbdurrahman 58 ist jedem bekanntAbdurrahman 58 ist jedem bekanntAbdurrahman 58 ist jedem bekanntAbdurrahman 58 ist jedem bekannt
Standart Cevap: Sivas'ta Emzikli Asker Uğurlama

Sen evinde sıcak yatağında rahat rahat uyuyorsan,bu milletin güvenliği için sabahlara dek sınırlarda canı cebinde nöbet tutmaya giden Mehmetçik askere giderkende uykusuz kalacaksın!
Abdurrahman 58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 27.08.2012, 09:15   #7
Abdurrahman 58
Usta Yiğido
 
Abdurrahman 58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Abdurrahman 58 Şuan Abdurrahman 58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 17.06.2016 17:24

Üyelik Tarihi: 15.06.2006
Yaş: 36
Mesajlar: 4.132
Tecrübe Puanı: 1156 Abdurrahman 58 ist jedem bekanntAbdurrahman 58 ist jedem bekanntAbdurrahman 58 ist jedem bekanntAbdurrahman 58 ist jedem bekanntAbdurrahman 58 ist jedem bekanntAbdurrahman 58 ist jedem bekannt
Standart Cevap: Sivas'ta Emzikli Asker Uğurlama

Ayrıca dağdan inme nin alası sen ve senin gibi örf'süz adetsiz kişilerdir.
Abdurrahman 58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 27.08.2012, 10:19   #8
LaEdri
Usta Yiğido
 
LaEdri - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
LaEdri Şuan LaEdri isimli Üye şimdilik offline Konumundadır

Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 6.011
Tecrübe Puanı: 1341 LaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDI
Standart Cevap: Sivas'ta Emzikli Asker Uğurlama

Onlar senin gibi saygısızların örfü,adeti..
__________________
Hani o, babasına ve kavmine, “Ne bu tapınıp durduğunuz heykeller?” demişti.(Enbiya-52)
LaEdri isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 27.08.2012, 10:23   #9
LaEdri
Usta Yiğido
 
LaEdri - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
LaEdri Şuan LaEdri isimli Üye şimdilik offline Konumundadır

Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 6.011
Tecrübe Puanı: 1341 LaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDI
Standart Cevap: Sivas'ta Emzikli Asker Uğurlama

Ramazan'da gecenin 1 buçuğunda başıma davul zurna dikenler de senin gibi zihniyet işte,saygısızlığı,huzursuzluk vermeyi,örf sananalr..
__________________
Hani o, babasına ve kavmine, “Ne bu tapınıp durduğunuz heykeller?” demişti.(Enbiya-52)
LaEdri isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar LaEdri'e Teşekkür Ediyor...
Alt 27.08.2012, 13:08   #10
Abdurrahman 58
Usta Yiğido
 
Abdurrahman 58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Abdurrahman 58 Şuan Abdurrahman 58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 17.06.2016 17:24

Üyelik Tarihi: 15.06.2006
Yaş: 36
Mesajlar: 4.132
Tecrübe Puanı: 1156 Abdurrahman 58 ist jedem bekanntAbdurrahman 58 ist jedem bekanntAbdurrahman 58 ist jedem bekanntAbdurrahman 58 ist jedem bekanntAbdurrahman 58 ist jedem bekanntAbdurrahman 58 ist jedem bekannt
Standart Cevap: Sivas'ta Emzikli Asker Uğurlama

Bu ülke senin saçmalık,saygısızlık dediğin o örfü adeti onur saymıştır kendine.Ramazan davulcusunu,asker uğurlamalar bu ülkede yüzyıllardır oluyor. Kınalı kuzular Çanakkale harbine giderken de kına geceleri düzenlenir askerler coşkuyla uğurlanırdı belki senin deden büyük dedende böyle kıl kıl ortalığa sataşırdı.. aklıma başka bişey gelmiyor.
muhatap olma benimle utanıyorum kendi örf ve adetine saçmalık diyen bir zihniyetle iletişim kurmaktan.
Abdurrahman 58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesaj?n?z? De?i?tirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Açık

Hizli Erisim


WEZ Format +2. ?uan Saat: 11:51.


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.