|
SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
Sivas Belediyesi Sivas Belediyesi Hakkında |
|
Seçenekler | Arama | Stil |
28.05.2012, 22:47 | #1 |
Usta Yiğido
Merkez_Alperen Şuan
Son Aktivite: 11.09.2012 12:23
Üyelik Tarihi: 03.01.2009
Mesajlar: 676
Tecrübe Puanı: 655
|
Sivas'ın gururu:Sivas Belediyesi Çağrı Merkezi
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
Sivas Belediyesi Çağrı Merkezi En Başarılı Çağrı Merkezi Olarak Sunum Yaptı Türkiye'de ilk kez düzenlenen Çağrı Merkezleri Zirvesi'ne davet edilen Sivas Belediyesi Çağrı Merkezi'nin, 40'ın üzerindeki belediye çağrı merkezleri arasında en başarılı belediye çağrı merkezi olarak sunum yaptığı kaydedildi. Türkiye'de ilk kez düzenlenen Çağrı Merkezleri Zirvesi'ne davet edilen Sivas Belediyesi Çağrı Merkezi'nin, 40'ın üzerindeki belediye çağrı merkezleri arasında en başarılı belediye çağrı merkezi olarak sunum yaptığı kaydedildi. Ülke genelinde faaliyet gösteren ulusal markaların, bankaların, bakanlıkların ve belediyelerin çağrı merkezlerinin katılımıyla İstanbul'da gerçekleştirilen Çağrı Merkezleri Zirvesi'nde Sivas Belediyesi Çağrı Merkezi, en başarılı belediye çağrı merkezi örneği olarak sunum yaptı. Sivas Belediyesi Çağrı Merkezi Koordinatörü Kürşad Özkaynar, Çağrı Merkezi kurulmadan önce vatandaşların yaşadığı sıkıntıları raporlar halinde inceleyerek bunların yaşanmaması için çağrı merkezini oluşturduklarını ve bu doğrultu da düzenlemeler ile eğitim sürecini başlattıklarını ifade etti. Özkaynar, Sivas Belediyesi Çağrı Merkezi'nde vatandaşların şikayet, istek ve önerilerinin personel tarafından eksiksiz bir şekilde alınarak ilgili birimlere iletildiğini dile getirerek, "Çağrı Merkezini arayan vatandaşlar, sürece dair gelişmelerden haberdar edilirken kapanmayan çağrılar operatörler tarafından sürekli kontrol edilir ve sorunun çözülmesi için belediye başkanımız adına ilgili başkan yardımcıları ve birim müdürleri aranarak süreci takip eder. Bu yönüyle de Sivas Belediyesi Çağrı Merkezimiz Türkiye'de hiçbir kurumda olmayan takip sisteminin de öncüsüdür." dedi. Zirve sonunda tüm çağrı merkezi yetkilileri, Sivas Belediyesi'nin hizmetiyle ilgili daha detaylı bilgiler alabilmek için Sivas'a geleceklerini ifade etti. [Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...] |
Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 5 Kullanıcı Merkez_Alperen'e Teşekkür Ediyor... |
29.05.2012, 16:41 | #2 |
Usta Yiğido
Merkez_Alperen Şuan
Son Aktivite: 11.09.2012 12:23
Üyelik Tarihi: 03.01.2009
Mesajlar: 676
Tecrübe Puanı: 655
|
Cevap: Sivas'ın gururu:Sivas Belediyesi Çağrı Merkezi
Kürşat Özkaynar ve Çağrı merkezi personelini tebrik ediyoruz.
|
21.03.2013, 11:17 | #3 |
Usta Yiğido
Abdurrahman 58 Şuan
Son Aktivite: 17.06.2016 18:24
Üyelik Tarihi: 15.06.2006
Yaş: 35
Mesajlar: 4.132
Tecrübe Puanı: 1102
|
Cevap: Sivas'ın gururu:Sivas Belediyesi Çağrı Merkezi
Sivas Belediyesi'nin çalışmaları,projeleri ve merak ettiğiniz bilgi almak istediğiniz her türlü konuda 444 58 44 numaralı çağrı merkezinden ve [Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...] adresinden öğrenebilirsiniz.
|
Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|
Benzer Konular | ||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
Atatürk'ün Sivas'ı Ziyaretleri | _DuMaN_58 | Atatürk ve Sivas | 0 | 12.01.2012 10:21 |
Sivas'a iki çağrı merkezi kurulacak | Sivaslilar.Net | Anasayfa Haberler | 7 | 23.03.2011 12:59 |
Çağrı Karabulut - Türkülerimiz (Sivas - Şarkışla) | Bence-58 | Sivas Türküleri | 1 | 04.06.2009 14:10 |
Vekiller Bu İşin Neresinde? | Sivaslilar.Net | Anasayfa Haberler | 12 | 31.03.2009 11:14 |
1 MİLYON İYİ İNSAN ARANIYOR | ABDULLAH DUMAN | Sağlık | 6 | 11.11.2008 15:07 |