|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
| Anasayfa Haberler Sivas Haberler |

![]() |
|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#11 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() arikarinkuchi Şuan
Son Aktivite: 28.09.2015 23:05
Üyelik Tarihi: 01.04.2007
Yaş: 33
Mesajlar: 4.399
Tecrübe Puanı: 1145
![]() ![]() |
helal olsun valla
bize böyle veliler lazım ![]()
__________________
S ivaslıyız Hepimiz.. İ nançlı TüRK Genciyiz V atana Millete Sahip Çıkan A nasına Bacısına Saygı Duyan S ivaslı Yigidolarız Biz..!!! |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() hamitgüneyli Şuan
Son Aktivite: 24.09.2014 21:46
Üyelik Tarihi: 09.01.2008
Yaş: 54
Mesajlar: 772
Tecrübe Puanı: 752
![]() |
tebrik ediyorum hepsini herkesin yapacağı ve yapması gerekende bu
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ABDULLAH DUMAN Şuan
Son Aktivite: 18.01.2016 12:29
Üyelik Tarihi: 09.08.2006
Mesajlar: 3.552
Tecrübe Puanı: 1087
![]() ![]() ![]() |
Aidat ödeme diye birşey okullarda söz konusu değil
__________________
Biz ki, Tunada Abdest Alıp, Viyana Önlerinde Namaz Kılanların Evlatlarıyız ! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() barikat58 Şuan
Son Aktivite: 06.04.2016 17:19
Üyelik Tarihi: 03.01.2007
Mesajlar: 15.450
Tecrübe Puanı: 2257
![]() |
Sanki huzur sitesinin sakinlerinden bahsediliyor
ne aidatı bırakın yaw.bu okullar devletin.vergilerde devletin TRT ye bile faturalarımızdan pay alınıyor.O vergilerden birazda okullara ayırsınlar.ayırsınlarki devletin okulu diyelim.bir laf varya "az yede kendine hizmetçi tut" işte tam onun yeri.yukardakiler az yesinde hademe tutsunlar. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() LaEdri Şuan
Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 6.011
Tecrübe Puanı: 1341
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Aynı duyarlılığı inşallah öğrencileriyle ilgilenme noktasında da gösteriyorlardır..Yoksa bu,tek başına hiç bir şekilde bir duyarlık değildir..
Okula onca zarar verip de 2 lirayı vermeyen velilerin sayısının hiç de az olmadığı aşikarken,aidat vermeyelim,devlet zaten dünya para veriyor yetmiyor mu gibi "galat" yaklaşımlardan da hoşlanmıyorum..
__________________
Hani o, babasına ve kavmine, “Ne bu tapınıp durduğunuz heykeller?” demişti.(Enbiya-52) |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() seva Şuan
Son Aktivite: 31.08.2010 20:51
Üyelik Tarihi: 04.02.2008
Yaş: 41
Mesajlar: 15.375
Tecrübe Puanı: 2232
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Duyarlı velilerimizi kutlarım herşey yavrularımıza aşılaması çok güzel...
__________________
Allahım gönlümde olanı hakkımda hayırlı eyle, Hakkımda hayırlı olana gönlümü razı eyle. [Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...] CANDA ÖZÜR OLMAZ... |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Tecrübeli Yiğido
![]() ![]() ![]() h.a.y. Şuan
Son Aktivite: 30.01.2012 23:26
Üyelik Tarihi: 10.04.2009
Mesajlar: 232
Tecrübe Puanı: 652
![]() |
benim velilerim öğrencisinin durumunu bile sormaya gelmiyor..ben velilerin peşinden koşturuyorum...okulu temizlemeye gelecek kadar duyarlı olsalar elini öperdim heralde onların... veliler okulun temizliğine kadar ilgileniyorlarsa bravo...bu arada yapılan uygulama yanlış...velilerin duyarlı olması doğru..
|
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|