|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
| Anasayfa Haberler Sivas Haberler |

![]() |
|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#11 |
|
Navigator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _DuMaN_58 Şuan
Son Aktivite: 04.02.2016 20:29
Tournaments Won: 3Üyelik Tarihi: 20.08.2006
Yaş: 34
Mesajlar: 9.619
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
destek olmam mı hec
süper lige çıksın diye çok dua ettim ve çıktı |
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Salim58 Şuan
Üyelik Tarihi: 11.05.2009
Yaş: 59
Mesajlar: 59.381
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alıntı:
![]() ![]() Bu tren uçak gibi..
__________________
Asil İnsan İdare Eder, Aciz İnsan Şikayet Eder, Basit İnsan İftira Eder, Dürüst İnsan Sabreder... |
|
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar Salim58'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#13 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() aysima58 Şuan
Son Aktivite: 07.12.2015 00:23
Üyelik Tarihi: 19.03.2010
Mesajlar: 12.478
Tecrübe Puanı: 1842
![]() |
neanlarım karasını beyazını yataklı temiz görünümlü bir trendi bize 22 saatte sivasta olursunuz dediler ama 27 saatte sivasa ulaştıkki tamda ümidimi yitirmiştim sivasa geldiğimizi söyledi kardeşim bir an şok geçirdim sonra aklım başıma geldide indim yoksa erzincana kadar giderdim herhalde
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() sandalli Şuan
Son Aktivite: 21.04.2016 18:58
Üyelik Tarihi: 19.02.2006
Mesajlar: 38.277
Tecrübe Puanı: 4582
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1 Milyon dolar yazilmis haberde. Yanlislik var galiba 1 milyar dolardir bence.
![]()
__________________
Yağmurlar Islanıyor
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() burak5866 Şuan
Son Aktivite: 19.08.2021 15:47
Üyelik Tarihi: 10.12.2008
Yaş: 36
Mesajlar: 2.221
Tecrübe Puanı: 863
![]() |
hep bunun hayalinin bekliyorum ne zaman bitecekse artık.sözde 2012 idi.bende mezun olunca hızlı trenle giderim diyordum ama artık 2015 e çıkardılar ben onada razıyım keşke 2015 de bitse.gerçekten çok büyük mega bir proje buna birde stadyum ve 5 yıldızlı otel eklensin o zaman sivasta dünya kupası bile oynanır.
__________________
gençliğine güvenip vakit çok erken derken belki elveda bile diyemezsin giderken... |
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
| 50 bini aşkın kişi tek yürek oldu: ‘Madımak Müze olmalı’ | abircan | Serbest Kürsü | 114 | 07.09.2009 02:11 |
| 'KADIN GİBİ KADIN' nasıl oluyor ? | diamond | Serbest Kürsü | 4 | 11.04.2009 12:38 |
| Fatih Oldu! | Sivaslilar.Net | Anasayfa Haberler | 48 | 06.02.2009 12:59 |
| PİYASALAR TEPKİLİ | Sivaslilar.Net | Anasayfa Haberler | 14 | 11.12.2008 20:34 |
| 21 Aralık 2012 FOTON KUŞAĞI ETKİSİ ve NİBİRU... | bayatlı kenan58 | Dünya ve Türkiye'den Haberler | 2 | 26.07.2008 11:57 |