|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
| Arşiv Güncelliğini Yitirmiş Konular |

![]() |
|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#1 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() WåñTêd_øØ7 Şuan
Tournaments Won: 2Üyelik Tarihi: 05.02.2008
Mesajlar: 1.335
Tecrübe Puanı: 815
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Messenger bilgisayar kullanıcılarının vazgeçilmez haberleşme araçlarından biri haline geldiği şu günlerde yenilenen yapısı ve arayüzü ile karşımızda.
* Yeni özellik - Kurulum yükleme ekranı Live.com üzerinden paket yükleyici bir uygulama halinde bilgisayarınıza inen dosya yardımıyla bilgisayarınızdaki mevcut Messenger kurulumunu yükseltebiliyor veya baştan yükleyebiliyorsunuz. Windows Live Messenger 8.5`in beta sürümü uzun süre önce internete sızmış ve kullanıcılar tarafından bazı internet siteleri üzerinden programın üretici adresinde yayınlanmamasına rağmen indirilebiliyor ve kullanılabiliyordu. Üreticilerin bu zaman zarfında programın eksiklerini giderdiği ve kullanıcılara arayüz olarak yepyeni bir WLM sürümü hazırladığı ortada. Windows Live Messenger 8.5 son sürümü ise artık yayında ve kurulmaya hazır. En yeni ve en iyi bu WLM sürümünü bilgisayarınıza kurabilir ve sevdiğiniz özelliklerinden yararlanabilirsiniz. Programın Kurulumu: Yazılımın kurulumu Windows Live Installer isimli bir paket yükleyici üzerinden yapılıyor. Bilgisayarınıza indirdiğiniz WLinstaller (2.29MB) isimli dosyayı çalıştırdığınızda size sunulan yükleme seçenekleri ile isteğiniz doğrultusunda Messenger`ın yanında Oturum Açma Yardımcısı, Windows Live Writer, Windows Live Mail, Windows Live Araç Çubuğu ve Windows Live Fotoğraf Galerisi gibi hizmetlerden yararlanmak için bu yazılımlarada sahip olabiliyorsunuz. Sadece Windows Live Messenger 8.5 kurmak istediğinizde WLinstaller uygulaması yaklaşık 17 MB`lık Messenger programını internet üzerinden indiriyor ve kuruyor. Şuan için tek bir kurulum dosyası olarak yayınlanmada bu paket yükleyici kurulumu uzun bir yol ile gerçekleştirsede başarılı bir şekilde tamamlanıyor. İşlemler bittiğinde yanlarında "Bitti" yazısı çıkıyor ve sağ alttaki "Kapat" tuşuna basıp yükleyiciyi kapatıyoruz. Kapandıktan sonra Internet Explorer`da "http://home.live.com" adresini açacaktır. (Bu önemsiz birşeydir.) Sevindirici Önemli Nokta: Messenger Plus ve Çoklu Msn var mı ? WLM 8.1 için kullandığınız Messenger Plus Live(gerçi şu an 4.23.0.276 sürümüyle güncellendi, doğal olarak destekliyor) ve çoklu msn penceresi açma seçenekleri bu sürümde çalışır durumda kalıyor. Bu harika ve önemli bir ayrıntı olarak göze çarpıyor. DOWNLOAD: [Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
__________________
Nefsini baş tacı eden , Dinini hor görür...
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() sivaslıgenç Şuan
Son Aktivite: 20.03.2016 23:42
Üyelik Tarihi: 14.10.2007
Yaş: 34
Mesajlar: 2.527
Tecrübe Puanı: 939
![]() ![]() ![]() |
Yaw wanted sende bu sitenin bilğisayar proğramcısı oldun çıktın he.Neyse bu güzel paylaşımların için teşekkürler.
|
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|