Forum - Ana Sayfa Takvim S?k Sorulan Sorular Arama

Zurück   Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar > Arşiv
SİTE ANA SAYFA Galeri Kayıt ol Yardım Ajanda Oyunlar Bugünki Mesajlar

Arşiv Güncelliğini Yitirmiş Konular



Son 15 Mesaj : Atatürk'ün Çocukluğu'na Ait Hikayeler           »          Şehzade Osman           »          Hatıra defteri           »          Antilop İle Akrebin Dostluğu           »          Karagöz İle Hacivat Konuşmaları 2           »          Sitemizin Ozanları           »          SEVDİM İŞTE....           »          NEFRET ETTİM İŞTE!!!!!           »          AFORİZMALAR (SAÇMALAMLAR)-1           »          SEÇKİNLER/SEÇİLMİŞLER DÜNYASI           »          Hatalarımızdan Dersler Alabilmek Ümidiyle.           »          Araf Suresi 172-173. Ayetler.( Ben Sizin Rabbiniz Değil Miyim)           »          İnancımızı Kullananların Artık Tuzağına Düşmeyelim.           »          ULAŞ-Yapalı           »          TÜRKİYE TÜRKLERİNDİR PAYLAŞIMAZ
Konu Kapatılmıştır
 
Seçenekler Arama Stil
Alt 07.02.2008, 09:27   #1
KAFKASKAR
Yiğido
 
KAFKASKAR - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
KAFKASKAR Şuan KAFKASKAR isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 02.09.2012 15:08

Üyelik Tarihi: 03.12.2007
Yaş: 77
Mesajlar: 175
Tecrübe Puanı: 649 KAFKASKAR FAZLA SÖZE GEREK YOKKAFKASKAR FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart Sigara üreticilerinin ürküten itirafı

Sigara üreticisi şirketlerin yönetici ve avukatlarının dehşet verici
itirafı. Şirketler, 5 yaşından itibaren ilköğretim ve lisedeki gençleri
hedef kitle olarak görüyorlar.


Sigara ve tütün üreticisi yabancı şirketler, hazırladıkları raporlarda
özellikle gençleri hedef müşteri olarak seçtiklerini itiraf ediyorlar.
Sigarayla Savaşanlar Derneği tarafından yapılan açıklamada şirketlerin
pazarlama stratejilerinin, 5 yaşından başlayarak 12-18 yaş grubundaki
gençler üzerine kurulduğu belirtildi. İşte yabancı şirketlerin gençler
üzerine kurdukları pazarlama stratejisi ve itiraf niteliğindeki araştırma
raporları:


Philip Morris: 13-19 yaş bizim için çok önemli


Philip Morris'in Richmond'daki Pazarlama Müdürü Robert B. Seligman'a
Araştırmacı Myron E. Johnston tarafından yollanan rapor (1981): "Bugün 13-19
yaş arasında olanlar, yarın için potansiyel ve sürekli müşteri olacaklardır
ve sigara tiryakilerinin çok büyük bir yüzdesi bu yaşlarda sigaraya
başlamaktadırlar. Kırmızı Marlboro'nun başarısı büyük ölçüde bu yaş
grubundaki müşterilerine bağlıdır. Kırmızı Marlboro büyüme çabası içinde
olan çocukların büyüklük göstergesi haline gelmiştir. 13-19 yaş grubunun
sigara içeme alışkanlığı Philip Morris için çok önemlidir."


Brown & Williamson: Asıl hedefimiz liseliler


Brown & Williamson Sigara Firması'nın avukatı Addison Yeaman'ın, sigara
şekerleri üreten bir fabrikaya yazdığı 1946 tarihli mektupta şu ifadeler yer
alıyor: "Şimdiye kadar, bizim markamızın kullanılıyor olmasından hiçbir
rahatsızlık duymadık. Bizim reklamımız için hiç de kötü değil. Bizim
işimizin temel hedefi lise öğrencileridir."


Çocuklar için ballı sigara üretilmeli


Brown & Wilkinson Araştırma Raporu: "Ergenlik çağındaki çocukların tatlı
sevdikleri bilinen bir gerçektir. Bu durumda sigaralara bal konulması
düşünülebilir."


Lorilard Raporu: "Araştırmalara göre, gençler sigara markası seçimlerini
daha çocukluklarında, beş yaşından itibaren belirliyorlar. Genç sigara
kullanıcılarının bağımlılığı hakkındaki araştırmalar, onların ilk başta
bağımlı olmayacaklarını düşündüklerini, ancak pişman olduklarında ise çoktan
bağımlı olduklarını gösteriyor."


R. J. Reynolds'un 1977-1986 Pazarlama Hedefleri Raporu: "Araştırmalar, 14-18
yaş grubunun giderek artan bir oranda sigara içtiğini göstermektedir. R. J.
Reynolds bu pazarı iyi değerlendirmeli ve bu gruba yönelik yeni bir ürün
piyasaya sürmelidir, böylece endüstrideki payımız uzun bir süre
büyüyecektir."


1975 R. J. Reynolds Raporu: "Camel büyümesini garantiye almak için,
yeniliklere açık olan ve geleceğin sigara işini temsil eden, 14-24 yaş
grubunu hedeflemelidir." Imperial Tobacco: Reklamlar gençlere yönelik
yapılmalı Imperial Tobacco Şirketi'nin Raporu 18 Ekim 1977: "Ergenlik
çağındaki çocuklar, özgürlüklerini bir sembolle ortaya koyma
eğilimindedirler, sigara yetişkinlikle özdeşleştiği için ve yetişkinler
sigarayı çocuklara yasakladığı için, en önemli semboldür. Sigaraya yeni
başlayanların bugün hissettikleri, endüstrinin geleceği için bir
göstergedir, araştırmanın bu bölümüne çok dikkat edilmesi gereklidir. Proje
16 sigara alışkanlığının oluşumuyla ilgili her şeyi öğrenmeyi
hedeflemektedir. Lise öğrencilerinin sigara için bugün düşündükleri
gelecekteki tütün kullanımları için bir öngörüdür. Özellikle 12-13 yaş
grubunun bu konu hakkındaki görüşlerine önem verilmelidir. Ergenlik
çağındakilere yönelik reklamlar yapılmalıdır, bu reklamlar yapaylıktan uzak
ve dürüstçe yapılmalıdır."
KAFKASKAR isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif
Konu Kapatılmıştır


Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesaj?n?z? De?i?tirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı

Hizli Erisim


WEZ Format +2. ?uan Saat: 04:59.


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.