|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
| Anasayfa Haberler Sivas Haberler |

![]() |
|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#1 |
|
Site Habercisi
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sivaslilar.Net Şuan
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.847
Tecrübe Puanı: 977
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Yerel seçimler yaklaşırken partilerde adaylar konusunda ince eğirip sık dokumaya başladı. Kimi partilerde adaylar direkt olarak belirlenirken, kimilerinde ise temayül yoklamaları ile partilinin belediye başkanlarının durumu ile ilgili nabzı tutuldu. İşte bunlardan birisi de hafta sonunda AK Parti’de yaşandı. AK Parti il’in yanı sıra tüm ilçelerde temayül yoklamaları yaptı. AK Parti Genel Merkezinden gelen müfettişler, il ve ilçe binalarında oluşturulan sandıklarla delegelerinin nabzını tuttular. Elbette ki bir parti acısından temayül yoklaması çok önemli. Belediye Başkanının çalışma süresi içerisinde yaptıklarının bu yoklama en büyük göstergesi oluyor. Belediye Başkanı Sami Aydın’da hafta sonunda temayülden geçti. Sandıklar açıldı ve başkanın yaptıklarının göstergesi ortaya çıktı Temayülden çıkan sonuca göre Sivas’ta başarılı hizmetlere imza atan Belediye Başkanı Sami Aydın, sandıktan çıkan sonuçlara göre yüzde 78lik bir oy oranı ile herkesin takdirini kazandığını bir kez daha ortaya koydu. Şimdi gözler AK Parti Genel Merkezine çevrildi. Başbakan Recep Tayyip Erdoğan karar verecek. Bir süre önce katıldığı toplantılarda “ Gidin Sivas’ı görün. Belediye Başkanlığı ve çalışma nasıl olur, Gidin Sivas’ı görün “ diye seslenen Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın rotasının elbette Sami Aydın’dan taraf olacağına kesin gözüyle bakılırken, Temayülün ardından görüşlerini aldığımız Belediye Başkanı Sami Aydın “ Temayül yoklamasıyla ilgili hiçbir endişem yoktur. Yaptıklarımız ortada. Ben kişilerin değil Sivas’ın belediye başkanıyım. Sivas her şeyin en güzeline, en iyisine layık. Modern belediyecilik hizmetleri ile Sivas ve Sivaslıya hizmette sınır tanımadık, tanımayacağız“ dedi. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() LaEdri Şuan
Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 6.011
Tecrübe Puanı: 1342
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Partisini sevmesem de adamın hakkını vermek lazım.Çok iyi çalışıyor.Başkanlık onun hakkı.Zaten aday olursa en az yüzde 65_75 arası bir oy oranı bekliyorum ben.
__________________
Hani o, babasına ve kavmine, “Ne bu tapınıp durduğunuz heykeller?” demişti.(Enbiya-52) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Yasaklı
EyüphanAydın Şuan
Son Aktivite: 22.05.2010 11:45
Üyelik Tarihi: 25.01.2008
Yaş: 33
Mesajlar: 9.219
Tecrübe Puanı: 0
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Benim görüşüm Sivas'a kim daha iyi hizmet edicekse o gelsin,Şu anda Sami Aydın Sivas'a büyük katkılar sağlamıştır.
İnşallah bu şeçimlerdede o kazanır. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() seva Şuan
Son Aktivite: 31.08.2010 20:51
Üyelik Tarihi: 04.02.2008
Yaş: 41
Mesajlar: 15.375
Tecrübe Puanı: 2232
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
iyi olan hakkıyla kazansın derim...
__________________
Allahım gönlümde olanı hakkımda hayırlı eyle, Hakkımda hayırlı olana gönlümü razı eyle. [Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...] CANDA ÖZÜR OLMAZ... |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() eyuphulagu Şuan
Son Aktivite: 29.01.2015 20:16
Üyelik Tarihi: 09.07.2008
Mesajlar: 527
Tecrübe Puanı: 709
![]() |
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Yeni Yiğido
![]() esmerdursun Şuan
Son Aktivite: 09.11.2009 09:56
Üyelik Tarihi: 21.11.2008
Mesajlar: 22
Tecrübe Puanı: 0
![]() |
Gerçekende sivas belediyesi göğsümümzü kabartıyor başkana teşkür ediyorum
yeni hedeflerinde başarılar diliyorum. Allah doğru çalışanın yanındadır. Buradan bir anımı örnek olarak anlatmadan geçemiyeceğim.Ankarada köyümüz koopertifi işi için Tarım Bakanlığına gitmem lazımdı yanımdada saygıdeger bir belde başkanı vardı mecburen taksi ile gittik ben fazla gitmediğimden önceki yıllara kıyasla ankarayı daha gelişmiş tam bir avrupa şehrinden farkı kalmamış bir güzellikte hata birçok yerlerden daha güzel olarak hayranlıkla ve böyle giderse hayallerin başkenti olur diye düşünürken taksici düşüncelerimin farkına varmışcasına Yahu arkadaş ben bu başkanı ve partisini sevmem ama gel görki oylarımızı zorunan alıyo bizden dedi .Nasıl? diye sordum görüyorsun değişimi Allah için,hakkını vermemiz mutlaka gerekli dedi işte o zaman bu başkanın yıllardırAnkara gibi bir yerde nasıl tutunduğunu anladım anladımki güneş balçıkla sıvanmaz derlerken doğru demişler demekki artık Türkiye isime değil iş yapana değer veriyor. Sayın başkan eğer sizde bu kriterleri yerine getirmişseniz zannetmeyinki sivas halkı Ankara halkı gibi düşünmez artık devir hizmeti takdir etme devridir hizmet alan memnunsa herşey tamamdır. Hizmetinizin reklam edilmesine hiç luzümda yok bildiğim kadarıyla beediyenin yaptığı hizmetler en şeffaf hizmetlerdendir alenidir gerisi vatandaşın takdirine kalmıştır. Buradan tüm siavas genelinde başkan adaylarına başarılar diliyorum hak eden doğru olan kazansın kazanan sivasımız olsun. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Yiğido
![]() ![]() Efe Cemil Şeker Şuan
Son Aktivite: 09.10.2009 12:25
Üyelik Tarihi: 11.12.2007
Yaş: 47
Mesajlar: 120
Tecrübe Puanı: 690
![]() |
Ak Parti Teşkilatı Aydın'ı Başarısız Buldu !
Hafta sonunda yapılan Mevcut Belediye Başkanı Sami Aydın'la yola devam mı yok sa tamam mı şeklinde AKP İl yönetimi, ilçe yönetimi, kadın kolları, gençlik kolları, Bele diye Encümeni ve İl Daimi encümeninin oy kullandığı temayül yoklaması ile ilgili sonuçlar Sivas il teşkilatından aldığımız bilgilere göre sonuçlandı. Yapılan temayül sonucunda Belediye Başkanı Sami Aydın'la tamam kararı çıktı. Alınan bilgiye göre Aydın için yapılan oylama sonrasında % 28 başarılı çıkarken % 72 başarısız çıktı. Şimdi gözler AKP Genel Başkanı ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın verece ği karara çevrildi. AKP İl Başkanı Zeki Kılıç'ın temayül sonrası Ankara'daki görüşmelerinin nasıl sonuçlanacağı merak konusu...
__________________
Ne Anlattığınız Değil,Karşınızdakinin Ne Anladığı Önemlidir. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Abdurrahman 58 Şuan
Son Aktivite: 17.06.2016 17:24
Üyelik Tarihi: 15.06.2006
Yaş: 36
Mesajlar: 4.132
Tecrübe Puanı: 1156
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bu sene Büyük birlik partisi geçmiş yılların acısını çıkarıp Merkez ve ilçe belediyelerinde hakettiği yere gelecektir.Hele hele Sami aydın aday olmazsa BBP %80 i bile bulabilir.
__________________
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...] EZAN DİNMEZ DİYEN,BAYRAK İNMEZ DİYEN,ŞEHİT ÖLMEZ DİYEN BİRİLERİ VAR ...!!! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() yerliturkuaz Şuan
Son Aktivite: 28.03.2012 10:23
Üyelik Tarihi: 05.09.2008
Yaş: 41
Mesajlar: 2.017
Tecrübe Puanı: 866
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her ne kadar İstanbul'da olsam Başkanımız sivas'a yapılan yatırımların bir çoğu kendisi tarafından gerçekleştirilmiştir. Bu konuda tebri kederim fakat diğer konularda ne yaptı bunu bilsek başka yorumlarda yapabilirdik...
__________________
Zamanını en iyi değerlendiren zaman benim diyendir...
Sevmek yürek işidir yüreğin yoksa sen niye yaşıyorsun? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() hamitgüneyli Şuan
Son Aktivite: 24.09.2014 21:46
Üyelik Tarihi: 09.01.2008
Yaş: 54
Mesajlar: 772
Tecrübe Puanı: 752
![]() |
5 yıldır sivasa gitmemiştim taki bu geçen kurban bayramınakadar çok güzel şeyler yapılmış sivasta inanın hayranlıkla gezdim oraları her yer çok güzel olmuş emeği geçen herkese çok teşekkür ederim burda önemli olan parti deyil çalışan adam lazım bu nedenle bende başkanı desdekliyorum
|
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|