|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
| Serbest Kürsü Serbest Konular |

![]() |
|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#1 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() barikat58 Şuan
Son Aktivite: 06.04.2016 17:19
Üyelik Tarihi: 03.01.2007
Mesajlar: 15.450
Tecrübe Puanı: 2257
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() sibelYILMAZ Şuan
Son Aktivite: 05.09.2014 09:55
Üyelik Tarihi: 13.12.2007
Yaş: 37
Mesajlar: 2.927
Tecrübe Puanı: 974
![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() zeki başkan !!!!! güzeldi sağolasın.....
__________________
"Çöplüğe attılarda mukaddes emaneti, Hak bellettiler Hakka en büyük ihaneti." |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ABDULLAH DUMAN Şuan
Son Aktivite: 18.01.2016 12:29
Üyelik Tarihi: 09.08.2006
Mesajlar: 3.552
Tecrübe Puanı: 1087
![]() ![]() ![]() |
Güzel olmuş emeğine sağlık.........
__________________
Biz ki, Tunada Abdest Alıp, Viyana Önlerinde Namaz Kılanların Evlatlarıyız ! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() deniz kızı Şuan
Son Aktivite: 08.10.2009 07:57
Üyelik Tarihi: 23.02.2009
Mesajlar: 1.922
Tecrübe Puanı: 826
![]() |
çok güzel emeğine sağlık........................ ..
__________________
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...] HEPSİM BENİM
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Yiğido
![]() ![]() ZALIM_58 Şuan
Son Aktivite: 27.12.2011 18:32
Üyelik Tarihi: 03.06.2006
Yaş: 41
Mesajlar: 150
Tecrübe Puanı: 748
![]() |
HARİKA OLMUŞ EMEGİNE SAGLIK
__________________
BEN TÜRK' ÜM TÜRK MUHSİNSİZ OLMAZ BEN TÜRK 'ÜM TÜRK BAŞBUGSUZ OLMAZ BEN TÜRK' ÜM TÜRK SİVAS' SIZ OLMAZ |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() altuntas58 Şuan
Son Aktivite: 11.10.2012 20:24
Üyelik Tarihi: 29.08.2006
Yaş: 72
Mesajlar: 38.469
Tecrübe Puanı: 4582
![]() |
Harika bir fıkra emeğine sağlık ![]() ![]() ![]()
__________________
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Yeni Yiğido
![]() çilekeş Şuan
Son Aktivite: 23.09.2009 15:15
Üyelik Tarihi: 18.02.2009
Mesajlar: 43
Tecrübe Puanı: 638
![]() |
puhahahah helal bea
![]() |
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
| Yolcu Treni İle Yük Treni Çarpıştı | Sivaslilar.Net | Anasayfa Haberler | 2 | 01.01.2009 22:31 |
| "KEYFİ OLARAK YOLCU ALMIYORLAR" | AhMeTTuRaN90 | Haberler | 2 | 16.10.2008 11:09 |
| BERAT.DEMİR'İ İSTANBUL'A YOLCU EDİYORUZ | yakamozz | Arşiv | 2 | 23.07.2008 18:55 |
| Yolcu otobüsü devrildi: 17 yaralı | _DuMaN_58 | Haberler | 0 | 15.05.2008 19:02 |
| PARAŞÜT GÖSTERİSİ | Sivaslilar.Net | Anasayfa Haberler | 1 | 30.07.2007 00:38 |