Forum - Ana Sayfa Takvim S?k Sorulan Sorular Arama

Zurück   Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar > Haberler > Anasayfa Haberler
SİTE ANA SAYFA Galeri Kayıt ol Yardım Ajanda Oyunlar Bugünki Mesajlar

Anasayfa Haberler Sivas Haberler



Son 15 Mesaj : Hatıra defteri           »          Sitemizin Ozanları           »          Hangi Model Cep Telefonu?           »          Atatürk'ün Çocukluğu'na Ait Hikayeler           »          Şehzade Osman           »          Antilop İle Akrebin Dostluğu           »          Karagöz İle Hacivat Konuşmaları 2           »          SEVDİM İŞTE....           »          NEFRET ETTİM İŞTE!!!!!           »          AFORİZMALAR (SAÇMALAMLAR)-1           »          SEÇKİNLER/SEÇİLMİŞLER DÜNYASI           »          Hatalarımızdan Dersler Alabilmek Ümidiyle.           »          Araf Suresi 172-173. Ayetler.( Ben Sizin Rabbiniz Değil Miyim)           »          İnancımızı Kullananların Artık Tuzağına Düşmeyelim.           »          ULAŞ-Yapalı
Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil
Alt 30.04.2009, 23:46   #1
Sivaslilar.Net
Site Habercisi
NO AVATAR
 
Sivaslilar.Net Şuan Sivaslilar.Net isimli Üye şimdilik offline Konumundadır

Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.847
Tecrübe Puanı: 977 Sivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz sein
Standart Duyarlı Veliler



Sadece bir yardımcı hizmetlinin görev yaptığı Toki Şehit Uzman Çavuş Bahattin Erturhan İlköğretim Okulu’nda, öğrenci velileri temizlik yapıyor.

Ayda bir okul idaresi ve okul aile birliği üyeleriyle bir araya gelen öğrenci velileri, okulu baştan aşağı temizliyor. Toki Şehit Uzman Çavuş Bahattin Erturhan İlköğretim Okulu, başlattığı bu örnek uygulama ile Sağlık Bakanlığı ve Milli Eğitim Bakanlığı tarafından ortaklaşa düzenlenen ‘Beyaz Bayrak’ uygulamasına başvurdu.


Yapılan denetim sonucu temizliğe özen gösteren Toki Şehit Uzman Çavuş Bahattin Erturhan İlköğretim Okulu’na ‘Beyaz Bayrak’ verildi. Öğrenci velileri ve okul idarecilerinin üstün gayretleri sonucu Beyaz Bayrak almaya hak kazanan İlköğretim Okulunun Müdürü Tuncay Çaycı, öğrencilerin daha temiz ve sağlıklı bir ortamda ders işleyebilmeleri için gönüllü velilerle birlikte her ay okulu temizlediklerini söyledi.
Okullarının çok büyük olduğunu ve taşımalı öğrencilerinin de bulunduğunu belirten Okul Müdürü Tuncay Çayçı, bir yardımcı hizmetlinin tüm işleri yetiştiremediğini, bu yüzden böyle bir çalışmaya ihtiyaç duyduklarını söyledi.


Müdür Yardımcısı Ramazan Baker ise bu çalışmayı düzenli bir sıraya koyarak velilerle birlikte çalıştıklarını, çalışmadan herkesin memnun olduğunu ve aldıkları Beyaz Bayrak’ta bu çalışmanın büyük katkısının olduğunu belirtti.
Sivaslilar.Net isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 30.04.2009, 23:58   #2
besyo_cu
Usta Yiğido
 
besyo_cu - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
besyo_cu Şuan besyo_cu isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 30.11.2015 22:13

Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 2.884
Tecrübe Puanı: 1061 besyo_cu SITEMIZE IŞIK ŞACIYORbesyo_cu SITEMIZE IŞIK ŞACIYORbesyo_cu SITEMIZE IŞIK ŞACIYORbesyo_cu SITEMIZE IŞIK ŞACIYORbesyo_cu SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR
Standart Cevap: Duyarlı Veliler

Gümüşhane'nin bir köyünde de ben temizlemiştim okulu o günler geldi aklıma. Duyarlı velilerimizi kutlarım herşey yavrularımız için...
__________________
www.sivasspor.com
besyo_cu isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 01.05.2009, 00:05   #3
h.a.y.
Tecrübeli Yiğido
 
h.a.y. - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
h.a.y. Şuan h.a.y. isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 30.01.2012 23:26

Üyelik Tarihi: 10.04.2009
Mesajlar: 232
Tecrübe Puanı: 652 h.a.y. FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Duyarlı Veliler

benim şehrimin insanına da bu yakışır ama bu şekilde değil....şube müdürlerine şeflere verilen ek dersler yerine birer musdahdem görevlendilebilinir...
h.a.y. isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 01.05.2009, 00:10   #4
altuntas58
Usta Yiğido
 
altuntas58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
altuntas58 Şuan altuntas58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 11.10.2012 20:24

Üyelik Tarihi: 29.08.2006
Yaş: 72
Mesajlar: 38.469
Tecrübe Puanı: 4582 altuntas58 isimli Üye Tecrübe Puan?n?zını Kapatmıştır.
Standart Cevap: Duyarlı Veliler

Duyarlı velilerimize ve okul idaresine bu duyarlı hareketlerinden dolayı kutlarım
__________________
altuntas58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 01.05.2009, 00:19   #5
metin 07
Yiğido
 
metin 07 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
metin 07 Şuan metin 07 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 31.08.2010 16:45

Üyelik Tarihi: 30.04.2009
Mesajlar: 65
Tecrübe Puanı: 633 metin 07 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Duyarlı Veliler

eğer gerçekten duyarlı velilerse aydatı biraz artırıp bi hademe tutabilirler...
__________________
metin 07 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 01.05.2009, 00:28   #6
besyo_cu
Usta Yiğido
 
besyo_cu - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
besyo_cu Şuan besyo_cu isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 30.11.2015 22:13

Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 2.884
Tecrübe Puanı: 1061 besyo_cu SITEMIZE IŞIK ŞACIYORbesyo_cu SITEMIZE IŞIK ŞACIYORbesyo_cu SITEMIZE IŞIK ŞACIYORbesyo_cu SITEMIZE IŞIK ŞACIYORbesyo_cu SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR
Standart Cevap: Duyarlı Veliler

Alıntı:
metin 07 Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster
eğer gerçekten duyarlı velilerse aydatı biraz artırıp bi hademe tutabilirler...

Onlar duyarlı olduklarını gösterip ellerinde gelen yardımı yapıyorlar. Sende daha duyarlı oldugunu gösterip okula bağış yapabilirsin ?
__________________
www.sivasspor.com
besyo_cu isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 01.05.2009, 00:32   #7
eyuphulagu
Usta Yiğido
NO AVATAR
 
eyuphulagu Şuan eyuphulagu isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 29.01.2015 20:16

Üyelik Tarihi: 09.07.2008
Mesajlar: 527
Tecrübe Puanı: 709 eyuphulagu FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Duyarlı Veliler

Alıntı:
metin 07 Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster
eğer gerçekten duyarlı velilerse aydatı biraz artırıp bi hademe tutabilirler...
Sevgili arkadaşım okulun bulunduğu yerdeki toki konutları fakirler için yaptırılan konutlardır.Bu insanlar zaten tokiye olan aidatlarını bile zar zor ödüyorlar,aidatı artırırsan onları daha da zor durumda bırakmış olursun.Burada iş devlete düşüyor.En kısa bir zamanda buraya 1veya 2 tane hizmetlinin ataması yapılmalıdır.
eyuphulagu isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 01.05.2009, 17:39   #8
kronik
Alt Forum Yöneticisi
NO AVATAR
 
kronik Şuan kronik isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 14.12.2020 17:41

Üyelik Tarihi: 01.05.2008
Mesajlar: 7.292
Tecrübe Puanı: 1418 kronik kann auf vieles stolz seinkronik kann auf vieles stolz seinkronik kann auf vieles stolz seinkronik kann auf vieles stolz seinkronik kann auf vieles stolz seinkronik kann auf vieles stolz seinkronik kann auf vieles stolz seinkronik kann auf vieles stolz seinkronik kann auf vieles stolz seinkronik kann auf vieles stolz sein
Standart Cevap: Duyarlı Veliler

yılda 2 kez birinci ve ikinci dönem olmak üzere çok cüzi bir miktar yardımda bulunmayan bulunmak istemeyen insanlar o kadar çok ki bende okul aile birliğindenim kimi insanlar varki bire 2 şer lira taksit taksit bağışda bulunuyor kimileri ise bileklerinden kollarına kadar bilezikle geziyor ve pişkin pişkin hiç bir katkıda bulunmadan ortada geziyor ama ağızları açıldımmı her türlü sosyal etkinliklerde okulun yetersizliklerini ulu orta dile getirmekten geri kalmıyor fakir insan fakirliğini dile getiremez kolay kolay . onurludur
emeği ile okul idaresine katkıda bulunmaları ise takdire şayan bir davranış ve dayanışma örneği emeği geçen katkıda bulunan bütün velileri tebrik ederim
__________________
ummadıklarım adam olurken, adam dediklerim insan bile olamamış!
kronik isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 01.05.2009, 18:25   #9
sandalli
Usta Yiğido
 
sandalli - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
sandalli Şuan sandalli isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 21.04.2016 18:58

Üyelik Tarihi: 19.02.2006
Mesajlar: 38.277
Tecrübe Puanı: 4582 sandalli ist jedem bekanntsandalli ist jedem bekanntsandalli ist jedem bekanntsandalli ist jedem bekanntsandalli ist jedem bekanntsandalli ist jedem bekannt
Standart Cevap: Duyarlı Veliler

Benim iki tane çocuğum okula gidiyor, ne okul benden birşey ister nede ben okuldan. Bu işleri yapmak devletin görevidir, boşuna mı baba dedik biz bu devlete, ya babalığını bileceksin yada bizi rahat bırakacaksın. Ben lise yıllarında sınıfımızı temizlemek için baskı yaptıklarını hatırlıyorum. Hademe yetersiz diye bize temizlik yaptırıyorlardı ve tabii ki hademelere iş kalamyınca onlarda çayla vakit geçirdiler. Öğrencinin görevi sınıfını ve okulunu temiz tutmaktır, kirlenmişse temizlemek ne öğrencinin, nede velisinin görevidir. Bağışta ne demek, devlet kurumuna bağış mı olur? Aldıkları vergi yetmiyor mu? Bağış yoksul insanlara yapılmalı, devlet kurumlarına değil, yoksul öğrencilere yardım yapmak gerekir. Yani bence.
__________________
Yağmurlar Islanıyor
sandalli isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 01.05.2009, 19:27   #10
LaEdri
Usta Yiğido
 
LaEdri - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
LaEdri Şuan LaEdri isimli Üye şimdilik offline Konumundadır

Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 6.011
Tecrübe Puanı: 1341 LaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDI
Standart Cevap: Duyarlı Veliler

Alıntı:
sandalli Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster
Benim iki tane çocuğum okula gidiyor, ne okul benden birşey ister nede ben okuldan. Bu işleri yapmak devletin görevidir, boşuna mı baba dedik biz bu devlete, ya babalığını bileceksin yada bizi rahat bırakacaksın. Ben lise yıllarında sınıfımızı temizlemek için baskı yaptıklarını hatırlıyorum. Hademe yetersiz diye bize temizlik yaptırıyorlardı ve tabii ki hademelere iş kalamyınca onlarda çayla vakit geçirdiler. Öğrencinin görevi sınıfını ve okulunu temiz tutmaktır, kirlenmişse temizlemek ne öğrencinin, nede velisinin görevidir. Bağışta ne demek, devlet kurumuna bağış mı olur? Aldıkları vergi yetmiyor mu? Bağış yoksul insanlara yapılmalı, devlet kurumlarına değil, yoksul öğrencilere yardım yapmak gerekir. Yani bence.
Almanya'dan böyle gözüküyor demek ki!
__________________
Hani o, babasına ve kavmine, “Ne bu tapınıp durduğunuz heykeller?” demişti.(Enbiya-52)
LaEdri isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 2 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 2 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesaj?n?z? De?i?tirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Açık

Hizli Erisim


WEZ Format +2. ?uan Saat: 00:43.


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.