|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
| Anasayfa Haberler Sivas Haberler |

![]() |
|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#1 |
|
Site Habercisi
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sivaslilar.Net Şuan
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.847
Tecrübe Puanı: 977
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sadece bir yardımcı hizmetlinin görev yaptığı Toki Şehit Uzman Çavuş Bahattin Erturhan İlköğretim Okulu’nda, öğrenci velileri temizlik yapıyor. Ayda bir okul idaresi ve okul aile birliği üyeleriyle bir araya gelen öğrenci velileri, okulu baştan aşağı temizliyor. Toki Şehit Uzman Çavuş Bahattin Erturhan İlköğretim Okulu, başlattığı bu örnek uygulama ile Sağlık Bakanlığı ve Milli Eğitim Bakanlığı tarafından ortaklaşa düzenlenen ‘Beyaz Bayrak’ uygulamasına başvurdu. Yapılan denetim sonucu temizliğe özen gösteren Toki Şehit Uzman Çavuş Bahattin Erturhan İlköğretim Okulu’na ‘Beyaz Bayrak’ verildi. Öğrenci velileri ve okul idarecilerinin üstün gayretleri sonucu Beyaz Bayrak almaya hak kazanan İlköğretim Okulunun Müdürü Tuncay Çaycı, öğrencilerin daha temiz ve sağlıklı bir ortamda ders işleyebilmeleri için gönüllü velilerle birlikte her ay okulu temizlediklerini söyledi. Okullarının çok büyük olduğunu ve taşımalı öğrencilerinin de bulunduğunu belirten Okul Müdürü Tuncay Çayçı, bir yardımcı hizmetlinin tüm işleri yetiştiremediğini, bu yüzden böyle bir çalışmaya ihtiyaç duyduklarını söyledi. Müdür Yardımcısı Ramazan Baker ise bu çalışmayı düzenli bir sıraya koyarak velilerle birlikte çalıştıklarını, çalışmadan herkesin memnun olduğunu ve aldıkları Beyaz Bayrak’ta bu çalışmanın büyük katkısının olduğunu belirtti. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() besyo_cu Şuan
Son Aktivite: 30.11.2015 22:13
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 2.884
Tecrübe Puanı: 1061
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gümüşhane'nin bir köyünde de ben temizlemiştim okulu
o günler geldi aklıma. Duyarlı velilerimizi kutlarım herşey yavrularımız için...
__________________
www.sivasspor.com |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tecrübeli Yiğido
![]() ![]() ![]() h.a.y. Şuan
Son Aktivite: 30.01.2012 23:26
Üyelik Tarihi: 10.04.2009
Mesajlar: 232
Tecrübe Puanı: 652
![]() |
benim şehrimin insanına da bu yakışır ama bu şekilde değil....şube müdürlerine şeflere verilen ek dersler yerine birer musdahdem görevlendilebilinir...
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() altuntas58 Şuan
Son Aktivite: 11.10.2012 20:24
Üyelik Tarihi: 29.08.2006
Yaş: 72
Mesajlar: 38.469
Tecrübe Puanı: 4582
![]() |
Duyarlı velilerimize ve okul idaresine bu duyarlı hareketlerinden dolayı kutlarım
__________________
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Yiğido
![]() ![]() metin 07 Şuan
Son Aktivite: 31.08.2010 16:45
Üyelik Tarihi: 30.04.2009
Mesajlar: 65
Tecrübe Puanı: 633
![]() |
eğer gerçekten duyarlı velilerse aydatı biraz artırıp bi hademe tutabilirler...
__________________
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() besyo_cu Şuan
Son Aktivite: 30.11.2015 22:13
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 2.884
Tecrübe Puanı: 1061
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alıntı:
Onlar duyarlı olduklarını gösterip ellerinde gelen yardımı yapıyorlar. Sende daha duyarlı oldugunu gösterip okula bağış yapabilirsin ?
__________________
www.sivasspor.com |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() eyuphulagu Şuan
Son Aktivite: 29.01.2015 20:16
Üyelik Tarihi: 09.07.2008
Mesajlar: 527
Tecrübe Puanı: 709
![]() |
Sevgili arkadaşım okulun bulunduğu yerdeki toki konutları fakirler için yaptırılan konutlardır.Bu insanlar zaten tokiye olan aidatlarını bile zar zor ödüyorlar,aidatı artırırsan onları daha da zor durumda bırakmış olursun.Burada iş devlete düşüyor.En kısa bir zamanda buraya 1veya 2 tane hizmetlinin ataması yapılmalıdır.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Alt Forum Yöneticisi
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() kronik Şuan
Son Aktivite: 14.12.2020 17:41
Üyelik Tarihi: 01.05.2008
Mesajlar: 7.292
Tecrübe Puanı: 1418
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
yılda 2 kez birinci ve ikinci dönem olmak üzere çok cüzi bir miktar yardımda bulunmayan bulunmak istemeyen insanlar o kadar çok ki bende okul aile birliğindenim kimi insanlar varki bire 2 şer lira taksit taksit bağışda bulunuyor kimileri ise bileklerinden kollarına kadar bilezikle geziyor ve pişkin pişkin hiç bir katkıda bulunmadan ortada geziyor ama ağızları açıldımmı her türlü sosyal etkinliklerde okulun yetersizliklerini ulu orta dile getirmekten geri kalmıyor fakir insan fakirliğini dile getiremez kolay kolay . onurludur
emeği ile okul idaresine katkıda bulunmaları ise takdire şayan bir davranış ve dayanışma örneği emeği geçen katkıda bulunan bütün velileri tebrik ederim
__________________
ummadıklarım adam olurken, adam dediklerim insan bile olamamış! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() sandalli Şuan
Son Aktivite: 21.04.2016 18:58
Üyelik Tarihi: 19.02.2006
Mesajlar: 38.277
Tecrübe Puanı: 4582
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Benim iki tane çocuğum okula gidiyor, ne okul benden birşey ister nede ben okuldan. Bu işleri yapmak devletin görevidir, boşuna mı baba dedik biz bu devlete, ya babalığını bileceksin yada bizi rahat bırakacaksın. Ben lise yıllarında sınıfımızı temizlemek için baskı yaptıklarını hatırlıyorum. Hademe yetersiz diye bize temizlik yaptırıyorlardı ve tabii ki hademelere iş kalamyınca onlarda çayla vakit geçirdiler. Öğrencinin görevi sınıfını ve okulunu temiz tutmaktır, kirlenmişse temizlemek ne öğrencinin, nede velisinin görevidir. Bağışta ne demek, devlet kurumuna bağış mı olur? Aldıkları vergi yetmiyor mu? Bağış yoksul insanlara yapılmalı, devlet kurumlarına değil, yoksul öğrencilere yardım yapmak gerekir. Yani bence.
__________________
Yağmurlar Islanıyor
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() LaEdri Şuan
Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 6.011
Tecrübe Puanı: 1341
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alıntı:
![]() ![]()
__________________
Hani o, babasına ve kavmine, “Ne bu tapınıp durduğunuz heykeller?” demişti.(Enbiya-52) |
|
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 2 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 2 Misafir) | |
|
|