|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
| Teknoloji Haberleri Teknolojiye dair haberler burada |

![]() |
|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#1 |
|
Navigator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _DuMaN_58 Şuan
Son Aktivite: 04.02.2016 20:29
Tournaments Won: 3Üyelik Tarihi: 20.08.2006
Yaş: 34
Mesajlar: 9.619
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Live Messenger servisi eski sürümü ile çalışmayacak. Yeni güncelleme bir çok güvenlik açığını kapatıyor. Kullanıcılar yep yeni bir arayüz ile karşı karşıya kalıyor. Microsoft, Live Messenger kullanıcılarını yeni sürüme güncelleme yapmaları için baskı yapıyor. Özellikle Live Messenger 8.0, 8,5 ve 14 adlı sürümler bir an önce 14.0.80.89'a yükseltilmesi gerekiyor. Bu yeni sürüm önceki sürümlerde yer alan birçok güvenlik açığını kapatması için büyük önem taşıyor. ![]() Microsoft'un bu uyarısını birçok kişi aldırış etmiyor. Fakat 8.0 ve 8.5 sürümünü kullanan kişiler Eylül'ün ortasına kadar yeni sürüme geçmeleri gerekiyor. 14.0 sürümüne sahip olan kullanıcılar da Ekim'in sonuna kadar süre tanınmış. Yeni sürüme geçmeyen kullanıcılar bu tarihlerden sonra Live Messenger'i kullanamayacaklar. |
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
| Bu illerde zorunlu eğitim 9 yıl | HARBİKIZ | Dünya ve Türkiye'den Haberler | 2 | 10.06.2009 10:43 |
| 50 ALEVİ DERNEĞİNDEN ÇAĞRI | Sivaslilar.Net | Haberler | 88 | 22.11.2008 14:00 |
| Microsoft gerçekten para mı dağıtıyor | Sweetgirl | Teknoloji Haberleri | 4 | 16.10.2008 11:24 |
| Windows Live Messenger 8.5 TR FULL | WåñTêd_øØ7 | Arşiv | 1 | 06.02.2008 16:26 |