|
|
#41 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Abdurrahman 58 Şuan
Son Aktivite: 17.06.2016 17:24
Üyelik Tarihi: 15.06.2006
Yaş: 36
Mesajlar: 4.132
Tecrübe Puanı: 1156
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar Abdurrahman 58'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#42 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() sandalli Şuan
Son Aktivite: 21.04.2016 18:58
Üyelik Tarihi: 19.02.2006
Mesajlar: 38.277
Tecrübe Puanı: 4582
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
__________________
Yağmurlar Islanıyor
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() LaEdri Şuan
Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 6.011
Tecrübe Puanı: 1342
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alıntı:
İşte bu sözleri tarihin derinliklerine gömülecek. Tek kaygıları budur.Anadolu insanının bilinçlenmesi,artık gözünü açması,kendimi ezdirmem demesi.referandumda evetçıksın ülkeyi terkederim diyen kılıksızlar da vardı.Ne oldu neden gitmediler?Zerre kadar sanatçıysan,zerre kadar sanatçı ruhun varsa gideydin..
__________________
Hani o, babasına ve kavmine, “Ne bu tapınıp durduğunuz heykeller?” demişti.(Enbiya-52) |
|
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar LaEdri'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#44 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Alibaba58 Şuan
Son Aktivite: 11.06.2013 12:44
Üyelik Tarihi: 25.10.2007
Yaş: 45
Mesajlar: 3.139
Tecrübe Puanı: 998
![]() ![]() |
Alıntı:
|
|
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 3 Kullanıcı Alibaba58'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#45 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Alibaba58 Şuan
Son Aktivite: 11.06.2013 12:44
Üyelik Tarihi: 25.10.2007
Yaş: 45
Mesajlar: 3.139
Tecrübe Puanı: 998
![]() ![]() |
|
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 2 Kullanıcı Alibaba58'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#46 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() OSMAN ECE Şuan
Son Aktivite: 21.01.2018 14:36
Üyelik Tarihi: 10.02.2009
Mesajlar: 27.526
Tecrübe Puanı: 3387
![]() |
Alıntı:
bu sitede 70 binin üzerinde üye var geçen sene aktif üye sayısı yüzü aşkındı fakat hiç yok yere bu tartışmalar kırıcı yorumlar ağır eleştiriler bir çok üyemizi tedirgin etti bir çok üye çıktı çoğuda girmiyor çünkü girdiğine pişman oluyor halbuki bir birimizi kırıp dökenece daha nazik kırmadan herkes yorumunu yapsa güzel olmazmı sayın alibaba her kesime rica ediyorum lütven kırıcı olmayalım sivaslıyız canız kardeşiz siz kendi siyasi görüşünüze övgüler yağdırın diyer görüşte olan arkadaşlarda kendi görüşüne övgüler yapsın her iki tarafa düşende bunu hoş görü ile karşılamasıdır saygılar |
|
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 3 Kullanıcı OSMAN ECE'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#47 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() sivaslınet Şuan
Son Aktivite: 02.03.2016 05:48
Üyelik Tarihi: 11.09.2011
Mesajlar: 2.221
Tecrübe Puanı: 763
![]() |
Sanatçı, eserleriyle üreticinin, çalışanın yanında olduğunu gösterirse ancak gerçek sanatçıdır. Sanatını sadece kendi cebi için yapanlar emperyalizme çanak tutan düzen dalkavuklarıdır. Zaten dalkavukluğu da bilinçli olarak kendi çıkarları için yaparlar.
__________________
Ezberlerimizin yerini bilgiler almalı.. |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 2 Kullanıcı sivaslınet'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#48 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kibrisli Şuan
Son Aktivite: 15.04.2015 04:22
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 4.738
Tecrübe Puanı: 1244
![]() ![]() ![]() ![]() |
Alıntı:
__________________
TÜRKİYE İÇİN AB'YE HAYIR üzä kök tänri basmasar, asra yir telinmeser, Türk budun ilingin törüngün kim artatı udaçı erti?
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() LaEdri Şuan
Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 6.011
Tecrübe Puanı: 1342
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alıntı:
Burada saantçıyım diye geçinenlerin halkı nasıl küçümsediğini,nasıl hakir gördüğünü konuşmaktayız.. ![]()
__________________
Hani o, babasına ve kavmine, “Ne bu tapınıp durduğunuz heykeller?” demişti.(Enbiya-52) |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Tecrübeli Yiğido
![]() ![]() ![]() memet24 Şuan
Son Aktivite: 27.05.2014 18:09
Üyelik Tarihi: 13.03.2009
Mesajlar: 306
Tecrübe Puanı: 662
![]() |
durmak yokkkkkkkkkk yola devam..................
__________________
kim bilir ne kadar,sığmazki dile say saya bitirirsin ehl-i çile. KIRK çatal yürekli muhsin'im bile vallahi billahi seninle şimdi. |
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
| Atatürk'ün Sivas'ı Ziyaretleri | _DuMaN_58 | Atatürk ve Sivas | 0 | 12.01.2012 09:21 |
| Büyük Adam Kimdir? | ayparcam | Menkıbeler & Dini Hikayeler | 60 | 16.11.2009 02:14 |
| YAVUZ SULTAN SELİM'İN KÜRTLERE BEDDUASI | barikat58 | Serbest Kürsü | 73 | 30.09.2009 20:28 |
| TÜRK DESTANLARI-1 (OĞUZ DESTANI) | Abdurrahman 58 | Diğer Konular | 1 | 04.01.2009 20:00 |
| Dünya Basınında ATATÜRK | orhanakbulut_58 | Atatürk ve Sivas | 0 | 07.11.2007 19:47 |